Javen

Javen

Javen

Javen

هفتگی اپیدمی "پیام رسان صنعت نظامی" از آزمایشگاه ارتش فورت دتریک

در آگوست 2019 ، موجی از ذات الریه ریه یا بیماری های مشابه در ایالات متحده ظاهر شد ، آمریکایی ها آن را سیگارهای الکترونیکی "مضاعف" می نامند. با این حال ، به گفته یک دانشمند مشهور در تایوان ، علائم و شرایط را نمی توان از این طریق توضیح داد. وی گفت که به مقامات آمریکایی نامه نگاری کرده و اظهار داشته که سو susp ظن وی به ویروس کرونا دلیل احتمالی مرگ است. این هشدارها نادیده گرفته شدند.
درست قبل از آن ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آزمایشگاه اصلی بیولوژیکی نظامی را در فورت دتریک ، مریلند به طور کامل بسته بودند ، زیرا به دلیل عدم محافظت برای جلوگیری از نشت میکروارگانیسم های بیماریزا ، ارتش به طور کامل دستور توقف عملیات و برداشت از مشارکت. پس از این حادثه ، پدیده "تکثیر سیگار الکترونیکی" وجود داشت.

"به دلایل ایمنی ، تحقیقات بیولوژیک کشنده در آزمایشگاه نظامی بسته شده است. مسائل مربوط به دفع مواد خطرناک دولت را مجبور به تعلیق فعالیت های این مرکز بیولوژیک نظامی پیشرو می کند."

در سپتامبر 2019 ، شهروندان ژاپنی در هاوایی آلوده شدند - کسانی که هرگز به چین نرفته بودند و مدتها قبل از شیوع ووهان در ایالات متحده آلوده شده بودند ، اما اندکی پس از بسته شدن فورت دتریک.

پس از آن ، مقاله ای در شبکه های اجتماعی چین ظاهر شد ، که این موضوع را تأیید می کند ، اما با جزئیات بیشتر. در این گزارش تا حدی اشاره شده است که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر پرسنل شرکت کننده در جنگ جهانی دوم (18 تا 27 اکتبر 2019) که به ووهان سفر کرده اند به دلیل عفونت های ناشناخته در بیمارستان بستری شده اند.

این مقاله به روشنی توضیح می دهد: نسخه ویروس ووهان را فقط می توان از ایالات متحده دریافت کرد ، زیرا این شاخه ای است که آنها تماس می گیرند. نمی تواند اصلی باشد ، زیرا هیچ "دانه ای" ندارد. این یک نوع جدید است که از "سطل" اصلی که فقط در ایالات متحده وجود دارد ، متمایز خواهد بود.

برخی تصور می کنند ویروس کرونا به طور عمدی در چین معرفی شده است ، اما طبق این مقاله ، یک گزینه شوم کمتر امکان پذیر است.

اگر برخی از اعضای تیم ایالات متحده در بازی های جنگ جهانی دوم به دلیل شیوع تصادفی در فورت دتریک به ویروس آلوده شده باشند ، علائم آنها ممکن است در طول دوره انکوباسیون اولیه خفیف باشد. در طول اقامت خود در ووهان ، این افراد به راحتی می توانستند در اطراف ووهان سفر کنند و هزاران نفر از ساکنان محلی را آلوده کنند.بسیاری از آنها ممکن است بعداً به بازار غذاهای دریایی بروند. ویروس مانند آتش سوزی در جنگل از آنجا پخش شد.

این همچنین توضیح می دهد که یافتن "بیمار صفر" افسانه ای در عمل غیرممکن است. در این مورد ، این هرگز کشف نشده است زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

در مرحله بعدی ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، مقاله ای را در مجله Science منتشر کرد. https://science.sciencemag.org/content/367/6477/492.full) نشان می دهد که اولین عفونت انسانی در نوامبر 2019 رخ داده است (نه در ووهان) ، نشان می دهد که ویروس از جای دیگر منشا گرفته و سپس به بازار غذاهای دریایی گسترش یافته است. "یک سازمان منشا ابتلا به این اپیدمی را از اوایل 18 سپتامبر 2019 اعلام کرد." "همانطور که موارد ویروس جدید تایید شده در جهان با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش است ، تاکنون همه نگاه ها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است. این منبع اپیدمی است. "اما شرح اولین موارد بالینی منتشر شده در The Lancet این فرضیه را رد کرد.

