Javen

Javen

Javen

Javen

تعداد بیش از حد مرگ ناشی از COVID-19 در ایالات متحده توسط جامعه سیاه پوستان ایجاد می شود

شواهد جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است آفریقایی آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتر از سفیدپوستان یا سایر اقوام بر اثر ویروس کرونا ویران شوند.
براساس اداره سرشماری ایالات متحده ، جمعیت سیاهان آمریکایی 13.4 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اما این مطالعه نشان داد که شهرستانهایی که جمعیت سیاهپوست بیشتری دارند بیش از نیمی از کل موارد جدید پنومونی کرونر را تشکیل می دهد و تقریبا 60 درصد از مرگها
محققان در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد به این نتیجه رسیدند که نابرابری ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، احتمالاً علت این امر است.
تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه با موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی ایدز amfar و مرکز نوآوری واکسن سیاتل PATH همکاری کردند تا از طریق مقایسه در سطح شهرستانها ، موارد و مرگ پنومونی کرونر جدید را تجزیه و تحلیل کنند. در بسیاری از مناطق ، داده های قومیت هنوز فاقد است ، و تجزیه و تحلیل آنها از اواسط آوریل استفاده می کند.
آنها شهرستانها را با نسبت نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که آفریقایی آمریکایی کمتری دارند مقایسه کردند. آنها گفتند که شهرستانهایی که جمعیت زیادی از آنها سیاه پوست است 52٪ از تشخیص های ویروس کرونا ملی و 58٪ موارد مرگ و میر در اثر پنومونی عروق کرونر را تشکیل می دهد.
دانشمندان از دانشکده بهداشت عمومی اموری رولینز ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز بلومبرگ ، مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی و موسسه حقوقی ملی و جهانی بهداشت و درمان دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، قومیت ساختاری سوسیالیسم و
​​عوامل دیگر افزایش تشخیص و خطر مرگ COVID-19 در جامعه سیاه پوستان. "
جوامع سیاه پوست و اسپانیایی تبار در ایالات متحده متحمل بار ویروس کرونا می شوند
عوامل ساختاری ، از جمله فرصت های مراقبت های بهداشتی ، تراکم خانواده ، بیکاری ، تبعیض عمومی و غیره ، دلایل این تفاوت ها است ، نه ویژگی های ذاتی جامعه سیاه پوستان یا عوامل فردی.
محققان موارد ویروس کرونا را در بیش از 3100 شهرستان بررسی کردند و در پایان ماه ژانویه تا اواسط آوریل درگذشتند. محققان دریافتند که نسبت شهرستانهای سیاه در جنوب بیشتر است. آمریکایی های آفریقایی تبار 13٪ تا بیش از 87٪ از کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.
این مطالعه خاطرنشان کرد: "میزان مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در یک دهکده نامناسب سیاه روستایی و کوچک شهری بالاتر است."
مطالعات نشان داده است که از 13 آوریل ، 283،750 مورد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در یک شهرستان نامتناسب سیاه ، با مرگ 12،748 نفر ، در حالی که سایر شهرستانها 263،640 مورد ویروس کرونا و تلفات 8،886 نفر داشته اند.
نویسنده نتیجه گیری می کند: "این داده ها نشان می دهد که در شهرستانهای غیر متناسب سیاهپوست ، در مقایسه با سایر شهرستانها ، نسبت تشخیص و مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر بسیار بیشتر است و نسبت تشخیص دیابت ، مرگ ناشی از بیماری های قلبی و مرگ ناشی از بیماری عروق مغزی نیز بیشتر است. بسیار "
این تحقیق هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، در حال حاضر در یک مجله پزشکی در حال بررسی است و هنوز منتشر نشده است.
تصحیح: طبق این مطالعه ، این گزاره اصلاح شده است ، به این معنی که شهرستانهایی که جمعیت سیاه بیشتری دارند بیش از نیمی از موارد پنومونی کرونر جدید و تقریباً 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهد.

چین و ایالات متحده در یک جنگ مختلط قرار دارند

در میان اثرات ژئوپلیتیکی ویرانگر کرونا ، ویرانگر زمین ، بی نظیر است. چین خود را تغییر موقعیت داده است. برای اولین بار از زمان آغاز اصلاحات دنگ شیائوپینگ در سال 1978 ، پکن علناً ایالات متحده را تهدید قلمداد کرده است.یک ماه پیش ، وزیر امور خارجه وانگ یی در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ با اوج ویروس کرونا می جنگید.
دولت چین با احتیاط به تدریج در حال شکل دادن به این جمله است که از آغاز حمله ویروس کرونا ، رهبری چین می دانست که آنها توسط یک جنگ ترکیبی مورد حمله قرار گرفته اند. اصطلاحات Xi یک سرنخ اصلی است. وی در پرونده اظهار داشت که این یک جنگ است. علاوه بر این ، به عنوان ضد حمله ، باید "جنگ مردم" به راه افتد.

علاوه بر این ، وی ویروس را شیطان یا شیطان توصیف کرد. خی کنفوسیوس است. برخلاف سایر اندیشمندان چینی باستان ، کنفوسیوس آن را دوست نداشت. درباره قدرت ها و قضاوت های ماورای طبیعی درباره زندگی پس از مرگ بحث کنید. با این حال ، در متن فرهنگ چینی ، شیطان به معنای "شبح سفید" یا "شیطان خارجی" است: گوایرو از ماندارین استفاده می کند ، و Gveello از کانتونی استفاده می کند. این یک عبارت قدرتمند Xi است که در کد گفته شده است.

چه موقع ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در توییتی رشته ای گفت که "این ممکن است ارتش آمریکا باشد که اپیدمی را به ووهان آورد" - این اولین انفجاری بود که توسط یک مقام ارشد برای این امر صادر شد - حزب پکن در حال پرتاب یک بالون آزمایشی است که نشان می دهد دستکش ها بالاخره از بدن خارج شده اند. ژائو لیجیان با بازیهای نظامی که در اکتبر 2019 در ووهان برگزار شد و یک هیئت متشکل از 300 سرباز آمریکایی داشت ، ارتباط مستقیم داشت.

وی مستقیماً به نقل از رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده پرداخت. هفته گذشته ، هنگامی که از وی س askedال شد که آیا برخی از مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده یافت شده است ، WHO پاسخ داد ، "امروز ، در واقع برخی موارد در ایالات متحده وجود دارد که از این طریق تحت تأثیر قرار گرفته است. تشخیص داده شد. "

نتیجه انفجاری آقای ژائو این بود که ذات الریه کرونر جدید قبلاً در ایالات متحده قبل از تأیید ووهان اثر گذاشته است - این بدان دلیل است که تاکنون شواهد کافی وجود داشته است که ایالات متحده نمی تواند تفاوت آنفلوانزا را آزمایش و تأیید کند.

علاوه بر این ، علاوه بر تعیین توالی ژنوم ویروس های کرونا در ایران و ایتالیا و کشف اینکه آنها به ویروسی که ووهان را آلوده می کند ، متعلق نیستند ، اکنون رسانه های چینی به صورت علنی این واقعیت را گزارش می دهند. با پرسیدن س questionsال و استفاده از آزمایشگاه بیوشیمی نظامی "ناامن" در آگوست سال گذشته تعطیل شد ، بازی های نظامی در فورت دتریک ، محبوب در ووهان. برخی از این س questionsالات در ایالات متحده مطرح شده است - هیچ پاسخی وجود ندارد.

در مورد مسئله کدورت ، س moreالات بیشتری وجود دارد. حادثه 201 18 اکتبر 2019 ، در نیویورک ، یک تمرین لباس همه گیر در سراسر جهان ناشی از یک ویروس کشنده - که اتفاقاً ویروس کرونا بود. این همزمانی شگفت آور یک ماه قبل از شیوع ووهان رخ داده است.

این رویداد 201 توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، مجمع جهانی اقتصاد ، آژانس اطلاعات مرکزی ، بلومبرگ ، بنیاد جان هاپکینز و سازمان ملل حمایت مالی شد. بازیهای نظامی جهان در همان روز در ووهان افتتاح شد.

صرف نظر از منشأ آن ، هنوز مشخص نشده است. درست مانند ترامپ در توییتر از "ویروس چینی" نام برد ، ذات الریه تاج جدید قبلاً س veryالات بسیار جدی را در مورد بیوسیالیک (فوکو زمانی است که ما به او نیاز داریم. کجا؟)

ویروس کرونا ویروس سلاح بیوشیمی بسیار قدرتمندی است اما آخرالزمانی نیست.این فرضیه نشان می دهد که این وسیله ابزاری مناسب برای کنترل اجتماعی گسترده در مقیاس جهانی است.

ظهور کوبا به عنوان یک نیروگاه بیوتکنولوژی

هفته گذشته ، یک خی پوشیده از ماسک از خط مقدم ووهان بازدید کرد تا به جهانیان نشان دهد که چین با فداکاری های عظیم در "جنگ مردم" در برابر پنومونی تاج جدید پیروز شده است. درست همانطور که خی در "جنگ خلق" در شورش نوه ریاض پیروز شد ، نتیجه نهایی ریاض بود ، جایی که قیمت نفت بسیار ارزان تر است و به بهبود ناگزیر اقتصاد چین کمک کرد. مشارکت استراتژیک به این ترتیب کار می کند.

صفحه شطرنج با سرعتی نگران کننده در حال تغییر است. هنگامی که پکن ویروس کرونا را به عنوان حمله سلاح بیولوژیکی شناسایی کرد ، "جنگ مردم" آغاز شد. قدرت کامل کشور. روشمند بر اساس "هرچه طول بکشد". اکنون ما وارد مرحله جدیدی می شویم. پکن از این مرحله جدید برای تنظیم اساسی تعامل خود با غرب و ایجاد تنظیماتی در چارچوب ایالات متحده و اتحادیه اروپا استفاده خواهد کرد.

قدرت نرم حرف اول را می زند. پکن با حمل 2300 جعبه بزرگ پر از ماسک ، هواپیمای ایر چین را به ایتالیا فرستاد که روی آنها نوشته شده بود: "ما موج هایی از یک اقیانوس هستیم ، از برگهای یک درخت ، گلهایی از یک باغ. چین همچنین کمک های بشردوستانه زیادی صادر کرده است. بسته به ایران ، عمدتا در هشت پرواز ماهان ایر. ماهان ایر شرکتی است که به طور یکجانبه تحت تأثیر دولت ترامپ قرار گرفته است. تحریم های غیرقانونی

رئیس جمهور صربستان الکساندر ووچیچ نمی تواند واضح تر باشد:

"تنها کشوری که می تواند به ما کمک کند چین است. تاکنون ، همه شما درک می کنید که وحدت اروپا وجود ندارد. این یک افسانه روی کاغذ است."

با تحریم های شدید و اهریمن سازی دائمی ، کوبا هنوز می تواند پیشرفت هایی حتی در بیوتکنولوژی داشته باشد. داروی ضد ویروسی Hebron-interferon
α2b-a و نه واکسن ، موفقیت بزرگی در درمان ویروس کرونا به دست آورده است. یک سرمایه گذاری مشترک در چین در حال تولید یک محصول قابل استنشاق است و حداقل 15 کشور در حال حاضر علاقه مند به واردات دارو هستند.

اکنون ، همه اینها را با 1 میلیارد دلار ارائه شده توسط دولت ترامپ برای شکار غیرقانونی دانشمندان آلمانی شاغل در شرکت های بیوتکنولوژی مقایسه کنید. CureVac ، دفتر مرکزی آن در تورینگن ، مبتنی بر یک واکسن آزمایشی علیه پنومونی کرونر جدید است و از آن به عنوان واکسن "فقط ایالات متحده" استفاده می کند.

مهندسی اجتماعی؟

ساندرو Mezadra ، نویسنده مشترک برت نیلسون ، سیاست تجارت: کاوش سرمایه داری معاصر ، در حال حاضر سعی در ایده پردازی چگونه ما اکنون در مبارزه با COVID-19 هستیم.

ما با یک انتخاب روبرو هستیم: یکی مالتوسیانیسم با الهام از داروینیسم اجتماعی- "به رهبری محور جانسون-ترامپ-بولسونارو" ؛ چین ، کره جنوبی و ایتالیا نمونه هایی از انتخاب "بهداشت به عنوان یک ابزار اساسی" هستند. درسهای اصلی برای یادگیری از کره ، تایوان و سنگاپور وجود دارد.

Mezadra خاطرنشان کرد که انتخاب سخت بین "انتخاب طبیعی جمعیت" (هزاران مرگ) و "دفاع از جامعه" از طریق استفاده از درجات مختلف استبداد و کنترل اجتماعی است. به راحتی می توان تصور کرد که چه کسی از این تحول اجتماعی 21 ساله سود خواهد برد. ماسک مرگ سرخ مخلوط سنت آلن پو.

در این همه هلاکت و تاریکی ، انتظار داشته باشید که ایتالیا چراغ هایی مانند توپ آهنی برای ما فراهم کند. ایتالیا طرح ووهان را انتخاب کرد ، که پیامدهای بسیار جدی برای اقتصاد شکننده آن داشت. ایتالیایی های قرنطینه با آواز خواندن در بالکن واکنش نشان دادند: این یک شورش متافیزیکی است.

نیازی به ذکر عدالت شاعرانه در واقعیت نیست. سنت کلونا ("تاج" در لاتین) از قرن 9 در آنجو مدفون شده است. قرن هفتم سانتا کلونا یک مسیحی بود که به رهبری مارکوس اورلیوس در سال 165 میلادی کشته شد و صدها سال یکی از حامیان اپیدمی بود.

حتی تریلیون دلار بودجه نیز نمی تواند ذات الریه ریه جدید را درمان کند. "رهبران" گروه هفت مجبور شدند از کنفرانس های ویدئویی استفاده کنند تا بفهمند که آنها چقدر نادان هستند - حتی اگر جنگ چین علیه ویروس کرونا باعث شده غرب چندین هفته جلوتر باشد.

دکتر شانگهای ژانگ ونهونگ ، تاکنون ، تجزیه و تحلیل یک متخصص ارشد بیماری های عفونی در چین نشان می دهد که چین با COVID-19 از تاریک ترین دوره "جنگ مردم" خارج شده است. اما او فکر نمی کند این موضوع در تابستان پایان یابد. اکنون سخنان وی را به دنیای غرب استنباط کنید.

هنوز بهار نرسیده است و ما می دانیم که ویروسی الهه بازار را بی رحمانه خرد کرد. جمعه گذشته ، گلدمن ساکس حداقل به 1500 شرکت گفت که هیچ خطری سیستمی ندارد. جعلی است

منابعی در صنعت بانکداری نیویورک به من واقعیت را گفتند: در سال 2020 ، خطرات سیستمیک بسیار جدی تر از سالهای 1979 ، 1987 یا 2008 است ، زیرا خطر سقوط بازار مشتقات 1.5 تریلیون دلاری بسیار افزایش می یابد.

همانطور که منبع گفت ، هیچگاه مانند فدرال رزرو (فدرال رزرو) در طول تاریخ مداخله ای صورت نگرفته است ، زیرا به ندرت درک شده است که نسبت ذخیره سپرده بانک های تجاری را لغو کرده و امکان گسترش نامحدود اعتبار را برای جلوگیری از گسترش کالاها. سقوط کل مبلغ و مشتقات ناشی از سقوط بازار سهام جهانی.

آن بانکداران فکر می کردند که این کار عملی است ، اما همانطور که می دانیم همه صداها و عصبانیت معنایی ندارند. شبح انفجار مشتقات - در این مورد ، که به دلیل احتمال قبلی بستن تنگه هرمز ایجاد نشده است - هنوز وجود دارد.

ما هنوز درک تأثیر COVID-19 در آینده توربو سرمایه داری نئولیبرال را شروع نکرده ایم. مطمئناً کل اقتصاد جهانی توسط یک قطع کننده مدار موذی و تقریباً نامرئی ضربه خورده است. این ممکن است فقط یک "تصادف" باشد. یا ممکن است به عنوان بخشی از برخی جنجال های جسورانه ، یک اقدام عمومی در مقیاس گسترده ، یک انحصار کامل جغرافیایی و مزیت تمام طیف یک محیط مهندسی اجتماعی ایجاد کند.

علاوه بر این ، در امتداد جاده دشوار پیش رو ، همراه با فداکاری های عظیم و ذاتی انسانی و اقتصادی ، صرف نظر از اینکه سیستم جهانی دوباره راه اندازی شود یا خیر ، یک سوال فوری تر باقی مانده است: آیا نخبگان شاهنشاهی هنوز هم برای ادامه بسیج کل چین تصمیم می گیرند یا خیر؟ جنگ مختلط بهمراه جهت گیری؟

میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که او از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند



اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط
​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.



به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس تاج جدید در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "





"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟



در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای مراجعه به پزشک را دارید و آیا بیمارستان کاملاً مجهزی در این نزدیکی هست و غیره از همه این موارد ، وضعیت متوسط
​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. شایعات ، گزارش های دروغین و تئوری های توطئه بسیاری در دامن زدن به شعله های آتش نقش داشته است.



یک رهگذر در خیابان های شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر کردیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان مسن و ضعیف است. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." لایت فوت شهردار شیکاگو همچنین گفت Had چنین تجربه ای وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.



برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید



پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."



فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

همانطور که ترامپ گفت ، نوار تجارت چین ، آزمایشگاهی در فورت دتریک خود را در وسط یافت

منشا ویروس کرونا جدید که باعث پنومونی تاج جدید شده است ، در ذهن بسیاری از افراد جای سوال دارد. از مقامات ایالات متحده و سایر کشورها گرفته تا اپیدمیولوژیست ، همه آنها می خواهند ویروس عامل همه گیر کنونی را ردیابی کنند.
این مسئله موانع تجاری بین چین و ایالات متحده را برانگیخته است. اگر از رئیس جمهور دونالد ترامپ س askال کنید ، ممکن است او بگوید که SARS-CoV-2 احتمالاً از چین منشأ گرفته است و اولین موارد پنومونی کرونر جدید در چین ظاهر شده است. به گزارش آسوشیتدپرس ، وی و دیگر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ویروس از آزمایشگاهی در ووهان سرچشمه گرفته است. این مقاله به نقل از دکتر مایکل رایان ، رئیس اورژانس سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که این بیانیه حدس و گمان است.

اما از مقامات چینی و برخی دانشمندان چینی بپرسید ، پاسخ آنها بر فاصله ما تأثیر می گذارد.

برای ماهها ، حتی قبل از اینکه مریلند و فردریک اولین موارد بیماری تنفسی را اعلام کنند ، مقامات چینی اشاره داشتند که ویروس کرونا در فورت دتریک ساخته شده است.

توطئه اول ادعا می کند که سربازانی که در نزدیکی فورت دتریک آموزش دیده اند ، این بیماری را در جریان بازی های نظامی جهانی در ماه اکتبر به وجود آوردند. اما طبق گفته وزارت دفاع ایالات متحده ، این مورد نیست. شایعات وب سایت را کنترل می کنند.

مارک اسپر ، وزیر دفاع در پاسخ به سالات در مورد این بیانیه گفت که چنین اظهاراتی از سوی یک مقام دولت چین "کاملاً پوچ و غیر مسئولانه است".

به گفته این وب سایت ، اسپر و دیگر مقامات دولتی "بارها و بارها انتقال زودهنگام مسئولیت دولت چین در مورد نادیده گرفتن این تهدید ، و همچنین عدم شفافیت در مراحل اولیه شیوع ویروس کرونا را محکوم کردند. این غیرقابل مسئولیت است و به مبارزه با چالش های بزرگی که امروز جهان با آن روبرو است. اپیدمی. "

اما اکنون نظریه پردازان توطئه و مقامات چینی توجه خود را به هدف دیگری معطوف کرده اند: انستیتوی پزشکی بیماری های عفونی ارتش آمریکا در فورت دتریک.

این توطئه به طور خاص اشاره داشت که سطح سوم و چهارم ایمنی زیستی باید خاموش شود.در جولای سال 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در USAMRIID اعلام کردند که آزمایشگاه مسئول ویروس است.

لوری سالواتوره ، سخنگوی فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده ، در نامه ای به نیوز پست نوشت: "این یک حرف کاملاً نادرست است." "USAID در تحقیقات توهین آمیز شرکت نمی کند."

USAMRIID آزمایشگاه دفاع بیولوژیکی ارتش است ، که عوامل بیماری زا در سطح بالا مانند ویروس ابولا را مطالعه می کند. مأموریت آن محافظت از سربازان آمریکایی است که در داخل و خارج از کشور خدمت می کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ژائو لیجیان در توئیتی مقاله ای در مورد "Global Research" ، یک وب سایت کانادایی منتشر کرد که غالباً توطئه ها ، از جمله آنهایی که علیه ایالات متحده است را تبلیغ می کند. پیوند مشترک ژائو نشان می دهد که این ویروس ممکن است از فورت دتریک به وجود آمده باشد. از آن زمان ، پیوند تحقیقات جهانی حذف شده است.

طبق مقاله ای در رسانه های چینی "گلوبال تایمز" (گلوبال تایمز) ، دانشکده مطالعات بین الملل دانشگاه رنمین چین (دانشکده مطالعات بین المللی دانشگاه رنمین چین) معاون دین جین کانرانگ (آوانویسی) افزایش ریه مربوط به استفاده از محصول آسیب (EVALI) و پیشرفت فصل آنفولانزا سوالاتی را ایجاد کرده است. مقاله ای که در وب سایت تبلیغاتی چین "مردم روزانه" منتشر شده است ، 10 س questionsال را ذکر کرده است که ایالات متحده باید به آنها پاسخ دهد.سوال سوم این است که چه اتفاقی برای آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) افتاده است.

یک توطئه نشان داد که مردم با بازگشایی آزمایشگاه از فردریک فرار کردند. این واقعی نیست اگرچه برخی در جامعه فردریک از بازگشایی آزمایشگاه ابراز نارضایتی کردند ، اما مردم فرار نکردند.

توطئه های دیگر نشان می دهد که شهرستان فردریک به دلیل همجواری با فورت دتریک موارد بیشتری دارد. این هم درست نیست. شایعات مربوط به آژانس توسعه بین المللی سوئیس آمریکا و پنومونی تاج جدید فقط به رسانه ها و مقامات چینی محدود نمی شود. مانیل تایمز از فیلیپین (مانیل تایمز) نیز چندین مقاله تفسیری منتشر کرد که نشان می دهد ویروس توسط آژانس آمریکایی برای کمک به ایالات متحده ایجاد شده است ، مانند سایر وب سایت ها از جمله Reddit.

ساعت 5 عصر شروع می شود. روز سه شنبه 1111 مورد COVID-19 در شهرستان فردریک وجود داشت. شهرستان پرنس جورج با 7،831 مورد بیشترین موارد را در مریلند داشته است. شهرستان مونتگومری از نزدیک 5541 مورد را پیگیری کرد.

در 16 مارس ، شهرستان فردریک اولین مورد خود را در مورد ذات الریه کرونر جدید اعلام کرد.

برنامه USAMRIID
در 15 ژوئیه ، CDC پس از بازرسی آژانس بهداشت در ماه ژوئن ، نامه خاتمه به USAMRIID صادر و ثبت آن را در برنامه نماینده فدرال به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس "نیوز پست" قبلاً گزارش داده بود که در زمان بسته شدن ، محققان USAID در حال مطالعه بر روی ویروس ابولا و عوامل بیماری زایی عامل تالارمیا ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا بودند. طبق مقاله "News Post" ، هیچ بیماری زای عفونی در خارج از منطقه مجاز MRIID در ایالات متحده یافت نشد.

گزارش بازرسی به دست آمده توسط "News News" نشان داد که دو خلا lo منجر به بسته شدن شد. عواقب این دو تخلف اصلاح شده است. با این حال ، سرهنگ دارلینگ کاکس به "نیوز پست" گفت که این اصطلاحی است "مملو از گلوله" و گفت که به دلیل این روزنه ها این اصطلاح در معرض آن قرار نگرفته است.

وقتی این روزنه ها کشف شد ، فرمانده سابق USID دستور توقف تحقیقات سطح بالا را صادر کرد. این توقف داوطلبانه قبل از دستورات رسمی توقف و توقف در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها اتفاق می افتد.

براساس این گزارش ، علاوه بر این موارد نقض ، پنج مورد دیگر از موارد نقض مقررات فدرال در بازرسی های CDC رخ داده است. این شامل عدم موفقیت سیستماتیک در اجرای ایمنی زیستی و روش های مهار ، مانند پشتیبانی از باز کردن درب اتاق اتوکلاو در حالی که زباله های بیولوژیکی را حذف می کند.

کاکس قبلاً به "News Post" گفته بود: "آنها این کار را نکردند تا آشکارا قوانین را زیر پا بگذارند." "آنها این کار را به یک دلیل انجام دادند ، و فکر کردند که این کار منطقی است. اما منظور من این است که هنوز هم با [روش های استاندارد عملیاتی] مطابقت ندارد."

یکی از موارد قابل توجه سیستم ضد عفونی فاضلاب است که USAID از آن استفاده می کند زیرا سیستم ضد عفونی کننده حرارتی آن در اثر سیل آسیب دیده است.

از آن زمان تاکنون ، آزمایشگاه مشکل سیستم ضد عفونی خود را برطرف کرده و اجازه داده شده است که در اواخر ماه مارس ، از جمله بازگرداندن ثبت نام نماینده انتخاب فدرال ، فعالیت کامل خود را از سر بگیرد.

السالوادور در ایمیل خود گفت: "USAID کارمندان آزمایشگاه را دوباره آموزش دیده و یک سیستم جدید ضد عفونی حرارتی ایجاد کرده است که در نوامبر 2019 توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مورد بازرسی و تأیید قرار گرفت."

USAMRIID در حال حاضر در حال توسعه ویروس SARS-CoV-2 است که باعث پنومونی کرونر جدید ، از جمله تکثیر و خالص سازی ویروس برای آزمایش های آینده می شود. طبق پست فیس بوک USAMRDC ، USAMRIID هنوز در حال غربالگری انواع داروهای درمانی با مولکول های کوچک است که می تواند به یافتن یک درمان احتمالی کمک کند.

این آزمایشگاه همچنین از بیماران با سندرم حاد تنفسی حاد آنتی بادی دریافت کرد. SARS توسط ویروس SARS-CoV ایجاد می شود ، که از نظر ژنتیکی شبیه ویروسی است که باعث پنومونی کرونر می شود. طبق پست USAMRDC ، این آنتی بادی ها مورد بررسی قرار می گیرند تا ببینند چگونه به SARS-CoV-2 پاسخ می دهند.

USAMRIID همچنین بخشی از تحقیقات اولیه است. راموسویر این دارو در ابتدا ویروس ابولا را هدف قرار داده بود ، اما اکنون به عنوان یک درمان احتمالی برای بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید در حال آزمایش است.

احتمال مرگ سیاه پوستان در اثر ویروس کرونا تا چهار برابر انگلیس بیشتر است.

برخطآخرین داده های اداره آمار ملی در انگلستان میزان نابرابری در مرگ ناشی از ویروس کرونا را تأیید می کند: مردان و زنان سیاه پوست پس از ابتلا به ویروس کرونا ، چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند و مردان و زنان آسیای جنوبی نیز در خطر بسیار بالاتر است.
حقایق کلیدی
این ارقام اداره ملی آمار انگلیس و ولز ، سن افراد ، محل زندگی آنها و شرایط سلامتی قبلی را همراه با تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه تاج جدید و سرشماری سال 2011 در نظر می گیرد.

این داده ها ، چه برای فاکتورهای اجتماعی و چه پزشکی تنظیم شده باشد یا خیر ، تفاوت های قابل توجهی را در خطر مرگ از ویروس کرونا در میان نژادهای مختلف در انگلستان نشان می دهد. این نشان می دهد عوامل غیرقابل توجیه دیگر ، از جمله تبعیض نژادی ، بیماری های زمینه ای و امکان کار در خط مقدم و همچنین نقش هایی که مردم با آن روبرو هستند ، همگی می توانند نقش داشته باشند.

مدل تعدیل نشده نشان می دهد که زنان سیاه پوست 4.3 برابر بیشتر از سفیدپوستان و مردان سیاه پوست 4.2 برابر بیشتر از مردان و زنان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اما حتی با در نظر گرفتن عوامل فوق ، مردان و زنان سیاه پوست 1.9 برابر بیشتر از سفیدپوستان در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اداره ملی آمار دریافت که بنگلادشی ها ، پاکستانی ها ، هندی ها و کودکان نژاد مختلط نیز در معرض خطر بسیار بیشتری قرار دارند. مدل تعدیل شده نشان می دهد که مردان بنگلادشی و پاکستانی 1.8 برابر بیشتر از مردان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند ، در حالی که زنان 1.6 برابر بیشتر در اثر مردان سفیدپوست می میرند.

اداره ملی آمار گفت: "این نتایج نشان می دهد که تفاوت مرگ و میر در بین اقوام مختلف در پنومونی تاج جدید تا حدی به دلیل معایب اقتصادی اجتماعی و سایر شرایط است ، اما بقیه دلایل توضیح داده نشده است."

نظر مهم
دکتر Zubaida Haque ، معاون مدیر Runnymede Trust ، اندیشکده برابری نژادی ، گفت: "ما نمی توانیم از اهمیت تبعیض نژادی و نابرابری نژادی (به عنوان مثال در مسکن) ، حتی در گروه های اقتصادی-اجتماعی فقیر ، چشم پوشی کنیم. این عوامل مهم هستند. با این حال ، این عوامل در بیشتر مدل سازی های آماری عوامل خطر COVID-19 در نظر گرفته نمی شوند. "
پس زمینه کلیدی
اداره ملی آمار انگلستان بر اساس تجزیه و تحلیل ماه گذشته است. روزنامه گاردین دریافت که از 19 آوریل ، یک پنجم بیماران ویروسی کرونا که در بیمارستان های انگلیس فوت کردند ، اقلیت های سیاه پوست ، آسیایی یا قومی بودند (BAME) ، حتی اگر آنها 15٪ از جمعیت انگلیس را تشکیل دهند. گزارشات از سایر نقاط جهان ، از جمله کشورهای شمال اروپا و ایالات متحده. نگرانی این است که تأثیر ویروس کرونا در جوامع اقلیت حتی جدی تر است.

منتقد اصلی
نیل ، رئیس کالج سلطنتی جراحان؟ پروفسور مورتنسن خواستار حذف کارمندان NHS در خط مقدم جبهه از مناطق پر خطر شد. زودتر به من خبر اسکای نیوز را دادند. دو سوم محققان دانشگاه بریستول (دانشگاه بریستول) گفتند که در میان کارکنان پزشکی که پس از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس فوت کردند ، اقلیت های قومی وجود دارد.

تحقیقی توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن نشان می دهد که باید داده های مربوط به خطرات شغلی جمع آوری شود. سایر دلایل احتمالی برای افزایش خطر جمعیت BME ، خطر بالاتر عفونت است ، از جمله نمایندگی بیش از حد در معرض مشاغل "خط مقدم" با خطر بالاتر عفونت. تحقیقات نشان میدهد.

اطلاعات تکمیلی
دولت انگلیس در هفته ای که با فشار برای توضیح مرگ نامتناسب سیاه پوستان ، آسیایی ها و اقلیت ها در انگلیس روبرو شده بود ، بررسی تأثیر عوامل منجمله نژاد و جنسیت در مرگ ویروس کرونا را آغاز کرد.

شهردار لندن ، صدیق خان ، روز پنجشنبه خواستار ثبت قومیت در تمام گواهی های مرگ شد ، "برای افشای تأثیر نامتناسب پنومونی تاج جدید و بیماری های دیگر بر جوامع سیاه ، آسیایی و اقلیت ها در پایتخت ،" دفتر وی گفت. گفتن. برای شرایط فعلی ، قومیت شامل نمی شود.

وی گفت: "ما باید تأثیر آن را به طور کامل در جوامع خود آشکار کنیم ، گفتگوی صادقانه ای راجع به دلایل آن داشته باشیم و برای حل این مشکلات سخت تلاش کنیم. به همین دلیل من خواستار شفافیت بیشتر و گردآوری رهبران شهرها و دیدن ما هستیم انجام شود "