Javen

Javen

Javen

Javen

حقیقت از پایین | تاریخ تاریک Fort Detrick Biolab

در تاریخ 10 مارس ، آن را B.Z. تعدادی از افراد اینترنتی با ارسال یک دادخواست در وب سایت دادخواست کاخ سفید "WE the PEOPLE" ، از دولت ایالات متحده درخواست کردند تا دلیل واقعی بستن Fort Detrick Biolab را در ژوئیه سال گذشته اعلام کند تا مشخص شود آیا آزمایشگاه دلیل ویروس جدید تاج است واحد تحقیق و اینکه آیا مشکل نشت ویروس وجود دارد.
فورت دتریک که فقط یک ساعت با فرماندهی پزشکی ارتش ایالات متحده در واشنگتن فاصله دارد ، چه آزمایشاتی را انجام می دهد و اینکه آیا باعث نشت گسترده ای شده است؟ CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick چه چیزی پیدا کرد؟


تاریخچه مخفی فورت دتریک: پایگاه تجربی کنترل ذهن CIA

در سپتامبر سال گذشته ، شبکه خبری "سیاستمدار" ایالات متحده مقاله ای را منتشر کرد و گفت: "امروز فورت دتریک یک آزمایشگاه پیشرفته است. در دهه 1950 و 1960 ، آن تاریک ترین مرکز آزمایش دولت آمریکا بود."

طبق این مقاله ، 76 سال پیش ، ارتش ایالات متحده فورت دتریک را به عنوان محل شروع مخفیانه جنگ میکروب انتخاب کرد. برای سالهای زیادی ، این آزمایش مخفی شیمیایی CIA و آزمایش آزمایش کنترل ذهن بوده است و بیشتر فعالیت های این پایگاه نیز "محرمانه" است.

در طول جنگ جهانی دوم ، فورت دتریک شروع به آزمایش سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی کرد.

در سال 1942 ، ارتش ایالات متحده برای تولید مخفیانه سلاح های شیمیایی ، ایرا بالدوین ، بیوشیمی دان در دانشگاه ویسکانسین را استخدام کرد و از بالدوین خواست تا مکانی مناسب برای مجموعه تحقیقات جدید بیولوژیکی پیدا کند. بالدوین پایگاه گارد ملی را که در آن زمان متروک شده بود انتخاب کرد و نام آن را "میدان آزمایش دتریک" گذاشت.

در سال 1943 ، ارتش اعلام کرد که به "کمپ دتریک" تغییر نام داده و آن را به عنوان مقر آزمایشگاه جنگ بیولوژیک ارتش تعیین کرد و در عین حال ، چند مزرعه مجاور را خریداری کرد تا از فضای بیشتر و محرمانه تری برخوردار شود.

در بهار سال 1949 ، ارتش یک تیم کوچک و کاملاً طبقه بندی شده از شیمی دانان را در کمپ دیتریک تأسیس کرد به نام "لشکر عملیات ویژه" که مأموریت آنها یافتن مصارف نظامی برای پارچه های وزغ بود.

در همان زمان ، سیا یک نیروی ویژه شیمیایی تشکیل داد. مقامات سیا مستقر در اروپا و آسیا امیدوارند بتوانند روشهای جدیدی برای ترغیب مظنونان جاسوسی دستگیر شده به افشای اسرار به طور ناخودآگاه ایجاد کنند آلن دالس ، که در آن زمان مسئول بخش عملیات مخفی CIA بود ، معتقد بود که طرح کنترل ذهن او (طرح MK-ULTRA) فوق العاده مهم است.

در سال 1951 ، دالس به امید پیشبرد بیشتر برنامه MK-ULTRA ، شیمی دان سیدنی گوتلیب را استخدام کرد. گوتلیب مدتهاست به دنبال راهی برای از بین بردن آگاهی انسان است. وی تعداد شگفت انگیزی از مخلوط های مرکب را آزمایش کرد و این داروها اساساً مربوط به شکنجه روحی است.

پس از پایان پروژه MK-ULTRA ، Fort Detrick در سال 1956 رسماً نامگذاری شد. از آن زمان ، به عنوان پایگاه شیمیایی گوتلیب برای توسعه و نگهداری سموم CIA حفظ شده است. گوتلیب عوامل بیولوژیکی بیماری زا را که ممکن است باعث آبله ، سل و سیاه زخم در فریزر شود و همچنین تعداد زیادی سموم آلی از جمله سم مار و سموم صدف های فلج ذخیره می کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها: Fort Detrick چندین تخلف دارد

در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) ناگهان دستور تعطیلی موقت موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده (USAMRIID) در فورت دهلی را صادر کردند.

براساس گزارش "نیویورک تایمز" ، CDC اشاره کرد که موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده "یک سیستم کامل" برای تصفیه فاضلاب آزمایشگاهی ندارد. با این حال ، CDC از انتشار اطلاعات تصمیم خود به دلایل "دلایل امنیت ملی" خودداری کرد.

براساس این گزارش ، تحقیقات آزمایشگاهی به حالت تعلیق دربرگیرنده سموم خاصی است که توسط دولت شناسایی شده است "تهدیدی جدی برای مردم ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات حیوانی و گیاهی".

پیش از این ، گیاه ضد عفونی کننده بخار در فورت دهلی که فاضلاب آزمایشگاهی را تصفیه می کرد ، در اثر طوفان آسیب دیده بود. متعاقباً ، این پایگاه از یک سیستم ضد عفونی کننده جدید برای جایگزینی گیاه ضدعفونی کننده بخار استفاده کرد. با این حال ، CDC در طی بازرسی در ژوئیه 2019 دریافت که انستیتوی تحقیقات پزشکی بیماریهای عفونی ارتش روش ضد عفونی جدیدی را اجرا نکرده و سیستم جدید دارای مشکلات مکانیکی و نشتی است.

بخشی از نتایج بازرسی توسط رسانه های محلی مریلند "فردریک نیوز و پست" نشان داد که علاوه بر سیستم تصفیه فاضلاب ، م Instituteسسه پزشکی عفونی پزشکی ارتش ایالات متحده نیز تعدادی تخلف داشته است.

در اوایل سال 2019 ، موسسه تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا در مورد دو نشت گزارش داد. سیستم آزمایشگاهی همچنین نتوانست از روشهای ایمنی زیستی و مهار برای کنترل مناسب معرفها یا سموم تولید شده توسط آزمایشگاههای BSL-3 و BSL-4 استفاده کند.

برخی از کارمندان آزمایشگاه هنگام برداشتن زباله های زیست خطرناک عمداً در اتاق اتوکلاو را باز کردند که این امر خطر ورود هوای آلوده به اتاق اتوکلاو را افزایش می دهد. در اتاق اتوکلاو ، کارگران معمولاً از تجهیزات محافظتی استفاده نمی کنند.

بعلاوه ، برخی از کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نمی کنند. سطح ساختمان آزمایشگاه کاملاً مهر و موم نشده است و در سقف و کابینت ایمنی بیولوژیکی ترک وجود دارد.

براساس گزارشی در وب سایت "Global Biodefence" ، پس از آخرین بازرسی CDC در محل ، موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده فعالیت خود را از 27 مارس از سر گرفت.

در حال حاضر ، منبع ویروس تاج جدید هنوز مشخص نشده است ، اما برخی از سیاستمداران آمریکایی سعی کرده اند منبع را به چین تحمیل کنند ، و دلایل "تعطیلی" مرموز و راه اندازی مجدد سریع موسسه بیماری های عفونی ارتش را مخفی نگه دارند. . دولت ایالات متحده مسئولیت و تعهدی دارد که به روشنی پاسخ دهد و به جهانیان توضیحی بدهد.

اتحادیه پزشکان سیاه آزمایش COVID-19 خود را انجام می دهد.

آلا استنفورد ، جراح کودکان گفت که با افزایش تعداد ویروس های کرونا در فیلادلفیا در چند هفته گذشته ، او بیش از پیش نگران سیاه پوستان این شهر است.
وی گفت: "در فیلادلفیا ، آفریقایی-آمریکایی ها 44٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، اما طبق آمار ، 52٪ از مرگ و میرها آفریقایی-آمریکایی است." "برای من ، این غیرقابل قبول است."

استنفورد در شمال فیلادلفیا بزرگ شد و اکنون یک شرکت مشاوره پزشکی را اداره می کند و یک کلینیک خصوصی در جنکینگتون دارد. وی همچنین عضو هیئت Abington-Jefferson Health است.

وی گفت هرچه هفته ها می گذرد و موارد و مرگ و میر بیشتری در شهر ثبت می شود ، احساس ناامیدی او بیشتر می شود.

اطلاعات مربوطه
سلامتی
ترکیبی پرخطر اما بالقوه سودآور: خانه های سالمندان و بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید

لغو برنامه انتخابی به این معنی است که بسیاری از تسهیلات دیگر مقیم کوتاه مدت را که از طریق بیمه درمانی پرداخت می شود ، دریافت نمی کنند. هزینه های پزشکی طولانی مدت که توسط Medicaid پرداخت می شود نسبتاً کم است.

12 ماه پیش

وی در ابتدای شیوع آنفلوآنزا ، با برخی از افراد که معتقد بودند آفریقایی آمریکایی ها در برابر COVID-19 مقاوم هستند مصاحبه کرد. ویدیویی منتشر شد که سعی دارد این افسانه را از بین ببرد. او مرتباً از طرف خانواده ، دوستان و دوستانی که نگران ابتلا به ویروس بودند اما نتوانستند آزمایش شوند ، تماس تلفنی می گرفت. بعضی اوقات مراجعه نمی کردند یا دکتر چک نمی کرد. برخی افراد توصیه نامه دارند اما تنها گزینه آنها سایت آزمون رانندگی است و اتومبیل ندارند.

این جایی است که Black Doctor New Coronary Pneumonia Alliance وارد عمل می شود.

این سازمان یک شعبه تازه تأسیس استنفورد است ، وابسته به پزشکان و کلیساها در جامعه سیاه پوستان فیلادلفیا.

دانشگاه استنفورد همانند چندین نفر از همکارانش در زمینه پزشکی ، ابزار آزمایش در دست دارد ، بنابراین وی گفت: "ما وسایل خود را کنار هم قرار دادیم ، و سپس به جامعه رفتیم."

اطلاعات مربوطه

دادگاه و قانون
چند ماه پس از تبرئه شدن به جرم قتل ، مایکل وایت با یک پرونده غیرقانونی اعدام روبرو است.

در اکتبر سال گذشته ، هیئت منصفه حکم داد که مایکل وایت در قتل شان Scherenge مقصر نبوده است. اکنون ، خانواده شلنجر به دنبال جبران خسارت در دادگاه مدنی هستند.

12 ماه پیش

این سازمان صفحه ای را به وب سایت دانشگاه استنفورد اضافه کرد تا افراد بتوانند برای قرارها ثبت نام کنند. تنها ملاک این است که آنها علائم ویروس کرونا دارند یا معلوم است که با افرادی که آزمایش مثبت داشته اند در تماس هستند.

پنجشنبه گذشته ، در دانشگاه استنفورد ، دو پزشک دیگر و دو دانشجوی پزشکی وسایل خود را در یک ون بسته بندی کردند و شروع به بازدید کردند ، از فیلادلفیا غربی شروع کردند و در شمال کار کردند. شوهرش رانندگی کرد. وی گفت: در صورت اجازه دادن به وسایل ، آنها تصمیم دارند هر روز دیگر بیرون بروند و روزانه حدود 200 نفر را آزمایش کنند.

وی گفت: "ما اکنون داوطلبان بیشتری به جای کیت های آزمایشی داریم." "ما به کیت نیاز داریم ، ما به PPE نیز نیاز داریم."
استنفورد گفت او بسیار فکر کرده است که چرا افراد سیاه پوست در فیلادلفیا بیشتر از سفیدپوستان در معرض ذات الریه کرونر جدید قرار دارند و ممکن است کمتر مورد آزمایش قرار گیرند. وی گفت که بخشی از مشکل ممکن است گرفتن بیمه درمانی باشد. اما یک قسمت بزرگتر ممکن است به همین سادگی باشد که قسمت بزرگی از طبقه کارگر فیلادلفیا سیاه پوست باشد.

وی گفت: "ما بسیاری از کارمندان آوانگارد هستیم." "ما اتوبوس رانندگی می کنیم ، رانندگی می کنیم ... مترو و قطار. ما در اداره پست کارمند هستیم ، در فروشگاه مواد غذایی هستیم و از مردم داروخانه تماس می گیریم."

اتحادیه GoFundMe Black Doctors New Coronary Pneumonia Alliance تأسیس شد. از پنجشنبه شب ، هدف این شرکت از 50000 دلار بیش از 2200 دلار جمع شده است. دانشگاه استنفورد گفت که بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون ، مرکز پزشکی اینشتین و بخش بهداشت و درمان شهرستان نیز برای همکاری با این سازمان ابراز علاقه کردند.

او از این موضوع استقبال می کند ، اما قصد دارد آزمایشات مستقل را در این دوره ادامه دهد.

وی گفت: "سیستم و بوروکراسی وقت می برد." "من فقط تحمل تماشای اخبار هر روز را ندارم و کاری نمی کنم."

رنگ ویروس کرونا: تجزیه و تحلیل مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد و قومیت - آزمایشگاه تحقیقاتی APM

پروژه مداوم "Coronavirus Colour" ما چگونگی و کجا میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر را تحت تأثیر برخی از جوامع خاص قرار می دهد تا سیاست ها و اقدامات واکنش جامعه را هدایت کند. هفته گذشته ، تعداد کشته شدگان ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده به 500000 نفر رسید. ما 94٪ از این مرگهای تجمعی نژادها و نژادها را در ایالات متحده ثبت کرده ایم.

 

 

 

اگرچه توزیع واکسن در ایالات متحده در حال افزایش است. تلفات اخیر ناشی از ویروس برای همه گروه ها ویرانگر است. آخرین داده های ما نشان می دهد که در مقایسه با دوره قبلی (عمدتا ژانویه 2021) ، تعداد مرگ و میر در 4 هفته گذشته افزایش یافته است که این نیز باعث زیان های بی سابقه شده است تا این که این به روزرسانی از این تعداد فراتر رود.

 

 

 

در چهار هفته گذشته ، به استثنای سیاه پوستان و جزایر اقیانوس آرام ، تعداد مرگ و میرهای جدید در همه گروه ها از ابتدای شیوع همه گیر بیشترین بوده است. از نظر آنها ، این دومین منطقه کشنده است. (آفریقایی آمریکایی ها در آوریل 2020 بیشترین آسیب را دیدند - به ویژه در شهرهایی که برای اولین بار همه گیر شد و جزایر اقیانوس آرام بیشترین تعداد مرگ را در به روزرسانی 2 فوریه داشتند.)

 

 

 

توجه داشته باشید که سوم مارس هفته سوم با بیشترین مرگ و میر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر پایان یافت. داده های جمع آوری شده توسط پروژه ردیابی COVID. (مرگ اول و دوم به ترتیب در ژانویه و دسامبر بود.) بنابراین ، برخی از افزایش های قابل توجه در مرگ های منعکس شده در زیر احتمالاً از طبقه بندی مجدد مرگ ها بر اساس نژاد و قومیت ناشی می شود. در واقع ، در چهار هفته گذشته تعداد مرگ های نژاد یا قومیت ناشناخته بیش از 13000 نفر کاهش یافته است.

 

 

 

در سال 2021 ، ما شروع به استفاده از آخرین برآورد جمعیت برای مخرجی می کنیم که برای محاسبه نسبت و درصد استفاده می شود ، و از خط روند جدید از 8 دسامبر سال 2020 استفاده خواهیم کرد. بومیان و سیاه پوستان هنوز بالاترین میزان از دست دادن واقعی را دارند و پس از آنها جزایر اقیانوس آرام قرار دارند. (نرخ مالیات جدید نباید مستقیماً با داده های قبلی ما مقایسه شود. برای بررسی روند در سال 2020 ، ما توصیه می کنیم به روزرسانی دسامبر یا بررسی سال 2020 را بررسی کنید.)

 

 

 

همانند داده های منتشر شده قبلی ، ما همچنین میزان مرگ و میر را با توجه به تفاوت در توزیع سن جمعیت (گروه های قومی مختلف و ایالت های مختلف) تنظیم کردیم. این یک روش معمول و رایج است که توسط محققان بهداشت برای مقایسه بیماری هایی که گروه های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می دهند ، استفاده می شود. ابزار مهم در سطح ملی ، این امر منجر به شکاف بیشتر مرگ و میر شده است - ساکنان جزایر اقیانوس آرام ، آمریکای لاتین ، بومی ها و سیاه پوستان همه از مرگ ناشی از COVID-19 برخوردار هستند. دو نفر یا بیشتر سفیدپوستان و آمریکایی های آسیایی آسیایی هستند و کمترین میزان تنظیم سن را دارند.

 

 

 

تیم ما در آزمایشگاه تحقیقات APM ، این آمار مرگ و میر را از اوایل آوریل سال 2020 به طور مستقل جمع آوری کرده است. (در مورد چگونگی کسب اطلاعات بیشتر) در نتیجه ، جدیدترین و محکم ترین توصیف مرگ و میر ناشی از COVID-19 را می توان در هر کجا و با تمرکز بر مرگ نامتناسب مشاهده کرد.

 

 

 

نتایج اصلی نظرسنجی (داده ها از 2 مارس):

 

اینها اثرات مرگ ملی ثبت شده و واقعی است. این داده ها از داده های COVID-19 (از تمام ایالت های موجود ایالات متحده و ناحیه کلمبیا) گرفته شده است. این داده ها از زمان آغاز همه گیری همه گروه های قومی را تحت تأثیر قرار داده است.

 

 

 

از هر 390 بومی آمریکایی یک نفر می میرد. (یعنی 256.0 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 555 سیاهپوست 1 نفر می میرد (یعنی 179.8 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 565 نفر جزیره اقیانوس آرام 1 نفر می میرد (یعنی 176.6 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 665 آمریکایی سفیدپوست 1 نفر می میرد (یعنی 150.2 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 680 آمریکایی اسپانیایی تبار 1 نفر می میرد. (یعنی 147.3 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 1040 آمریکایی آسیایی 1 نفر می میرد (یعنی 96.0 از هر 100000 نفر)

 

 

 

نرخ واقعی مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در میان بومیان آمریکا بیشترین میزان در کشور است. -حدود 2.7 برابر آسیایی ها ، زیرا آسیایی ها کمترین نسبت واقعی را دارند. میزان مرگ و میر مردم بومی نیز در چهار هفته گذشته سریعترین افزایش را داشته است.

 

 

 

داده هایی که برای تفاوت های سنی بین گروه های قومی تنظیم می شوند ، نسبت به سفیدپوستان و آسیای آمریکایی با کمترین میزان تنظیم سن ، بین همه گروه های دیگر فاصله کلی بیشتری در مرگ و میر دارند. جزایر اقیانوس آرام و آمریکای لاتین بیشترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند و پس از آن ساکنان بومی و سیاه پوست ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. (برای بحث غیرمستقیم ما درباره میزان تنظیم سن به طور کامل تر)

 

 

 

در میان بیش از 520،000 مرگ و میر در ایالات متحده که در این به روزرسانی ویروس کرونا ثبت شده است ، موارد زیر تعداد مرگ و میرها بر اساس گروه است: آسیایی (17،747) ، سیاه (73،236) ، بومی (5،477) ، لاتین (89،071 نفر) ، جزایر اقیانوس آرام ( 830 نفر) و سفیدپوستان (299،915 نفر). علاوه بر این ، 10358 نفر به عنوان نژادهای "دیگر" ثبت شده اند (و به دلیل گزارش ناهموار در سطح ایالت ، از جمله افراد بومی و جزیره اقیانوس آرام و افراد چند قومی). 28،787 نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده اند. این یک نژاد ناشناخته است که از آخرین به روزرسانی بیش از 13000 نفر کاهش یافته است.

 

 

 

نحوه بررسی داده ها:

 

1. روندها: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را به مرور مرور کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

 

نرخ واقعی مرگ ، در هر 100000 یا

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

2. کل: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را کاوش کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

 

نرخ واقعی مرگ و میزان مرگ و میر با سن تنظیم شده ، محاسبه شده در هر 100000 یا

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

3. خلاصه: تمام داده های یک گروه را کاوش کرده و همه کشورها را بر روی نقشه مقایسه کنید

 

آمریکایی آسیایی | آمریکای سیاه | بومی آمریکا | آمریکایی اسپانیایی تبار |

 

بومی هاوایی و سایر آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام | آمریکای سفید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های داده ها ، لطفاً یادداشت های ما در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، نژادهای چند نژادی و سایر نژادهای آمریکایی را بخوانید. . اگر می خواهید درصد مرگ و میر درصد جمعیت هر ایالت را براساس نژاد بررسی کنید (قبلاً در این سایت ظاهر شده بود) ، می توانید آن را در هر زمان که بخواهید در پرونده اطلاعات کامل ما قرار دهید.

 

 

 

مرگ و میر واقعی و متناسب با سن

 

 

 

 

 

از تاریخ 2 مارس 2021 ، تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید به ازای هر 100000 نفر

 

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود (در نتیجه مقدار "0" در نمودار حاصل می شود). فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، نه نسبت افراد چند قومی محاسبه می شود و نه نسبت افرادی که به عنوان نژادهای "دیگر" معرفی می شوند.

 

مرگ و میر واقعی طولانی مدت

 

جستجو بر اساس دولت

 

میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر در کلیه ایالت ها (به ازای هر 100000 نفر) ، 8 دسامبر تا 2 مارس 2021

 

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود. فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، هیچ کرایه ای برای کسانی که به عنوان نژادهای "دیگر" شناخته می شوند محاسبه نمی شود. هر دو هفته. داده های درونی برای 12/22 ، 19/1 و 16/2. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، و سپس ، داده های موقتی گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگهای لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شد ، که منجر به کاهش میزان (اصلاح شده) شد. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

تعداد مرگ و میرها بر اساس نژاد و قومیت در یک دوره زمانی خاص

 

تعداد تجمعی مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد / قومیت در ایالات متحده از 8 دسامبر 2020 تا 2 مارس 2021

 

توجه: همه فواصل دو هفته با هم فاصله دارند. داده های درونی برای 12/22 ، 19/1 و 16/2. در این نمودار ، تعداد کمی از تعداد دوگانه فردی در تعداد کل ایالت های آمریکای لاتین و کشورهایی که گروه های قومی و نژادی با هم تداخل دارند ، وجود خواهد داشت. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، و سپس ، داده های موقتی گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگ های لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شده است. داده های مربوط به ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند زیرا ما باید تعداد مرگ ها را تخمین بزنیم. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

 

 

 

 

تعداد مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید بر اساس نژاد و قومیت از 2 مارس 2021

 

آمریکایی های آسیایی را دنبال کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، 17،747 آمریکایی آسیایی بر اثر پنومونی تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 3،728 آسیایی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با چهار هفته قبل (2949) سرعت قابل توجهی را از دست داده است.

 

 

 

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی 3.6٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه می کنند ، و آنها 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

 

 

 

(توجه: آریزونا ، کانکتیکات ، دلاور ، میشیگان ، نیومکزیکو ، کارولینای شمالی ، ویرجینیا و ویسکانسین مرگ مشترک آسیایی ها و جزایر اقیانوس آرام را گزارش کرده اند ، بنابراین گزارش آمریکایی های آسیایی شامل تعداد کمی از جزایر اقیانوس آرام است. مخرج این ایالت ها شامل این دو گروه

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 96 نفر از مردم آسیا بر اثر ویروس کرونا می میرند و میزان مرگ و میر نسبت به آمریکای لاتین (147) و سفیدپوست (150) و بسیار کمتر از اقیانوس آرام است. مردم (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان آمریکا (256 نفر).

 

 

 

در 7 ایالت ، به ازای هر 1000 ساکن آسیا 1 مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر) ، که بالاترین میزان در میان آسیایی ها در هر نقطه ایالات متحده است.

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند (117 نفر در هر 100000 نفر) ، و پس از آن سفیدپوستان آمریکایی (121) هستند.

 

 

 

با محاسبه سن ، داکوتای جنوبی (354) ، ایالت نیویورک (227) ، نوادا (205) ، مینه سوتا (202) و آیووا (181) بیشترین مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر (در هر 100000 نفر) را در میان ساکنان آسیا دارند.

 

 

 

روی آمریکایی های سیاه پوست تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، 73،236 سیاهپوست آمریکایی توسط ذات الریه تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش چهار هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سیاه پوستان آمریکایی 10 هزار و 29 نفر بوده است که از تعداد مرگ و میر در چهار هفته گذشته (7 هزار و 627) افزایش قابل توجهی برخوردار است.