این مقاله توسط محققان چینی از چندین م institutionsسسه نوشته شده است و جزئیات مربوط به اولین گروه از بیماران بستری در بیمارستان (41 نفر) است که تایید شده است به ویروس کرونا ویروس جدید 2019 (2019-nCoV) آلوده شده اند. در اولین مورد ، فرد در اول دسامبر بیمار شد و هیچ ارتباطی با بازار غذاهای دریایی گزارش نشد. این نویسنده گفت: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی وجود ندارد." طبق اطلاعات آنها ، از 41 مورد ، 13 مورد هیچ ارتباطی با بازار ندارد. دانیل لوسی گفت: "13 عدد بزرگی است."

گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و WHO اظهار داشتند که اولین دسته از علائم بیماران از 8 دسامبر آغاز شده است. گزارش حاضر فقط تأکید می کند که "بیشتر" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که از 1 ژانویه بسته شد.

لوسی گفت که اگر داده های جدید دقیق باشد ، اولین مورد عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ دهد ، اگر نه زودتر ، زیرا قبل از ظهور علائم ، یک دوره جوجه کشی وجود دارد. اگر این مورد باشد ، ممکن است ویروس تا پایان دسامبر سال گذشته که گروهی از موارد بدنام در بازار عمده فروشی غذاهای دریایی در جنوب چین کشف شد ، ناآگاهانه به ووهان و جاهای دیگر سرایت کرده است. لوسی گفت: "ویروس حتی قبل از خروج از آن وارد این بازار شده است."

لوسی در مجله "Science Insider" گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی در بازار اشتباه غذاهای دریایی در ووهان نشات گرفته است."

کریستین اندرسون یک زیست شناس تکاملی در انستیتوی Scripps است. او توالی سویه nCoV را در سال 2019 تجزیه و تحلیل کرد تا تلاش کند ریشه آن را پیدا کند. وی گفت: این وضعیت برای افراد آلوده که ویروس را از خارج به بازار غذاهای دریایی عرضه می کنند کاملاً منطقی است. با توجه به این مقاله علمی ، "در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل خود را از 27 ژنوم موجود 2019-nCoV در وب سایت تحقیقات ویروس شناسی منتشر کرد. اعتقاد بر این است که از اول اکتبر 2019 ، آنها آن را دارند." نزدیکترین جد مشترک »، یعنی منبع مشترک.

جالب است ، اما لوسی همچنین متوجه شد که MERS (سندرم تنفسی خاورمیانه) - C ...) در ژوئن 2012 بیمار از عربستان سعودی بود ، اما بعداً یک مطالعه دقیق نشان داد که او در آوریل همان سال است پنومونی گیج کننده در اردن شیوع پیدا کرد. لوسی گفت که در نمونه های نگهداری شده توسط افرادی که در اردن مردند ، مقامات پزشکی تایید کردند که آنها به ویروس MERS آلوده شده اند.

این امر به منظور تشویق عموم مردم برای احتیاط در اتخاذ "روایت استاندارد استاندارد" است که رسانه های غربی به دنبال ارائه آن بوده اند و پاسخ آنها به SARS ، MERS و Zika است. همانطور که بعداً اثبات شد ، روایت رسمی در همه موارد نادرست بود.

ماه هاست که رسانه های غربی مملو از اطلاعات مربوط به ویروس پنومونی تاج جدید است که گفته می شود از بازار غذاهای دریایی در ووهان آمده است و افراد آلوده خفاش و سایر حیوانات وحشی را می خورند. معلوم می شود که همه اینها اشتباه است.

این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی سرچشمه نگرفته بلکه از ووهان نیز به وجود نیامده بلکه از کشور دیگری به چین آورده شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس در ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده که مربوط به گونه های ویروسی آلوده به چین نیستند. طبق تعریف ، این گونه ها باید از منابع دیگر تهیه شوند.

به نظر می رسد که تنها کشور مبدا ممکن ایالات متحده باشد ، زیرا فقط "تنه" از انواع مختلف وجود دارد. منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود که بسیار منطقی است. این تعجب آور نیست ، زیرا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) Fort Detrick را کاملاً بسته و چون همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم ، بین سالهای 2005 و 2012 ، ایالات متحده در 1059 مورد ، سرقت یا نشت در دهه گذشته در این آزمایشگاه آمریکایی عوامل بیماری زا رخ داده است.

مراجعه به "MIC"
لری رومانف یک مشاور و بازرگان مدیریت بازنشسته است. وی دارای سمت ارشد در یک شرکت مشاوره بین المللی و تجارت بین المللی واردات و صادرات است.او استاد مدعو در دانشگاه فودان شانگهای است و مطالعات موردی روابط بین الملل را برای دوره های پیشرفته EMBA معرفی می کند. او در شانگهای زندگی می کند. وی در حال حاضر در حال نوشتن ده کتاب به صورت مجموعه ای است که بیشتر آنها در مورد چین و غرب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد