Javen

Javen

Javen

Javen

کارشناسان کانادایی معتقدند که ویروس کرونا در روزنامه آزمایشگاهی آمریکا با "انتخاب" تولید شده است.

طبق مرکز تحقیقات کانادایی لری رومانوف (لری رومانف) ، منبع بیماری ذات الریه ویروس کرونا ویروآن چین نیست ، بلکه آزمایشگاه بیولوژیکی نیروهای مسلح ایالات متحده در فورت دتریک است.

وی گفت: "این ویروس نه از بازار غذاهای دریایی و نه از ووهان یا چین بلکه از کشور دیگری نشات گرفته است." تنها منبع احتمالی ویروس کرونا ویروس کرونا است ، زیرا ویروس کرونا فقط در این کشور یافت می شود. تمام شاخه های درخت تکامل. رومانوف با استناد به تحقیقات اپیدمیولوژیست ها در ژاپن و تایوان نوشت: "منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود."



به گفته این خبرنگار ، در آگوست 2019 موجی از ذات الریه ریه در ایالات متحده آغاز شد و آمریکایی ها معتقد بودند که این منبع تبخیر سیگارهای الکترونیکی است. به گفته رومانوف ، در آن زمان یک پزشک تایوانی به مقامات آمریکایی نوشت که این بیماری ها ، از جمله آنهایی که به مرگ ختم می شوند ، ممکن است توسط ویروس کرونا ایجاد شود ، اما هشدار وی نادیده گرفته شد. "تحقیقات جهانی" همچنین اشاره کرد که درست قبل از شیوع این بیماری ها ، ایالات متحده آزمایشگاه اصلی نظامی خود را در فورت دتریک به دلایل غیر قابل توضیح تعطیل کرد.

ویروس کرونا در آزمایشگاه ایالات متحده در فورت دتریک تولید می شود

ویروس کرونا ویروس جدید تقریباً به طور قطع در ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است که توسط متخصصین اپیدمیولوژی و داروسازان در ژاپن و تایوان تاسیس شده است ، زیرا این کشور تنها ویروسی است که می تواند از هر پنج نوع منشا بگیرد.


در آگوست 2019 ، موجی از ذات الریه ریه یا بیماری های مشابه در ایالات متحده ظاهر شد ، آمریکایی ها آن را سیگارهای الکترونیکی "مضاعف" می نامند. با این حال ، به گفته یک دانشمند مشهور در تایوان ، علائم و شرایط را نمی توان از این طریق توضیح داد. وی گفت که به مقامات آمریکایی نامه نگاری کرده و اظهار داشته که سو susp ظن وی به ویروس کرونا دلیل احتمالی مرگ است. این هشدارها نادیده گرفته شدند.


درست قبل از آن ، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده آزمایشگاه اصلی بیولوژیکی نظامی را در فورت دتریک ، مریلند کاملاً تعطیل کرده بودند. دلیل آن عدم وجود پادمان برای جلوگیری از نشت میکروارگانیسم های بیماریزا بود. سفارش کامل برای انصراف از شرکت. * پس از این حادثه ، پدیده "تکثیر سیگار الکترونیکی" وجود داشت.


از روزنامه "نیویورک تایمز" 8 آگوست 2019: "به دلایل ایمنی ، یک مطالعه مرگبار بیولوژیکی در آزمایشگاه ارتش بسته شد. مسائل مربوط به دفع مواد خطرناک دولت را مجبور به تعلیق فعالیت در مراکز بزرگ بیولوژیکی نظامی کرد."


در سپتامبر 2019 ، شهروندان ژاپنی در هاوایی آلوده شدند - کسانی که هرگز به چین نرفته بودند مدتها قبل از شیوع ووهان ، اما اندکی پس از بسته شدن قلعه دتریک ، در ایالات متحده آلوده شده بودند.


پس از آن ، مقاله ای در شبکه های اجتماعی چین ظاهر شد که این موضوع را تأیید می کند ، اما با جزئیات بیشتر. در بخشی از این گزارش آمده است که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر پرسنل شرکت کننده در جنگ جهانی دوم (18 تا 27 اکتبر 2019) که از ووهان بازدید کرده بودند به دلیل عفونت های ناشناخته در بیمارستان بستری شدند.


این مقاله به روشنی توضیح می دهد: نسخه ویروس ووهان را فقط می توان از ایالات متحده دریافت کرد ، زیرا این شاخه ای است که آنها تماس می گیرند. نمی تواند اصلی باشد ، زیرا هیچ "دانه ای" ندارد. این یک نوع جدید است که از "سطل" اصلی که فقط در ایالات متحده وجود دارد ، متمایز خواهد بود.


برخی تصور می کنند ویروس کرونا به طور عمدی در چین معرفی شده است ، اما طبق این مقاله ، گزینه بدتر شوم امکان پذیر است.


اگر برخی از اعضای تیم ایالات متحده در بازی های جنگ جهانی دوم به دلیل شیوع تصادفی در فورت دتریک به ویروس آلوده شده باشند ، علائم آنها ممکن است در طول دوره انکوباسیون طولانی مدت خفیف باشد. در طول اقامت خود در ووهان ، این افراد می توانستند به راحتی در اطراف ووهان سفر کنند و هزاران نفر از ساکنان محلی را آلوده کنند.بسیاری از آنها ممکن است بعداً به بازار غذاهای دریایی بروند. ویروس مانند آتش سوزی در جنگل از آنجا پخش شد.


این همچنین توضیح می دهد که یافتن "بیمار صفر" افسانه ای در عمل غیرممکن است. در این حالت ، هرگز کشف نشده است زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد.


در مرحله بعدی ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، مقاله ای را در این مجله منتشر کرد. علم تأیید کرده است که اولین عفونت انسان در نوامبر 2019 رخ داده است (نه ووهان) ، این نشان می دهد که ویروس از جاهای دیگر منشا گرفته و سپس به بازار غذاهای دریایی گسترش یافته است. "سازمانی منشأ این اپیدمی را از 18 سپتامبر 2019 گزارش داد." "همانطور که موارد جدید ویروس در سراسر جهان با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش است ، تاکنون همه نگاهها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است. این منبع اپیدمی است. "اما شرح اولین دسته موارد بالینی منتشر شده در The Lancet این فرضیه را رد کرد.


این مقاله توسط محققان چینی از چندین موسسه نوشته شده است و جزئیات اولین گروه از بیماران بستری در بیمارستان (41 نفر) را که آلوده به ویروس کرونا ویروس جدید 2019 (2019-nCoV) هستند تأیید شده است. در اولین مورد ، فرد در اول دسامبر بیمار شد و هیچ ارتباطی با بازار غذاهای دریایی گزارش نشد. این نویسنده گفت: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی وجود ندارد." طبق اطلاعات آنها ، از 41 مورد ، 13 مورد هیچ ارتباطی با بازار ندارد. دانیل لوسی گفت: "13 عدد بزرگی است."


گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و WHO اظهار داشتند که اولین دسته از علائم بیماران از 8 دسامبر آغاز شده است. گزارش فعلی فقط تأکید می کند که "بیشتر" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که از 1 ژانویه بسته شد.


لوسی گفت که اگر داده های جدید دقیق باشد ، اولین مورد عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ دهد ، اگر نه زودتر ، زیرا قبل از ظهور علائم ، یک دوره جوجه کشی وجود دارد. اگر این مورد باشد ، ممکن است ویروس تا پایان دسامبر سال گذشته که گروهی از موارد بدنام در بازار عمده فروشی غذاهای دریایی در جنوب چین کشف شد ، ناآگاهانه به ووهان و جاهای دیگر سرایت کرده است. لوسی گفت: "ویروس حتی قبل از خروج از آن وارد این بازار شد."


لوسی گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی در بازار غذاهای دریایی اشتباه در ووهان ظهور کرده است." Inside Science.


کریستین اندرسون ، زیست شناس تکاملی در انستیتوی Scripps ، توالی سویه nCoV 2019 را تجزیه و تحلیل کرد تا تلاش کند منشا آن را پیدا کند. وی گفت: این وضعیت برای افراد آلوده که ویروس را از خارج به بازار غذاهای دریایی عرضه می کنند کاملاً منطقی است. طبق این مقاله علمی ، "در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل خود را از 27 ژنوم موجود 2019-nCoV در وب سایت تحقیقات ویروس شناسی منتشر کرد. اعتقاد بر این است که از اوایل 1 اکتبر 2019 ، آنها دارای یک "نزدیکترین جد مشترک" یک منبع مشترک است. "


جالب است که لوسی همچنین اشاره کرد که در اصل اعتقاد بر این بود که MERS (سندرم تنفسی خاورمیانه) در ژوئن 2012 از یک بیمار در عربستان سعودی نشأت گرفته است ، اما بعداً یک مطالعه کامل نشان داد که وی در آوریل همان سال شیوع غیر قابل توجیهی در اردن دارد. ذات الریه. لوسی گفت که در نمونه های نگهداری شده توسط افرادی که در اردن مردند ، مقامات پزشکی تایید کردند که آنها به ویروس MERS آلوده شده اند.


این امر برای تشویق عموم مردم است تا در اتخاذ "روایت استاندارد استاندارد" که رسانه های غربی به دنبال ارائه آن بوده اند و پاسخ آنها به SARS ، MERS و Zika ، محتاط باشند. همانطور که بعداً اثبات شد ، روایت رسمی در همه موارد نادرست است.


چندین ماه است که رسانه های غربی مملو از اطلاعات مربوط به ویروس پنومونی کرون جدید است ، گفته می شود این ویروس از بازار غذاهای دریایی در ووهان آمده است و افراد آلوده خفاش و سایر حیوانات وحشی را خورده اند. معلوم می شود که همه اینها اشتباه است.


این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی نشات نگرفته بلکه از ووهان نیز به وجود نیامده بلکه از کشور دیگری به چین آورده شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس در ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده که مربوط به گونه های ویروسی آلوده به چین نیستند. طبق تعریف ، این گونه ها باید از منابع دیگر تهیه شوند.


به نظر می رسد که تنها کشور مبدا ممکن ایالات متحده باشد ، زیرا فقط "تنه" از انواع مختلف وجود دارد. منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود که بسیار منطقی است. این تعجب آور نیست ، زیرا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) Fort Detrick را به طور کامل تعطیل کردند ، و زیرا ، همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم ، بین سالهای 2005 و 2012 ، ایالات متحده در 1059 مورد ، در ده سال گذشته ، سرقت یا نشت عوامل بیماری زا در این آزمایشگاه آمریکایی رخ داده است.

وزیر ارتش از آزمایشگاه فورت دتریک بازدید کرد

وزیر ارتش از آزمایشگاه فورت دتریک بازدید کرد

روز پنجشنبه ، وزیر ارتش از قلعه دتریک دیدن کرد تا درباره کارهایی که برای مقابله با COVID-19 انجام شده است اطلاعات بیشتری کسب کند.


در یک آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 ، دانشمندی از انستیتوی تحقیقات پزشکی بیماری های عفونی ارتش آمریکا نمونه ویروس کرونا را که به طور رسمی SARS-CoV-2 نامگذاری شده است ، مطالعه کرد.


کاترین گیبسون ، مدیر گروه خدمات آزمایشگاه های اصلی ، USAID ، گفت که USAID نمونه های ویروسی را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری دریافت کرده است.


محققان در آزمایشگاه برای پاسخگویی به آزمایشات آینده و سایر نیازها ویروس تولید می کنند. این می تواند شامل اطمینان از صحت نتایج آزمون باشد. گیبسون گفت که در USAMRIID ، ویروس تکثیر ، خالص سازی شده و سپس در پروژه های مختلف توزیع می شود.


وی گفت ، USAMRIID بخشی از شبکه پاسخ آزمایشگاهی است ، به این معنی که می تواند نمونه هایی با قابلیت تشخیصی را آزمایش کند.


وزیر ارتش ایالات متحده رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) پس از بازرسی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که USAID و فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده (US.MilesMedicalResearch and Development Command) ، مسئول آزمایشگاه ، دو ابزار برای مبارزه با COVID-19 هستند. ، این یک "چالش فوق العاده" است.


مک کارتی گفت که بودجه ای برای کمک به حل مشکل ذات الریه تاج جدید به ارتش تزریق می شود.


برخی از وجوه ممکن است برای تحقیقات انجام شده در واحدهای دیگر تحت USAMRIID و USAMRDC ، مانند موسسه تحقیقات ارتش والتر رید (موسسه تحقیقات ارتش والتر رید رد) استفاده شود.


ژنرال جیمز سی مک کونویل (ژنرال جیمز سی. مک کانویل) رئیس ستاد ارتش گفت: "قهرمانان این نبرد برخی از افرادی هستند که امروز می بینیم."


علیرغم تزریق وجوه زیادی به ذات الریه کرونر جدید ، MRDC ایالات متحده بودجه ای دریافت خواهد کرد ، اما MRIID ایالات متحده و موسسه دفاع شیمیایی ارتش ایالات متحده (USMRIID) واقع در محوطه های اثبات ابردین هنوز 104 میلیون دلار بودجه تأمین نمی شود. MRDC ایالات متحده سرتیپ سرلشکر مایکل تاری گفت.


تولی گفت که USAMRDC سخت تلاش می کند تا بودجه را آزاد کند. اما او گفت که از نظر بودجه برای مطالعه SARS-CoV-2 ، اشکالی ندارد.


ویروس کرونا در آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 انجام می شود و محققان را ملزم به پوشیدن روپوش ، ماسک صورت و ماسک N95 می کند. این یک مرحله از BSL 4 است ، بالاترین سطح ایمنی زیستی برای تحقیق در مورد عوامل بیماری زا مانند ابولا. با این حال ، بیشتر افراد با آزمایشگاه های BSL 3 روبرو نخواهند شد.


روز پنجشنبه ، وزیر ارتش ایالات متحده ، رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) در حال بازدید از موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک بود و از طریق یک محقق پوشیدن لباس شخصی محافظتی در یک آزمایش مهار سطح چهار ایمنی ، از یک محقق استفاده کرد. در فضای باز


بعد از اینکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا مسئله ایمنی زیستی را کشف کردند ، کار BSL 3 و BSL 4 برای مدتی در USAMRIID به حالت تعلیق درآمد. به گفته تولی ، از آن زمان CDC تاکنون دو بار بازدید کرده است و هر بار اجازه کار بیشتر می دهد.


وی گفت: اگر بخواهید ، این هنوز یک روند بازگشت تدریجی به ظرفیت عملیاتی کامل است.


TARY گفت که SARS-CoV-2 پاتوژن خاصی نیست ، متعلق به آژانس انتخاب فدرال تحت نظارت CDC است ، به این معنی که توسط سایر عوامل بیماریزا مانند ابولا ، که خاص است ، محدود نمی شود. بیماری زا.


تولی گفت: "در واقع ، وقتی مردم می دانستند که USAMRIID در این امر دخیل است ، برای اولین بار با CDC تماس گرفتند و به من اطمینان دادند ،" نه ، ما در این زمینه کاملاً به کمک USAID احتیاج داریم. درست مثل پاسخ آنها به افراد دیگر. "


تولی گفت که COVID-19 و Fort Detrick تحت "قانون حفاظت از سلامت اجباری" براوو فعالیت می کنند و اقدامات "قانون چارلی" همزمان انجام شده است. این بدان معنی است که آنها از بیشترین فاصله و بیشترین کار از راه دور استفاده می کنند.


تولی گفت ، Fort Detrick هنوز باز است ، اگرچه سالن بدن سازی آن وجود ندارد.


تولی گفت که برخی از سربازان که از مناطقی که موارد COVID-19 قرنطینه شده بودند ، برمی گردند اگر کسی در فورت دتریک آزمایش بیماری خود را اعلام کند ، اقدامات مربوطه را انجام می دهند.

تحقیقات در مورد ویروس های مهلک و سلاح های بیولوژیکی در آزمایشگاه های ارتش ایالات متحده از ترس فرار آنها بسته شد

به اتاق اصلی جنگ بیولوژیکی در ایالات متحده دستور داده شده است که تمام تحقیقات در مورد ویروس ها و عوامل بیماری زا را در مهلک ترین آزمایشگاه جنگ بیولوژیکی متوقف کند ، زیرا ممکن است زباله های آلوده از مرکز خارج شوند.

از آغاز جنگ سرد ، فورت دتریک ، مریلند مرکز تحقیقات سلاح های بیولوژیکی ارتش ایالات متحده بوده است.

اما ماه گذشته ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) - آژانس بهداشت عمومی دولت - مجوز آن را برای برخورد با "عوامل منتخب" بسیار محدود از جمله ابولا ، آبله و سیاه زخم سلب کرد.

پیش از این ، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده بازرسی در فورت دتریک انجام داد و برخی از مشکلات مربوط به روند جدید تصفیه فاضلاب را پیدا کرد.



سالهاست که این نیروگاه از گیاه عقیم سازی بخار برای تصفیه فاضلاب استفاده می کند ، اما پس از طغیان طوفان و تخریب دستگاه در سال گذشته ، فورت دتریک به سیستم تصفیه جدید مبتنی بر مواد شیمیایی روی آورد.
با این حال ، بازرسان CDC دریافتند که روشهای جدید کافی نیست ، نقص مکانیکی باعث نشتی می شود و محققان قوانین را به درستی دنبال نمی کنند.

در نتیجه ، این سازمان دستور "توقف و توقف" را به فورت دتریک صادر کرد و آن را مجبور به تعلیق همه تحقیقات در مورد عوامل انتخاب شده کرد.
اگرچه ایالات متحده به طور رسمی سلاح های بیولوژیکی را در سال 1969 رها کرد ، فورت دتریک به تحقیقات دفاعی خود در مورد عوامل بیماریزا کشنده در لیست "عوامل بیماری زای مشخص" از جمله ویروس ابولا ادامه داد. طاعون و ریسین بسیار سمی.

انستیتوی پزشکی نظامی بیماری های عفونی در فورت دتریک اظهار داشت که وظیفه اصلی آن امروز "محافظت از رزمندگان در برابر تهدیدهای بیولوژیکی" است ، اما دانشمندان آنها همچنین در حال بررسی شیوع بیماری در میان غیرنظامیان و سایر تهدیدات بهداشت عمومی هستند. .

در سال های اخیر ، پس از چندین اپیدمی کشنده ویروس در آفریقا ، در آزمایش واکسن های احتمالی ابولا شرکت کرده است.
سخنگوی آزمایشگاه Caree Vander Linden گفت که اگرچه CDC دستور تعلیق صادر کرد ، اما هیچ خطری برای سلامت جامعه ایجاد نمی کند و هیچ ماده خطرناکی در خارج از پایگاه نشت نمی کند.

وی همچنین به نیویورک تایمز از وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت که مطالعه برای بستن فورت دتریک ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد.

این اولین بار نیست که آزمایشگاه به دلیل عدم مقابله با عوامل بیماری زای داخلی خطرناک موقتاً تعطیل می شود.

در سال 2009 ، تحقیقات Fort Detrick متوقف شد زیرا در انبارهای پاتوژن های موجود در لیست یافت نشد.

پس از حمله سال 2001 سیاه زخم ، مقررات مربوط به ردیابی دقیق مواد بیولوژیکی مضر سخت تر شد. حمله سال 2001 سیاه زخم منجر به مرگ پنج نفر پس از انتشار اسپور در چندین اتاق ویرایش رسانه ها و سناتورهای دموکرات شد.

مظنون اصلی پرونده FBI در سال 2001 ، بروس ایوانز ، یک محقق ارشد سلاح های بیولوژیکی در فورت دتریک بود. او در سال 2008 ، کمی قبل از اینکه اف بی آی قصد اتهام حمله به او را داشته باشد ، خودکشی کرد.

آزمایشگاه باکتریایی نظامی در سال 2019 توسط CDC بسته شد و در آن سال چندین مورد "جدی" نقض توافق نامه وجود داشت.

فردریک ، مریلند - در سال 2019 ، یک آزمایشگاه ارتش در فورت دتریک که مواد مربوط به بیماری های عفونی کشنده مانند ابولا و آبله را بررسی می کرد ، پس از بازرسی توسط CDC برای مدتی بسته شد و بسیاری از پروژه ها به طور موقت متوقف شدند.


خود آزمایشگاه گزارش داد که دستور خاموش شدن به دلیل مسائل زیربنایی تصفیه فاضلاب در حال انجام است و CDC به دلیل ملاحظات امنیت ملی از ارائه دلایل تعطیلی خودداری کرد.


متن به شرح زیر است: آزمایشگاه تحقیقات باکتریهای ارتش مریلند. کار در مورد درمان ابولا توسط cdc بسته شد.


ABC 7 اسناد CDC را دریافت کرد که شرح خلافی است که آنها در طی یک بازرسی در آن سال کشف کردند ، برخی از آنها "جدی" خوانده شدند.


در اوایل همان سال ، انستیتوی تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که آزمایشی که در آزمایشگاه فورت دتریک انجام شد ، میمونهای رزوس آلوده به ویروس فعال ابولا را برای آزمایش روش درمانی آنها درگیر می کند.


چندین مورد نقض آزمایشگاهی که توسط CDC در سال 2019 ذکر شد ، شامل "نخستی های غیر انسانی" آلوده به "یک عامل بیماری زای خاص" است که هویت آن مشخص نیست - همه اسناد دریافت شده اصلاح شده ، آژانس گفت ، از آنجا که افشای هویت و مکان آماده سازی ، سلامت عمومی یا ایمنی را به خطر می اندازد ، آژانس گفت. این آزمایشگاه علاوه بر ویروس ابولا ، با داروهای کشنده دیگری مانند سیاه زخم و آبله نیز همکاری می کند.


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، این بیماری را چنین تعریف می کند: "عوامل بیولوژیکی و سمومی که مشخص شده تهدیدی جدی برای سلامت و ایمنی عمومی ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات دامی و گیاهی است."


موارد زیر برخی از تخلفاتی است که CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick در آن سال مشاهده کرد:


نمای 1

شدت: شدت


CDC گزارش می دهد که شخص بارها و بارها و بدون محافظت تنفسی لازم وارد یک اتاق شده است ، در حالی که بقیه در اتاق در حال انجام جراحی بر روی پستانداران غیر انسانی روی میز بدن هستند.


CDC نوشت: "این انحراف از رویه های فیزیکی منجر به قرار گرفتن دستگاه تنفسی شغلی در اثر استفاده از فرمولهای آئروسل شده است."


نمای 2

شدت: شدت


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه اطمینان حاصل نکرده است که آموزش کارکنان هنگام برخورد با سموم و انتخاب مواد آماده سازی به درستی تأیید شده است.


گزارش آنها می گوید: "این خرابی ها از طریق بررسی ویدئویی کار آزمایشگاه در آزمایشگاه های BSL 3 و ABSL 3 کشف شد." "[این ها] نشان می دهد که [آزمایشگاه] برای تأیید اینکه پرسنل بی تأثیر بودن آموزش را می دانند استفاده می شود. ، در نتیجه خطر مواجهه با شغل را افزایش می دهد. "


CDC همچنین اشاره کرد که کارکنان آزمایشگاهی که از محافظت تنفسی مناسب استفاده نمی کنند ، بارها "تا حدی" وارد اتاقی می شوند که پستانداران غیر انسانی آلوده "در قفس باز" نگهداری می شوند. آنها همچنین مشاهده کردند که یک آزمایشگاه در زباله های زیستی بدون دستکش دست به زباله می زند.


نمایش 3

شدت: متوسط


در مشاهده این تخلف ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توضیحات دقیق تری در مورد حادثه کار نکردن کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک ارائه دادند و اظهار داشتند که "ایمنی و روش های جلوگیری از ایمنی زیستی باید حاوی ماده یا ماده سمی انتخاب شده باشند".


اقدام اصلاحی که آنها توصیه می کنند تأیید این است که پرسنل مربوطه برای پوشیدن دستکش برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک آموزش دیده اند.


نمای 4

شدت: شدت


در این مشاهده ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها متذکر شدند که انستیتوی پزشکی ارتش آمریکا "به طور سیستماتیک نتوانست از اجرای ایمنی زیستی و روش های مهار متناسب با خطرات مرتبط با عوامل خاص و سموم اطمینان حاصل کند."


این تخلفات خاص مشاهده شده شامل "پرسنل فیزیکی [.] باز کردن" درب "هنگام از بین بردن" مقادیر زیادی از زباله های زیست خطرناک "از اتاق های مجاور ، و" [علاوه بر این] [اتاق] هوا آلوده فرار می کند و خطر "استنشاق" وجود دارد و افرادی که در آنجا کار می کنند "معمولاً از محافظت تنفسی استفاده نمی کنند".


نمای 5

شدت: متوسط


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه در جلوگیری از دسترسی غیرمجاز برای انتخاب موفق نبود. آنها نوشتند که تجهیزات محافظتی شخصی که در طی فرایند آلودگی زدایی به کار رفته بود ، با ماده خاصی آلوده شده و در یک کیسه زیست خطرناک ذخیره شده است. این نکات ایمنی CDC برای تأسیسات است. یک منطقه اصلاح شد.


آنها نوشتند: "با ذخیره سازی زباله های تنظیم شده در این منطقه ، نهاد دسترسی به کسانی که اجازه گرفته اند را محدود نمی کند."


نمای 6

شدت: متوسط


CDC گزارش داد که شخصی در آزمایشگاه فهرست دقیق یا به روز سموم را انجام نداده است.


نمای 7

شدت: کم

CDC گزارش داد که یک ساختمان در آزمایشگاه فورت دتریک فاقد "سطوح مهر و موم شده برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن آسان" است.