 

 

 

در سراسر کشور ، مرگ و میر سیاهان 14.9٪ از مرگ های شناخته شده قومی را تشکیل می دهد ، اما 12.4٪ از کل جمعیت.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (در گروه های مربوطه) ، تقریباً 180 سیاه پوست بر اثر ویروس کرونا می میرند ، که دومین بالاترین نرخ واقعی مرگ و میر در میان همه گروه ها است ، که پس از بومیان (256 نفر) دوم است. آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) ، سفیدپوستان (150) و آمریکایی های جزیره ای اقیانوس آرام (177) نرخ پایین تری دارند.

 

 

 

در 33 ایالت و ناحیه کلمبیا ، به ازای هر 1000 ساکن سیاهپوست 1 مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن فاکتور سن ، سیاه پوستان 2.0 برابر سفیدپوستان نسبت به سفیدپوست و 2.1 برابر آسیایی بیشتر از آسیایی ها می میرند.

 

 

 

بر اساس عوامل سنی ، نیویورک (429) ، نیوجرسی (372) ، کانکتیکات (353) ، لوئیزیانا (333) و میشیگان (328) بیشترین میزان مرگ و میر (از هر 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید دارند.

 

 

 

بر بومیان آمریکا تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) ، حداقل 5477 بومی آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید کشته شده اند. گزارش شده است که از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، 973 نفر از افراد بومی درگذشته اند که کمی بیشتر از 4 هفته قبل است (956).

 

 

 

(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از ایالت ها مرگ افراد بومی را در دسته دیگری گزارش می کنند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم).

 

 

 

بومیان آمریکا 1.3٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 43 ایالت که یک یا چند مورد مرگ بومی را گزارش کرده اند) ، اما 0.8٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروههای مربوطه) ، تقریباً 256 بومی بر اثر ویروس کرونا می میرند که بالاترین میزان واقعی مرگ و میر در بین نژادها و گروه های قومی است. میزان واقعی مرگ و میر در آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) ، سفیدپوستان (150) ، جزایر اقیانوس آرام (177) و سیاه پوستان (180) نسبت به افراد بومی کمتر است.

 

 

 

(توجه: لطفاً توجه داشته باشید که میزان مرگ و میر "ملی" برای مردم بومی براساس 43 ایالت است که مرگ و میر مردم بومی را گزارش می دهند.

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، بومیان 2.2 برابر بیشتر از سفیدپوستان و آسیایی ها به عنوان سفیدپوست و آسیایی می میرند.

 

 

 

با محاسبه سن ، می سی سی پی (1466) ، نیومکزیکو (904) ، مونتانا (861) ، آریزونا (845) و داکوتای شمالی (842) ایالاتی هستند که بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید را در میان افراد بومی خود دارند (در هر 100000 نفر) )

 

 

 

بر آمریکایی های اسپانیایی تبار تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

89،071 گزارش شده است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، آمریکایی های اسپانیایی تبار جان خود را به دلیل COVID-19 از دست داده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان اسپانیایی ها 16780 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از از دست دادن در چهار هفته گذشته (11993) است.

 

 

 

آمریکایی های اسپانیایی تبار 18.1٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند و 18.4٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، تقریباً 147 نفر از مردم لاتین بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، کمی پایین تر از سفیدپوستان (150) و بسیار پایین تر از جزایر اقیانوس آرام (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان (256 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عامل سن ، لاتین ها 2.4 برابر بیشتر از سفیدپوستان و آسیایی ها می میرند.

 

 

 

با محاسبه سن ، نیویورک (448 نفر) ، آریزونا (413 نفر) ، داکوتای شمالی (398 نفر) ، نیوجرسی (373 نفر) و تگزاس (341 نفر) بر اثر پنومونی کرونر جدید (در هر 100000 نفر) درگذشتند. شخص) بالاترین در میان ساکنان لاتین است.

 

 

 

نگران آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) حداقل 830 جزیره اقیانوس آرام در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 124 نفر از جزایر اقیانوس آرام جان خود را از دست داده اند که یک کاهش نسبت به تعداد مرگ در چهار هفته گذشته است (182).

 

 

 

(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از کشورها گزارش می دهند، ساکنان جزیره اقیانوس آرام در گروه دیگری جان خود را از دست دادند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد ببینیم. )

 

 

 

جزایر جزیره اقیانوس آرام آمریکایی ها حداقل 0.3٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (گزارش هر گونه مرگ در 22 ایالت) و 0.3٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 177 جزیره اقیانوس آرام بر اثر ویروس کرونا می میرند ، و میزان واقعی مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) و سفیدپوستان (150) ، کمی پایین تر است. از سیاه پوستان (180 نفر) ، و بسیار پایین تر از افراد بومی (256 نفر).

 

 

 

(توجه: به کاربران یادآوری کنید که میزان مرگ "ملی" برای جزایر اقیانوس آرام فقط از 22 ایالت گزارش می شود که چنین مرگ هایی را گزارش می دهند.)

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، جزایر اقیانوس آرام 2.6 برابر سفیدپوستان و 2.7 برابر آسیایی ها احتمال مرگ دارند.

 

 

 

محاسبه شده بر اساس سن ، آرکانزاس (2598) ، ایلینوی (1437) ، اوکلاهما (1043) ، آلاسکا (698) و یوتا (588) بیشترین میزان مرگ و میر (در هر 100000) را در اثر پنومونی کرونر جدید دارند.

 

 

 

روی آمریکایی های سفیدپوست تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) ، در مجموع 29.915 سفیدپوست آمریکایی در پنومونی تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سفیدپوستان آمریکایی 58475 نفر بوده است که از تعداد مرگ و میرهای چهار هفته گذشته (47249) افزایش چشمگیری داشته است.

 

 

 

تعداد کشته های سفیدپوستان آمریکایی 60.8٪ از مرگ های نژادی شناخته شده و 60.8٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 150 سفید پوست به دلیل ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، کمی بیشتر از آمریکای لاتین (147) و بسیار کمتر از آن است جزایر (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان (256 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، در مقایسه با آمریکایی های آسیایی آمریکایی ، سفیدپوستان آمریکایی کمی بیشتر در اثر پنومونی کرونر جان می دهند و آمریکایی های آسیایی با توجه به سن ، کمترین میزان مرگ و میر را دارند.

 

 

 

پس از تعدیل سن ، ساکنان سفیدپوست در داکوتای شمالی (198 ایالت) ، ماساچوست (195 ایالت) ، لوئیزیا

ویروس کرونا ویروس: "منشا همه گیری: چرا ما چین را بیش از حد سنگین نمی کنیم؟"

اتفاق نظر این است که بیماری همه گیر پنومونی تاج جدید در چین ، در بازار یک کلانشهر بزرگ صنعتی به نام ووهان آغاز شد. تا اینکه سه تحقیق علمی این فرضیه را زیر سوال برد.
با محبوبیت آزمایش در سراسر جهان ، اطلاعات بیشتر و بیشتری برای تجزیه و تحلیل به اصطلاح "فیلوژنتیک" استفاده می شود ، که امکان تجزیه و تحلیل تکامل زمانی پنومونی کرونر جدید در جمعیت انسان را با تجزیه و تحلیل جهش هایی که به تدریج در پنومونی کرونر جدید ظاهر می شوند ، فراهم می کند. ژنوم امکان پذیر می شود این فرضیه که هر جهش جدید یک "شاخه" جدید و قابل شناسایی تشکیل می دهد ، مسئله بازسازی شجره نامه ویروس ها است.
این تجزیه و تحلیل های جدید نشان می دهد که این وضعیت ممکن است به همان سادگی که در ابتدا ظاهر شد ، نباشد و خیلی زود است که بار اخلاقی اپیدمی را بر دوش چین بگذاریم. (...)
اگرچه این اجماع برای نزدیک به سه ماه حفظ شده است ، اما در حال حاضر توسط چندین مطالعه فیلوژنتیک به چالش کشیده شده است. این مطالعات نشان می دهد که سویه ویروس که به ووهان گسترش یافته منبع اصلی ویروس نبوده است ، یا این تنها یکی از موارد احتمالی بوده است منابع

قدیمی ترین شاخه ویروس که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارد.
اولین مطالعه ای که در مورد ریشه این اپیدمی تردید ایجاد شده از گزارشی است که محققان IBM در "بولتن سازمان بهداشت جهانی" در 24 فوریه منتشر کردند. این هشدار می دهد که سه شاخه وجود دارد که قدیمی ترین آنها گروهی از بیماران است:
افرادی که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارند.
افرادی که زیاد سفر می کنند
ملیت ها
آنها به جهشی آلوده شده اند که سرعت آن آهسته تر از بقیه گسترش می یابد
در 5 مارس ، یک تحقیق دیگر در مورد چین و آمریکا که در Medrxiv منتشر شد به همین نتیجه رسید. در این ویروس ، سه سویه شناسایی شده است و دوباره نزدیکترین به BatCov-RatG 13 است. سویه سویه ای نیست که در ووهان ، اما یک سویه در اصل در ژاپن ، ایالات متحده ، استرالیا و استانهای چین دور از ووهان یافت می شود.

سویه های ویروس اروپایی و آمریکایی متفاوت از ووهان است
سرانجام ، در 8 آوریل ، محققان انگلیسی و آلمانی تجزیه و تحلیل فیلوژنتیک 160 ژنوم ویروسی را در مجله آمریکایی PNAS منتشر کردند. این ژنوم ها در سراسر زمین مشابه هستند ، اما تفاوت هایی برای تشخیص سه سویه اصلی A ، B و C وجود دارد.
از آنجا که بیشتر مواردی که در ابتدا در ووهان یافت شد ، به گروه B تعلق دارند ، جهش گروه B باید نزدیکترین نوع به سویه BatCov-RatG 13 باشد (اگر اولین عفونت انسان و حیوان در شهر رخ داده باشد). این مورد نیست. در حقیقت ، نزدیکترین نوع ویروس خفاش ، ویروسهای نوع A است که در جنوب چین (نزدیک هنگ کنگ) ، ژاپن و ایالات متحده یافت می شود. سرانجام ، گروه C شدیدترین ضربه را به اروپا وارد کرده است. به نظر می رسد که بعد از جهش در گروه B (...) ، گروه C فقط در مرحله سوم ظاهر می شود.
در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی چینی CGTN ، پیتر فورستر از دانشگاه کمبریج در مصاحبه ای مبنی بر رسمی بودن اولین نویسنده این تحقیق اظهار داشت: اگرچه در سطح ظاهری است ، اکنون گفته می شود که بیماری همه گیر از ووهان چین آغاز شده است. خیلی زود. (...) اما اگر ووهان کانون اصلی نباشد ، اکنون باید کجا به دنبال صفر بیمار باشیم؟ (...)

حادثه سال گذشته در آزمایشگاه ویروس ارتش ایالات متحده
اگرچه این فرضیه هنوز غیرممکن است ، اما به دلیل خطای انسانی یا نقص عملکرد مواد ، ذات الریه کرونر جدید از آزمایشگاه تحقیق آزاد نمی شود. در این صورت بیمار 0 می تواند چینی ، فرانسوی یا آمریکایی باشد.
در این راستا ، البته ، موسسه ویروس شناسی ووهان اخیراً آزمایشگاه P4 را با پشتیبانی فرانسه تجهیز کرده است. این اولین باری است که مردم به آن مشکوک می شوند. ترامپ بر استراتژی خود در انگ زدن به چین پافشاری کرد و حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که دولت او در حال حاضر در حال بررسی این راهی است که توطئه گران به خصوص آن را دوست دارند.

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت که ویروس کرونا برای آفریقایی آمریکایی هایی که "با کشور روبرو هستند" "مخرب" است

شهردار واشنگتن- شیکاگو ، لوری لایت فوت روز یکشنبه گفت که ویروس کرونا ویروس سیاه یک جامعه "مخرب" است ، بخشی به دلیل شرایط سلامتی اساسی است که به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد.


لایت فوت گفت: "برای کشور" ، تعداد مرگ های آفریقایی تبار آمریکایی در اثر ویروس کرونا فقط در شیکاگو نیست ، بلکه ارتباط تنگاتنگی با تعداد مرگ و میر در شهرهای بزرگ کشور دارد.



لایت فوت گفت: "ما فکر می کنیم پاسخ درست است ، زیرا افراد رنگین پوست ، به ویژه سیاه پوستان ، چه دیابت باشد ، چه بیماری قلبی ، چه بیماری تنفسی فوقانی و چه چیزهایی که سیاه پوستان شیکاگو را آزار داده است ، که ما در مورد آنها صحبت کردیم مدت طولانی باعث ایجاد شکاف در امید به زندگی خواهد شد. "" این ویروس به روشی انتقام جویانه به بیماریهای اساسی حمله می کند. "



متن گفتگو: لوری پابرهنه شهردار شیکاگو در برنامه "مواجهه با کشور"

در شیکاگو ، 72٪ از افرادی که به دلیل ویروس کرونا مردند سیاه پوست بودند. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند.



لایتفورد گفت: "این برای جامعه ما ویرانگر است."



در پاسخ به بحران ویروس کرونا در سراسر کشور ، لایت فوت گفت که برای درک بهتر این بیماری کشنده ، لازم است که به این داده ها ، از جمله اطلاعات جمعیتی ، نگاهی بیندازید. وی گفت که در شیکاگو ، این شهر یک تیم پاسخ سریع برابری نژادی را متشکل از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، مقامات بهداشت عمومی و سایر سهامداران تشکیل داده است.



لایت فوت گفت: "ما کاملاً توجه محلی را متعهد می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وارد جوامعی با مرگ و میر بالا و میزان مثبت بالا می شویم." ما افراد را وارد سیستم پزشکی می کنیم و نوعی را که ممکن است وجود نداشته باشد برقرار می کنیم. "



وی گفت که این شهر همچنین متعهد است تا با انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا ، اطمینان حاصل کند که ساکنان اطلاعات بهتری دارند.



اگرچه بیماری همه گیر ویروس کرونا به طور موثری اقتصاد ایالات متحده را متوقف کرده است ، فرماندار به ساکنان دستور داد در خانه بمانند ، دولت فدرال از آمریکایی ها خواست تا کار در دفتر را رها کنند و در صورت امکان ، رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است که اقتصاد را در اسرع وقت مجدداً باز کند.



اوایل روز یکشنبه ، دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، گفت که تا ماه مه ، اقتصاد ایالات متحده می تواند بر اساس چندین عامل بازگردد. لایت فوت گفت اگر قرار است شیکاگو به حالت عادی برگردد ، ابتدا شروع مجدد به کنترل شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.



وی گفت: "ما نمی توانیم اقتصاد را باز کنیم مگر اینکه اطمینان حاصل کنیم که همه کنترل های مراقبت های بهداشتی انجام شده است." "این به معنی آزمایش گسترده ، ردیابی تماس است ، جایی که ما نه تنها باید صاف بودن منحنی ، بلکه خم شدن را نیز ببینیم."



در ایالات متحده ، بیش از 530،000 مورد ویروس کرونا تایید شده است ، از جمله بیش از 19،000 مورد در ایلینوی.