Javen

Javen

Javen

Javen

این ویروس حقیقت بی رحمانه را آشکار می کند !

ویروس کرونا ویروس جدید جهان را تحت تأثیر قرار می دهد! بسیاری از مطالعات نشان داده اند که گرچه ویروس مرز نمی شناسد ، اما این طبقه کم درآمد و افراد رنگین پوست هستند که بیشترین آسیب را می بینند.


حتی بدتر ، حتی اگر با تهدید به مرگ روبرو شود ، دولت دستور داد شهر را تعطیل کنند و در خانه کار کنند ، افراد کم درآمد هنوز باید برای درآمدزایی بیرون بروند و هیچ راهی برای منزوی کردن آنها در خانه وجود ندارد ، در غیر این صورت آنها حتی مجبور به خوردن غذا نخواهند بود. گرسنه از دنیا رفت یا در اثر بیماری درگذشت؟ این گزینه ای بی رحمانه برای این گروه های محروم شده است.


بدتر اینکه ، بسیاری از آنها که مدت طولانی فاقد مراقبت هستند ، از قبل دارای مشکلات بهداشتی هستند و پس از ابتلا به بیماری های شدیدی مبتلا می شوند. بعلاوه ، کمبود عمومی بیمه پزشکی و عدم توانایی در مراجعه به درمان پزشکی ، منجر به بالاتر از حد متوسط ​​مرگ و میر در افراد کم درآمد و رنگارنگ شده است. .


مجله مشهور آمریکایی "اقیانوس اطلس" با بیش از 150 سال سابقه اخیراً مقاله ای پرفروش با عنوان "ویروس در اصل به عنوان یک واقعه بحرانی در نظر گرفته شد تا زمانی که ترامپ فهمید چه کسی در حال مرگ است". این مقاله اشاره کرد ، " حقیقت دردناکی که با این همه گیری فاش شده این است که زندگی برخی از افراد با ارزش تر از دیگران است. "


جوامع سیاهپوست بیش از 50٪ موارد تایید شده و 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهند

اگرچه تصویر کلی از عفونت ویروس هنوز روشن نیست ، محققان یک واقعیت غیر متناسب را کشف کرده اند: در ایالات متحده ، بیش از نیمی از موارد تایید شده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها ، جوامع سیاه پوستان است. دلیل این امر این است که بخش عمده ای از سیاه پوستان و لاتین به کارهایی مشغول هستند که در معرض خطر عفونت قرار دارند و شکاف در دارایی و درآمد نیز آنها را در برابر بیکاری آسیب پذیرتر می کند.


کارگرانی که در خط مقدم اپیدمی کار می کنند ، مانند بسته بندی گوشت ، صندوق دارهای فروشگاه های مواد غذایی ، پرسنل حمل و نقل و غیره ، زندگی آنها را بی ارزش قلمداد می کنند. حتی اگر کارفرمایان آنها را مجبور به کار در شرایط ناامن کنند ، دولت به آنها اجازه می دهد سلب مسئولیت.


راکل سانچز آلوارادو ، بسته بندی گوشت در ویسکانسین ، با درماندگی گفت: "این شرکت ماسک تهیه نمی کند و نمی تواند فاصله اجتماعی را حفظ کند. ما در کنار یکدیگر کار می کنیم." این کارگر لاتین نشان داد که در صورت عدم همکاری نمی ترسند از کار اخراج شوند. قادر به یافتن شغل جدید در شرکت دیگر نیست.


واشنگتن پست همچنین اشاره کرد که این ویروس کسانی را که نمی توانند شغل خود را از دست بدهند و از راه دور باید رفت و آمد کنند ، از جمله کارمندان فروشگاه های مواد غذایی ، مردان زایمان و کارگران ساختمانی ، آلوده می کند. عفونتهای خوشه ای جدید در مراکز مراقبت ، زندانها و کارخانه های صنایع مهم رخ داده است.


در ایالات متحده ، افراد رنگین پوست بیشتر درگیر مشاغل پرخطر و کم درآمد هستند و قربانی اپیدمی می شوند.


مجله آتلانتیک انتقاد کرد: "این اپیدمی مسائل نژادی جدیدی را به ارمغان آورده است." برای نجات اقتصاد نابسامان ، دولت ایالات متحده ، حتی اگر نتواند اطمینان حاصل کند که شرکت ها از سلامت عمومی برخوردار هستند ، باز هم به شدت به راه اندازی مجدد اقتصاد احتیاج دارد ، که منجر به بسیاری از سیاه پوستان و لاتین ها خواهد شد. کارگران مجبور به فداکاری شدند.


در این گزارش اشاره شده است که پس از تأثیر همه گیر اپیدمی بر گروه ها و طبقات قومی ، نخبگان سیاسی و مالی آمریکا شروع به در نظر گرفتن افزایش نرخ مرگ و میر به عنوان یک مشکل و نه یک وضعیت اضطراری ملی کردند. اقدامات ضد اپیدمی که سعی در جلوگیری از شیوع ویروس دارد ، از جمله گرفتن دمای بدن ، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی ، همه به استبداد تبدیل شده اند.


نگرش ترامپ برای مبارزه با این اپیدمی بارها و بارها تکرار شده است. اخیراً ، وی خواهان راه اندازی مجدد اقتصاد شده است. مجله آتلانتیک معتقد است که این امر از برتری سفیدپوستان که گروه های قومی سیاه و لاتین را نادیده می گیرد جدایی ناپذیر است.


وقتی اولین مورد در ایالات متحده در پایان ژانویه و اوایل فوریه تأیید شد ، دولت ترامپ مشتاق بود خطر ابتلا به این بیماری را بسیار جزئی کند. با این حال ، موارد تأیید شده اولیه عمدتا نخبگان جهانی مربوط به سفرهای بین المللی بودند ، از جمله مشاهیر آمریکایی ، رهبران جهان و افراد نزدیک به ترامپ. نگرش ترامپ معکوس شد. یک وضعیت اضطراری ملی در 16 مارس اعلام شد. از آمریکایی ها بخواهید از اجتماعات اجتماعی پرهیز کنند.


هدف از محدودیت قفل مسدود کردن منحنی اپیدمی ، جلوگیری از گسترش ویروس از بار سیستم پزشکی و اجازه دادن به دولت فدرال برای ایجاد زمان بازرسی و پیگیری برای جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری همه گیر است. اگرچه میزان آزمایشات در حال بهبود است ، اما ترامپ علناً اظهار داشته است که تمایلی به سرمایه گذاری در مواد ضد اپیدمی لازم ندارد ، با این دلیل که افراد آلوده بیشتری آزمایش می شوند. "با انجام این آزمایشات ، خودمان را بد جلوه می دهیم."


پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط ترامپ ، روند شیوع بیماری در ایالات متحده همچنان ادامه داشت و افراد بیشتری تشخیص داده و مردند. حتی اگر اپیدمی همچنان شدید باشد و هیچ دلیلی برای خوش بینی و آرامش وجود نداشته باشد ، صدای نخبگان راست گرا از دولت برای شروع مجدد اقتصاد بلندتر و بلندتر می شود. در شانزدهم آوریل ، هنگامی که اولین اعتراض ضد انسداد آغاز شد ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از دو برابر افزایش یافت و به 30،000 نفر رسید.


حتی اگر برخی از افراد به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند ، ترامپ همچنان اصرار بر رفع انسداد دارد

"از نظر دولت ، هر چه تعداد مرگ و میرهای آمریکایی اهمیت کمتری پیدا می کند ، و مهمتر اینکه آمریکایی ها می میرند." مجله آتلانتیک اشاره کرد که داده های جمعیتی موارد جدید ذات الریه کرونر نشان می دهد که سیاه پوستان و آمریکای لاتین نرخ عفونت و مرگ و میر هستند. گروهی که بالاترین نرخ را دارند و از آنجا که این گروه رأی حزب حاکم نیستند ، در حال حاضر در سیاست پیشگیری از اپیدمی ایالات متحده تحول اساسی ایجاد کرده اند.


در مواجهه با همه گیر شدن بیماری ، نگرش ترامپ تغییر کرده و او مشتاق است همه محدودیت ها را از بین ببرد. با این حال ، اقتصاددانان هشدار داده اند که وقتی سیستم پزشکی ایالات متحده هنوز به طور کامل آماده نشده است ، او اصرار به راه اندازی مجدد اقتصاد دارد ، که ممکن است موج دوم را آغاز کند. این اپیدمی سرانجام باعث شد تا مردم دوباره در خانه منزوی شوند و توان مصرفی اقتصاد را از بین ببرند.


"اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات ضد اپیدمی غیرمنطقی تلقی می شود." برخی از رسانه های محافظه کار در ایالات متحده روند افکار عمومی را تحریک می کنند و منجر به "محدود کردن آزادی سفیدپوستان فقط به دلیل مرگ غیر سفید پوستان می شوند. این یک نقض جدی هماهنگی نژادی است."


به دلیل شکاف بین گروه قومی آلوده و طبقه اجتماعی ، یک بیماری همه گیر به "شما" و "ما" تقسیم می شود. طرفداران محافظه کار در ایالات متحده از توقف قرنطینه در خانه حمایت می کنند. آنها معتقدند که "شما مردم" در برابر عفونت آسیب پذیر هستید ، بنابراین باید به خوبی از بیماری همه گیر مراقبت کنیم. "ما" آزاد هستیم که بیرون برویم و تاثیری در حقوق دیگران نداریم.


نیویورک تایمز همچنین در مورد دلایل بالا بودن میزان آلودگی در میان گروه های قومی لاتین و سیاه پوست در نیویورک گزارش داد. دولت شهر نیویورک گزارشی در مورد شیوع اقوام مختلف منتشر کرده است. شیوع لاتین ها و سیاه پوستان بسیار بیشتر از سایر اقوام است و این دو در مجموع از 40٪ میزان تایید شده فراتر رفته و کل جامعه آمریکا را شوکه می کند.


نیویورک تایمز تجزیه و تحلیل کرد: "مشاغل این دو گروه قومی افرادی هستند که باید هر روز برای کار بیرون بروند." در میان کارگران خط اول مانند کارمندان سوپرمارکت ، رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل مراکز مراقبت ، بیش از 75٪ برای اقلیت ها ، بیش از 60٪ پاک کننده ها لاتین هستند و بیش از 40٪ کارگران حمل و نقل جمعی سیاه پوست هستند. اگرچه در آمار به نظر می رسد گروه های قومی خاصی بیشتر در معرض عفونت هستند ، اما واقعیت این است که فقر کیفیت زندگی را در فرد سلب می کند و حتی زندگی او را نیز می گیرد.


نیکی: میزان مرگ و میر در اروپا و آمریکا 100 برابر آسیا است

در مورد اینکه چرا نرخ مرگ تاج جدید در آسیا کمتر از اروپا و آمریکا است؟ پس از مقایسه داده های کشورهای بزرگ ، Nikkei دریافت که میزان مرگ ویروس تاج جدید در اروپا و ایالات متحده بیشتر است و آسیا به طور قابل توجهی پایین تر است و فاصله بین تعداد مرگ و میر در هر جمعیت در اروپا و ایالات متحده و آسیا حدود 100 برابر است.


کارشناسان معتقدند که این امر عمدتاً به تفاوت در عادات زندگی ، نسبت بیماری ها و سایر عوامل مربوط می شود.برخی از مطالعات مشترک بین المللی نیز کشف بیماری ها و تفاوت های ژنتیکی را آغاز کرده است. Takanori Kanai ، استاد دانشگاه Keio در ژاپن که در تحقیقات باکتریهای روده ای از نژادهای مختلف فعالیت می کند ، اشاره کرد که "تفاوت های ژنتیکی ممکن است به تفاوت در میزان مرگ و میر تاج جدید مربوط باشد."


این ویروس هنوز در سراسر جهان در جریان است. چرا سیاه پوستان و لاتین بزرگترین عفونت ها هستند و چرا شیوع بیماری در آسیا نسبت به اروپا و آمریکا خفیف تر است. اما داده ها دریافتند که حتی ویروس نیز بر اساس نژاد و کلاس تبعیض دارد.


معلوم می شود که "بیماری" برابر نیست. در برابر ویروس ، زندگی انسان ها واقعاً کم و زیاد است!

پس از بیمار شدن 54 نفر از ساکنان ، جامعه بازنشستگان در حال بررسی "شیوع تنفس" هستند

شیوع ویروس کشنده در خانه سالمندان ویرجینیا

طبق اداره بهداشت و درمان شهرستان فیرفکس ، 11 روز پیش ، 54 نفر با علائمی از سرفه تا ذات الریه رنج می بردند. اکنون "بیماری های تنفسی" باعث 2 مرگ شده و بسیاری از آنها در بیمارستان بستری شده اند.

شوخ طبعی

پس از "ترکیدن تنفس" در ویرجینیا ، دو نفر کشته و 18 نفر در بیمارستان بستری شدند. طبق گفته مسئولان جامعه بازنشستگان.


وزارت بهداشت شهرستان فیرفاکس گفت که در جامعه بازنشستگان گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، 54 نفر در 11 روز گذشته "از علائم تنفسی فوقانی (سرفه) تا ذات الریه" علائم تنفسی را تجربه کرده اند.


گرین اسپرینگ در نامه ای به ساکنان روز چهارشنبه ، وابسته ABC News WJLA-TV در واشنگتن ، علائم را به عنوان "تب ، سرفه ، بدن درد ، خس خس سینه ، گرفتگی صدا و ضعف عمومی" توصیف کرد.


بنیامین شوارتز ، کمیسر وزارت بهداشت ایالات متحده ، روز پنجشنبه به ABC News گفت که شیوع این بیماری قبلاً در بخش پرستاری کمک به زندگی و مهارت در ABC رخ داده است. وی گفت: این اپیدمی با اولین مورد در 30 ژوئن آغاز شد.

شوارتز گفت که علت خاص این اپیدمی هنوز مشخص نشده است ، اما نمونه های بیشتری در حال آزمایش هستند.


شوارتز گفت: این چشمه سبز به 260 نفر از ساکنان خانه های پرستاری کمک می کند. وی گفت که دو بیمار کشته شده در این اپیدمی به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند ، اما آنها "افراد مسنی با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.


وی گفت: یکی از ویژگی های امکانات پرستاری ماهر و امکانات کمک به زندگی این است که وقتی افراد زیادی را در نزدیکی خود داشته باشید و آنها از نظر پزشکی زمینه پزشکی داشته باشند ، خطر شیوع بیشتر می شود. شیوع تنفسی تعجب آور نیست. یک تفاوت در این شیوع این است که در تابستان اتفاق افتاده است و معمولاً بیماری های تنفسی زیادی نداریم. "


کورتنی بنوف ، مدیر ارتباطات منطقه ای اریکسون لیوینگ ، صاحب خانه سالمندان ، گفت که هفت نفر از کسانی که در ابتدا در بیمارستان بستری شده اند به خانه سالمندان بازگشتند.


وزارت بهداشت گفت که اگرچه "در چند روز گذشته" هیچ بیمار بستری جدیدی وجود نداشته است ، اما ساکنان هنوز در طی این اپیدمی بیمار می شوند.


Green Spring در بیانیه ای گفت که "اولویت اول آن رفاه حال کسانی است که در دانشگاه زندگی می کنند و کار می کنند".


خانه بازنشستگان در بیانیه ای اعلام کرد: "جامعه برای انجام این تعهد اقدامات بسیار محتاطانه ای انجام داده و با وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس همکاری کرده است تا تمام اقدامات لازم را برای اجرای کامل م effectiveثر انجام دهد. استراتژی های پیشگیری و کنترل عفونت. ما همچنان هوشیار خواهیم بود و به روز رسانی های مکرر و شفاف را برای ساکنان ، کارمندان و اعضای خانواده ادامه خواهیم داد. "


وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس گفت که در حال بررسی این حادثه است.


وزارت بهداشت اظهار داشت که مقامات اقدامات مناسبی را برای کاهش خطر عفونت و محافظت از امنیت ساکنان انجام داده اند ، از جمله بستن تاسیسات تازه پذیرفته شده ، لغو فعالیت های گروهی ، نگهداری بیماران در اتاق ها و افزایش نظافت.

آفریقایی آمریکایی ها بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا هستند.

افزایش اختلافات نژادی باعث شد که جراح روز سه شنبه اعتراف کند که خطر آفریقایی-آمریکایی در حال افزایش است زیرا مقامات بهداشت عمومی بیشتر و بیشتر درخواست اطلاعات بیشتر در مورد بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و به دلیل بیماری های عفونی می میرند ، می شوند. طبق داده های نژاد بشر ، این بیماری عفونی باعث مرگ بیش از 12000 نفر در ایالات متحده شده است.


تحلیل واشنگتن پست از داده های موجود و داده های جمعیتی نشان می دهد که میزان آلودگی در شهرستان های دارای اکثریت سیاه پوستان سه برابر میزان آلودگی است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستان های دارای اکثریت سفیدپوست است.



آفریقایی-آمریکایی ها بر اساس درصد جمعیت و نسبت مرگ ویروس کرونا


فقط چند حوزه قضایی به صورت علنی موارد ویروس کرونا و مرگ ناشی از نژاد را گزارش می دهند.


درصد


جمعیت


درصد


شمار کشته شدگان


73٪


70٪


58٪


لوئیزیانا


میلواکی


یک شهرستان در ویسکانسین.


D.C.


46٪


32٪


26٪


67٪


میشیگان


ایلینوی


شیکاگو


42٪


41٪


32٪


14٪


14٪


کارولینای شمالی


کانکتیکت


فلوریدا


38٪


بیست و یک٪


16٪


16٪


15٪


10٪


منبع: دانشگاه جان هاپکینز ، وزارت امور خارجه بهداشت و نظرسنجی از جامعه آمریکایی.


در ... شهرستان میلواکی بزرگترین شهر ویسکانسین است. آفریقایی آمریکایی ها حدود 70٪ از تلفات را تشکیل می دهند ، اما فقط 26٪ از کل جمعیت. در لوئیزیانا ، اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها فقط 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، 70٪ از کسانی که درگذشتند سیاه پوستان بودند.


طبق گزارش ها در می سی سی پی ، تعداد مرگ 845 نفر در این ایالت بیش از همه مناطق به جز نیویورک و نیوجرسی است. آفریقایی آمریکایی ها 33٪ از کل موارد و حدود 40٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند ، حتی اگر آفریقایی آمریکایی ها باشند. فقط 14٪ از کل جمعیت. این ایالت طبقه بندی قومی را بر اساس شهرستان یا شهر ارائه نمی دهد ، اما بیش از یک چهارم مرگ و میرها در دیترویت رخ می دهد ، جایی که آفریقایی آمریکایی ها 79٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


و در ایلینوی ، در سطح ایالت تقریباً دقیقاً همان فاصله با میشیگان وجود دارد ، اما وضعیت از داده های زیر آشکارتر می شود. میزان مرگ ساکنان سیاه پوست شیکاگو شش برابر ساکنان سفیدپوست است. از 118 مرگ گزارش شده توسط این شهر ، نزدیک به 70 درصد سیاهپوستان بوده اند - این درصد 40 درصد بالاتر از درصد آفریقایی-آمریکایی های ساکن شیکاگو است.



اکثریت شهرستان


شهرستان


هر 100 هزار مورد


هر 100000 مرگ


آسیایی


6


19.5


0.4


سیاه


131


137.5


6.3


اسپانیایی زبان


124


27.2


0.6


سفید


2،879


39.8


1.1


توجه: داده ها برای هر 100 k براساس میانگین است.


منبع: دانشگاه جان هاپکینز و نظرسنجی جامعه آمریکا.


روز سه شنبه ، رئیس جمهور ترامپ برای اولین بار در یک جلسه توجیهی توسط گروه ویژه کاخ سفید ، اختلافات نژادی را به رسمیت شناخت.


ترامپ گفت: "ما همه تلاش خود را می کنیم تا این چالش را برآورده کنیم. این یک چالش بزرگ است." "وحشتناک است." وی افزود که آنتونی اس. فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی S.Fuci) "بسیار جدی به این موضوع توجه دارد."


ترامپ گفت: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."


[آیا کسی در اطراف شما به دلیل ذات الریه کرونر جدید فوت کرده است؟ داستان های آنها را با پست به اشتراک بگذارید. ]


اطلاعات دقیق در مورد قومیت بیماران ویروسی کرونا در کمتر از دوازده ایالت و چندین شهرستان به طور عمومی گزارش شده است.


آفریقایی آمریکایی ها شیوع بیشتری در دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های ریوی دارند. جان بل ادواردز ، فرماندار لوئیزیانا ، اظهار داشت که این مشکلات سلامتی باعث می شود افراد مستعد ابتلا به بیماری های جدید تنفسی شوند. با این حال ، هرگز همه گیری وجود نداشته است که این تفاوت را به وضوح برجسته کند.


فاوسی در جلسه توجیهی گفت که این بحران "روشن کرد که این شکاف ها چقدر غیرقابل قبول است." وی افزود: "ما در حال حاضر هیچ کاری جز تلاش برای ارائه بهترین مراقبت به" آفریقایی تبارهای آمریکایی "برای جلوگیری از عوارض انجام نمی دهیم.


جروم آدامز 45 ساله گفت: "من شخصاً فکر می کنم فشار خون بالا دارم." من بیماری قلبی دارم زیرا یک هفته را در بخش مراقبت های ویژه بیماری قلبی گذراندم. من در واقع آسم هستم. بیماران مبتلا به دیابت ، بنابراین من نمایانگر سنت سیاه پوستان آمریکایی هستیم که در فقر رشد می کنند. "


آدامز افزود که شنیدن در مورد میزان بالای مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید در جوامع سیاهپوست "واقعاً قلب من را می شکند" ، وی تأکید کرد که توصیه به ماندن در خانه برای کاهش سرعت شیوع چیزی است که همه باید از آن پیروی کنند.


روز دوشنبه ، کمیته حقوقی حقوقی وکیل و صدها پزشک در جلسه ای با گروهی از قانون گذاران دموکرات از جمله الیزابت وارن (ماساچوست) ، کوری بوکر (NJ) ، کامالا D. هریس (کالیفرنیا) حضور داشتند. دولت فدرال هر روز داده های نژادی و قومی را در مورد آزمایش ویروس کرونا ، بیماران و نتایج سلامتی آنها منتشر می کند.


تاکنون ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها فقط آمار و ارقام را از نظر سن و جنس منتشر کرده اند.


[پنومونی تاج جدید جامعه سیاه پوستان را از بین می برد. جامعه ای در میلواکی در حال بررسی چگونگی مقابله با مقاومت است. ]


قانون گذاران ، مدافعان شهروندی و متخصصان پزشکی می گویند این اطلاعات برای اطمینان از داشتن فرصت های برابر آفریقایی آمریکایی ها و سایر رنگین پوستان برای دریافت آزمایش و درمان و کمک به تدوین استراتژی بهداشت عمومی برای محافظت از افراد ضروری است. افرادی که آسیب پذیرتر هستند.


شورای دادگستری در نامه خود به وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر (الکس آذر) اظهار داشت که "عدم تکان دهنده بودن شفافیت و داده های دولت ترامپ مانع درک این موضوع توسط مقامات بهداشت عمومی می شود. تأثیر کامل این اپیدمی بر جوامع سیاه پوستان و سایر افراد رنگین پوست. "


با افزایش فشار ، سخنگوی CDC روز سه شنبه گفت که این آژانس قصد دارد COVID-19 را در گزارش هفتگی بعدی بیماری و مرگ و میر بر اساس نژاد و قومیت ، که اولین آمریکایی است ، قرار دهد. ارسال شده بیش از شش هفته پس از مرگ بر اثر بیماری.


روز چهارشنبه ، آژانس این مطالعه را اعلام کرد ، که در آن حدود 1500 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان در 14 ایالت بررسی شده است. CDC فقط داده های نژادی مربوط به 580 بیمار را دارد ، اما اطلاعات محدود تفاوت های مشابهی را نشان می دهد: اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها 18٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، اما آنها 33٪ از بستری شدن در بیمارستان ها را تشکیل می دهند.


یک فرم استاندارد برای گزارش موارد ویروس کرونا در سراسر کشور به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نیاز به یک سری اطلاعات جمعیتی ، از جمله اطلاعات نژادی و قومی دارد. با این حال ، اسکات پولی ، سخنگوی مرکز کنترل بیماری ، گفت که زمینه اغلب خالی است و این آژانس های محلی "در جمع آوری و گزارش اطلاعات مورد تحت فشار زیادی قرار دارند".


به دلیل شیوع این بیماری در ایالات متحده ، گزارش های متناقض و پراکنده ای نیز در مورد سن ، جنس و محل زندگی وجود دارد.


در بعضی از مناطق ، قانونگذاران در تلاشند خودشان خلا data داده ها را پر کنند. ویرجینیا طبقه بندی قومی پرونده خود را گزارش می دهد ، نه مرگ آن. در همسایگی مریلند ، فرماندار لری هوگان (لری هوگان ، R) روز سه شنبه گفت که ایالت انتشار اطلاعات در مورد نژاد را آغاز می کند. یک روز پیش ، بیش از 80 عضو مجلس نمایندگان با ارسال نامه ای از وی خواستند این اطلاعات را ارائه دهد.


دل نیک ماسبی ، یک دموکرات نماینده بالتیمور ، شروع به شنیدن صحبت از دوستان ، همکاران و برادرانش در اخوان امگا Psi Phi درباره مردان سیاه پوستی که از پنومونی تاج جدید آلوده شده بودند و یا در معرض مرگ بودند قرار داد. داده های هفتگی


ماسبی گفت: "این نوعی ترسناک است." "من در مورد افرادی که شخصاً می شناسم شروع به دریافت تماس کردم."


این هفته ، در واشنگتن دی سی ، مقامات منطقه برای اولین بار داده های نژادی را منتشر کردند ، که نشان می دهد این بیماری باعث عدم تناسب مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها شده است. از 22 مرگ و میر در این منطقه ، تقریباً 60٪ سیاه پوستان بودند ، اما آفریقایی آمریکایی ها تقریباً 46٪ جمعیت این شهر را تشکیل می دادند.


مانند بسیاری از حوزه های قضایی دیگر ، مقامات بهداشتی در این منطقه از قومیت بسیاری از افراد که آزمایش مثبت داده اند ، نمی دانند. روز سه شنبه ، شهردار موریل ای. بوثر (D) در مصاحبه ای با MSNBC گفت که این شهر فاقد داده های قومی در مورد نیمی از موارد مثبت است ، اما داده های موجود کافی است تا او "بسیار نگران باشد که این ویروس آفریقایی آمریکایی های ما را تحت تأثیر قرار دهد. مردم باعث تأثیر نامتناسب می شوند ".


بوثر گفت: "ما بیماری های زمینه ای مانند فشار خون ، دیابت و بیماری های قلبی را می دانیم. مقابله با این ویروس به ویژه دشوار است." "ما می دانیم که آفریقایی تبارهای آمریکایی هر روز تحت این شرایط زمینه ای زندگی می کنند ، که ممکن است بزرگتر از ما باشد. نسبت اکثر آمریکایی ها حتی بیشتر است. "


اگرچه این تفاوت در روزهای اخیر توجه ملی را به خود جلب کرده است ، اما در چند هفته گذشته برخی از جوامع عمدتا سیاه پوستان تحت تأثیر اپیدمی قرار گرفته اند - نه فقط در شهرهای این کشور.


شهرستان دوگرتی و شهر آلبانی ، واقع در روستاهای جنوب غربی جورجیا ، بیشترین تلفات را در جورجیا دارند. داگرتی 90،000 نفر جمعیت دارد. تا روز سه شنبه ، 973 مورد مثبت و 56 مرگ وجود داشته است.


در مقابل ، شهرستان فولتون ، که شامل آتلانتا است ، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد که دارای 1،185 مورد و 39 مورد مرگ است. میشل فاولر ، بازپرس شهرستان گفت: سیاه پوستان 70٪ از جمعیت دوهرتی و بیش از 90٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند.


دیمیتریوس یانگ کمیسر شهر آلبانی گفت: "از نظر تاریخی ، وقتی ایالات متحده سرما می خورد ، سیاه پوستان آمریکایی به ذات الریه مبتلا می شوند." گفت هفته گذشته.


مقامات منتخب و کارشناسان بهداشت عمومی خاطرنشان کردند که نسل ها تبعیض و بی اعتمادی بین جامعه سیاه پوستان و سیستم پزشکی وجود دارد. آفریقایی-آمریکایی ها نیز به احتمال زیاد بیمه نیستند و در جوامعی با امکانات پزشکی کافی زندگی نمی کنند.


بنابراین ، در طول تاریخ ، آفریقایی آمریکایی ها به طور نامتناسبی با بیماری های مزمن مانند آسم ، فشار خون بالا و دیابت تشخیص داده شده اند. کارشناسان می گویند این بیماری ها می توانند COVID-19 را کشنده تر کنند.


منتقدان واکنش بهداشت عمومی با استناد به اطلاعات گیج کننده درباره چگونگی انتشار ویروس ، مانند تأکیدهای اولیه در سفرهای خارج از کشور ، خاطرنشان کردند که برخی از مقامات دولتی برای تشویق فاصله اجتماعی ، در صدور دستورالعمل "ماندن در خانه" به تأخیر افتاده اند.


برخی از فعالان معتقدند که حتی در این صورت ، ممکن است افراد سیاه پوست بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرند ، زیرا بسیاری از افراد در مشاغل کم مزد یا پایه مانند خدمات غذایی ، حمل و نقل عمومی و مراقبت های بهداشتی مشغول هستند که این امر به ادامه تعامل با مردم نیاز دارد.


دوریان میسون ، مدیر برابری سلامت در مرکز ملی حقوق زنان ، در بیانیه ای گفت ، "این شیوع نابرابری های ساختاری جدی را ایجاد کرده است که باعث جوامع حاشیه نشین وقتی اقتصاد خوب و بدی هستند آسیب پذیرتر می شوند. "این نابرابری های ساختاری در سیستم مراقبت های بهداشتی ما تفاوت های قومی و جنسیتی را نادیده نمی گیرند و ما نیز نباید به این اپیدمی پاسخ دهیم. "

آزمایشگاه فورت دتریک پس از عدم موفقیت در بازرسی ایمنی بسته شد ؛ همه تحقیقات به مدت نامعلومی متوقف شد.

بعد از اینکه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دریافتند که این سازمان نتوانسته است استانداردهای ایمنی زیستی را رعایت کند ، همه تحقیقات در فورت دتریک ، که با عوامل بیماری زای سطح بالا مانند ابولا کار می کرد ، به مدت نامحدود متوقف شد.


هیچ بیماری زای عفونی یا بیماری زایی در خارج از منطقه مجاز موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده یافت نشد.


سخنگوی CDC Caree Vander Linden (Caree Vander Linden) روز جمعه در نامه الکترونیکی تأیید کرد که در ژوئن سال جاری ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری بازرسی از م instسسه تحقیقات نظامی انجام داد و بازرسان در روشهای عملیاتی استاندارد به این نتیجه رسیدند. چندین روش مورد توجه ، این روش ها برای محافظت از ارگانیسم های سطح 3 و 4 طراحی شده اند


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه جولای دستور توقف و توقف را صادر کردند.


پس از دریافت USAMRIID از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، ثبت آن در برنامه آژانس انتخاب فدرال ، که مسئول نظارت بر استفاده و نگهداری مواد بیماریزا است ، به حالت تعلیق درآمد. وندر لیندن در نامه الکترونیکی خود گفت که این تعلیق به طور کامل مانع از همه تحقیقات در مورد عوامل انتخابی و سموم زیست شیمیایی USAMRIID می شود.


کاترین هاربین ، سخنگوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، در نامه ای نوشت که برنامه آژانس انتخاب فدرال در مورد ثبت نام برنامه هایی مانند USAMRIID توضیحی نداد و همچنین نمی تواند در مورد اقدامات انجام شده برای اجرای مقررات اظهارنظر کند.


هاربین در یک ایمیل گفت: "همانطور که شرایط نیاز دارد ، (برنامه نمایندگی انتخاب فدرال) تمام اقدامات لازم و مناسب را برای حل هرگونه نقض مقررات انجام می دهد تا از ایمنی و امنیت همکاری با عوامل خاص و سموم اطمینان حاصل کند. "


به گفته وندر لیندن ، این به دلایل مختلفی از جمله عدم رعایت روش های محلی و عدم آموزش منظم گواهینامه مجدد برای کارکنان آزمایشگاه حفاظت زیستی است. وندر لیندن در یک ایمیل پیگیری گفت که سیستم تصفیه فاضلاب نیز استانداردهای تعیین شده توسط برنامه انتخاب آژانس فدرال را ندارد.


وی گفت: "برای به حداکثر رساندن ایمنی کارکنان خود ، ما چندین لایه تجهیزات حفاظتی و روش های اثبات شده داریم."


ون در لیندن نمی تواند بگوید چه زمانی آزمایشگاه می تواند تحقیقات را ادامه دهد.


وی در یک نامه الکترونیکی گفت: "پس از برآورده شدن الزامات معیار ایمنی زیستی ، USAID عملیات کامل خود را از سر می گیرد." "وقتی ارتش ایالات متحده و CDC مطمئن شوند که USAID می تواند با اطمینان و به طور مداوم تمام استانداردها را برآورده کند ، ما عملیات خود را از سر خواهیم گرفت. "


از زمان وقوع سیل در ماه مه 2018 ، USAID در تلاش است تا روش های ایمنی زیستی سه سطح و سیستم های جدید ضد عفونی را بهبود بخشد. وی گفت این "باعث افزایش پیچیدگی عملیاتی فعالیت های تحقیقاتی آزمایشگاه مهار بیولوژیکی در این مسسه می شود."


در زمان توقف و توقف ، دانشمندان USAMRIID با داروهای شناخته شده که باعث ایجاد ماکولا (همچنین به عنوان مگس گوزن یا تب خرگوش شناخته می شوند) ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا کار می کنند ، همه در سطح 3 در آزمایشگاه ایمنی زیستی انجام شده است. وندر لیندن گفت که محققان همچنین در حال آزمایش ابولا در یک آزمایشگاه سطح چهار ایمنی زیستی هستند.


در میان عوامل بیماری زا ، ابولا ، یرسینیا پستیس (یرسینیا پستیس) و فرانسیلا تاراریمیا (تاراریمیا) همگی در لیست عوامل و سموم انتخابی بهداشت و خدمات انسانی هستند. این سه عامل درجه یک محسوب می شوند و تهدیدی جدی برای سلامتی و ایمنی جامعه هستند. .


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، انسفالیت اسب ونزوئلا نیز در محدوده برنامه انتخاب آژانس فدرال است.


م Instituteسسه نظامی در حال مطالعه هر یک از قراردادهای خود است تا مشخص کند کدام یک از قفل ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. وندر لیندن گفت که انتظار نمی رود کار USAID در خارج از آزمایشگاه از جمله ویروس ابولا تحت تأثیر قرار گیرد.


وی در یک ایمیل گفت: "ما در حال هماهنگی نزدیک با CDC هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تحقیقات مداوم در آزمایشگاه های کنترل بیولوژیکی با نظارت صحیح به پایان رسیده است و مراقبت از حیوانات تحقیق مطابق با تمام مقررات ادامه خواهد داشت. "اگرچه بیشتر تحقیقات MRIID ایالات متحده در حال حاضر در حال تعلیق است ، این موسسه به کارهای مهم تشخیصی بالینی خود ادامه خواهد داد و همچنان قادر خواهد بود تخصص پزشکی و انضباطی لازم را برای پشتیبانی از پاسخ به تهدیدهای بیماری های عفونی یا سایر موارد اضطراری ارائه دهد. حادثه."


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، که همچنین برنامه های مورد نیاز برای آموزش ، سوابق و ایمنی زیستی را ذکر می کند ، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی عمومی ، ثبت "برنامه نماینده فدرال" می تواند به حالت تعلیق درآید. مشخص نیست که آیا این دلیل تعلیق ثبت نام توسط USAID است.


این کد همچنین به وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، که متعلق به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است ، حق بازرسی از هر مکان و سوابق را بدون اطلاع قبلی دارد. ون در لیندن در یک ایمیل گفت که CDC در سال گذشته بارها MRIID ایالات متحده را بررسی کرده است ، از جمله برنامه اعلام نشده و منظم.


وندر لیندن گفت که USAMRIID برای رفع نیازهای ارتش و CDC و رفع تعلیق آن تلاش خواهد کرد.

گزارش دانشمندان CDC ، پنومونی کرونر جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع ظاهر شده است.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه است که سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."