Javen

Javen

Javen

Javen

حقیقت از پایین | تاریخ تاریک Fort Detrick Biolab

در تاریخ 10 مارس ، آن را B.Z. تعدادی از افراد اینترنتی با ارسال یک دادخواست در وب سایت دادخواست کاخ سفید "WE the PEOPLE" ، از دولت ایالات متحده درخواست کردند تا دلیل واقعی بستن Fort Detrick Biolab را در ژوئیه سال گذشته اعلام کند تا مشخص شود آیا آزمایشگاه دلیل ویروس جدید تاج است واحد تحقیق و اینکه آیا مشکل نشت ویروس وجود دارد.
فورت دتریک که فقط یک ساعت با فرماندهی پزشکی ارتش ایالات متحده در واشنگتن فاصله دارد ، چه آزمایشاتی را انجام می دهد و اینکه آیا باعث نشت گسترده ای شده است؟ CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick چه چیزی پیدا کرد؟


تاریخچه مخفی فورت دتریک: پایگاه تجربی کنترل ذهن CIA

در سپتامبر سال گذشته ، شبکه خبری "سیاستمدار" ایالات متحده مقاله ای را منتشر کرد و گفت: "امروز فورت دتریک یک آزمایشگاه پیشرفته است. در دهه 1950 و 1960 ، آن تاریک ترین مرکز آزمایش دولت آمریکا بود."

طبق این مقاله ، 76 سال پیش ، ارتش ایالات متحده فورت دتریک را به عنوان محل شروع مخفیانه جنگ میکروب انتخاب کرد. برای سالهای زیادی ، این آزمایش مخفی شیمیایی CIA و آزمایش آزمایش کنترل ذهن بوده است و بیشتر فعالیت های این پایگاه نیز "محرمانه" است.

در طول جنگ جهانی دوم ، فورت دتریک شروع به آزمایش سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی کرد.

در سال 1942 ، ارتش ایالات متحده برای تولید مخفیانه سلاح های شیمیایی ، ایرا بالدوین ، بیوشیمی دان در دانشگاه ویسکانسین را استخدام کرد و از بالدوین خواست تا مکانی مناسب برای مجموعه تحقیقات جدید بیولوژیکی پیدا کند. بالدوین پایگاه گارد ملی را که در آن زمان متروک شده بود انتخاب کرد و نام آن را "میدان آزمایش دتریک" گذاشت.

در سال 1943 ، ارتش اعلام کرد که به "کمپ دتریک" تغییر نام داده و آن را به عنوان مقر آزمایشگاه جنگ بیولوژیک ارتش تعیین کرد و در عین حال ، چند مزرعه مجاور را خریداری کرد تا از فضای بیشتر و محرمانه تری برخوردار شود.

در بهار سال 1949 ، ارتش یک تیم کوچک و کاملاً طبقه بندی شده از شیمی دانان را در کمپ دیتریک تأسیس کرد به نام "لشکر عملیات ویژه" که مأموریت آنها یافتن مصارف نظامی برای پارچه های وزغ بود.

در همان زمان ، سیا یک نیروی ویژه شیمیایی تشکیل داد. مقامات سیا مستقر در اروپا و آسیا امیدوارند بتوانند روشهای جدیدی برای ترغیب مظنونان جاسوسی دستگیر شده به افشای اسرار به طور ناخودآگاه ایجاد کنند آلن دالس ، که در آن زمان مسئول بخش عملیات مخفی CIA بود ، معتقد بود که طرح کنترل ذهن او (طرح MK-ULTRA) فوق العاده مهم است.

در سال 1951 ، دالس به امید پیشبرد بیشتر برنامه MK-ULTRA ، شیمی دان سیدنی گوتلیب را استخدام کرد. گوتلیب مدتهاست به دنبال راهی برای از بین بردن آگاهی انسان است. وی تعداد شگفت انگیزی از مخلوط های مرکب را آزمایش کرد و این داروها اساساً مربوط به شکنجه روحی است.

پس از پایان پروژه MK-ULTRA ، Fort Detrick در سال 1956 رسماً نامگذاری شد. از آن زمان ، به عنوان پایگاه شیمیایی گوتلیب برای توسعه و نگهداری سموم CIA حفظ شده است. گوتلیب عوامل بیولوژیکی بیماری زا را که ممکن است باعث آبله ، سل و سیاه زخم در فریزر شود و همچنین تعداد زیادی سموم آلی از جمله سم مار و سموم صدف های فلج ذخیره می کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها: Fort Detrick چندین تخلف دارد

در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) ناگهان دستور تعطیلی موقت موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده (USAMRIID) در فورت دهلی را صادر کردند.

براساس گزارش "نیویورک تایمز" ، CDC اشاره کرد که موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده "یک سیستم کامل" برای تصفیه فاضلاب آزمایشگاهی ندارد. با این حال ، CDC از انتشار اطلاعات تصمیم خود به دلایل "دلایل امنیت ملی" خودداری کرد.

براساس این گزارش ، تحقیقات آزمایشگاهی به حالت تعلیق دربرگیرنده سموم خاصی است که توسط دولت شناسایی شده است "تهدیدی جدی برای مردم ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات حیوانی و گیاهی".

پیش از این ، گیاه ضد عفونی کننده بخار در فورت دهلی که فاضلاب آزمایشگاهی را تصفیه می کرد ، در اثر طوفان آسیب دیده بود. متعاقباً ، این پایگاه از یک سیستم ضد عفونی کننده جدید برای جایگزینی گیاه ضدعفونی کننده بخار استفاده کرد. با این حال ، CDC در طی بازرسی در ژوئیه 2019 دریافت که انستیتوی تحقیقات پزشکی بیماریهای عفونی ارتش روش ضد عفونی جدیدی را اجرا نکرده و سیستم جدید دارای مشکلات مکانیکی و نشتی است.

بخشی از نتایج بازرسی توسط رسانه های محلی مریلند "فردریک نیوز و پست" نشان داد که علاوه بر سیستم تصفیه فاضلاب ، م Instituteسسه پزشکی عفونی پزشکی ارتش ایالات متحده نیز تعدادی تخلف داشته است.

در اوایل سال 2019 ، موسسه تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا در مورد دو نشت گزارش داد. سیستم آزمایشگاهی همچنین نتوانست از روشهای ایمنی زیستی و مهار برای کنترل مناسب معرفها یا سموم تولید شده توسط آزمایشگاههای BSL-3 و BSL-4 استفاده کند.

برخی از کارمندان آزمایشگاه هنگام برداشتن زباله های زیست خطرناک عمداً در اتاق اتوکلاو را باز کردند که این امر خطر ورود هوای آلوده به اتاق اتوکلاو را افزایش می دهد. در اتاق اتوکلاو ، کارگران معمولاً از تجهیزات محافظتی استفاده نمی کنند.

بعلاوه ، برخی از کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نمی کنند. سطح ساختمان آزمایشگاه کاملاً مهر و موم نشده است و در سقف و کابینت ایمنی بیولوژیکی ترک وجود دارد.

براساس گزارشی در وب سایت "Global Biodefence" ، پس از آخرین بازرسی CDC در محل ، موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده فعالیت خود را از 27 مارس از سر گرفت.

در حال حاضر ، منبع ویروس تاج جدید هنوز مشخص نشده است ، اما برخی از سیاستمداران آمریکایی سعی کرده اند منبع را به چین تحمیل کنند ، و دلایل "تعطیلی" مرموز و راه اندازی مجدد سریع موسسه بیماری های عفونی ارتش را مخفی نگه دارند. . دولت ایالات متحده مسئولیت و تعهدی دارد که به روشنی پاسخ دهد و به جهانیان توضیحی بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد