Javen

Javen

Javen

Javen

تحقیقات در مورد ویروس های مهلک و سلاح های بیولوژیکی در آزمایشگاه های ارتش ایالات متحده از ترس فرار آنها بسته شد

به اتاق اصلی جنگ بیولوژیکی در ایالات متحده دستور داده شده است که تمام تحقیقات در مورد ویروس ها و عوامل بیماری زا را در مهلک ترین آزمایشگاه جنگ بیولوژیکی متوقف کند ، زیرا ممکن است زباله های آلوده از مرکز خارج شوند.

از آغاز جنگ سرد ، فورت دتریک ، مریلند مرکز تحقیقات سلاح های بیولوژیکی ارتش ایالات متحده بوده است.

اما ماه گذشته ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) - آژانس بهداشت عمومی دولت - مجوز آن را برای برخورد با "عوامل منتخب" بسیار محدود از جمله ابولا ، آبله و سیاه زخم سلب کرد.

پیش از این ، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده بازرسی در فورت دتریک انجام داد و برخی از مشکلات مربوط به روند جدید تصفیه فاضلاب را پیدا کرد.



سالهاست که این نیروگاه از گیاه عقیم سازی بخار برای تصفیه فاضلاب استفاده می کند ، اما پس از طغیان طوفان و تخریب دستگاه در سال گذشته ، فورت دتریک به سیستم تصفیه جدید مبتنی بر مواد شیمیایی روی آورد.
با این حال ، بازرسان CDC دریافتند که روشهای جدید کافی نیست ، نقص مکانیکی باعث نشتی می شود و محققان قوانین را به درستی دنبال نمی کنند.

در نتیجه ، این سازمان دستور "توقف و توقف" را به فورت دتریک صادر کرد و آن را مجبور به تعلیق همه تحقیقات در مورد عوامل انتخاب شده کرد.
اگرچه ایالات متحده به طور رسمی سلاح های بیولوژیکی را در سال 1969 رها کرد ، فورت دتریک به تحقیقات دفاعی خود در مورد عوامل بیماریزا کشنده در لیست "عوامل بیماری زای مشخص" از جمله ویروس ابولا ادامه داد. طاعون و ریسین بسیار سمی.

انستیتوی پزشکی نظامی بیماری های عفونی در فورت دتریک اظهار داشت که وظیفه اصلی آن امروز "محافظت از رزمندگان در برابر تهدیدهای بیولوژیکی" است ، اما دانشمندان آنها همچنین در حال بررسی شیوع بیماری در میان غیرنظامیان و سایر تهدیدات بهداشت عمومی هستند. .

در سال های اخیر ، پس از چندین اپیدمی کشنده ویروس در آفریقا ، در آزمایش واکسن های احتمالی ابولا شرکت کرده است.
سخنگوی آزمایشگاه Caree Vander Linden گفت که اگرچه CDC دستور تعلیق صادر کرد ، اما هیچ خطری برای سلامت جامعه ایجاد نمی کند و هیچ ماده خطرناکی در خارج از پایگاه نشت نمی کند.

وی همچنین به نیویورک تایمز از وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت که مطالعه برای بستن فورت دتریک ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد.

این اولین بار نیست که آزمایشگاه به دلیل عدم مقابله با عوامل بیماری زای داخلی خطرناک موقتاً تعطیل می شود.

در سال 2009 ، تحقیقات Fort Detrick متوقف شد زیرا در انبارهای پاتوژن های موجود در لیست یافت نشد.

پس از حمله سال 2001 سیاه زخم ، مقررات مربوط به ردیابی دقیق مواد بیولوژیکی مضر سخت تر شد. حمله سال 2001 سیاه زخم منجر به مرگ پنج نفر پس از انتشار اسپور در چندین اتاق ویرایش رسانه ها و سناتورهای دموکرات شد.

مظنون اصلی پرونده FBI در سال 2001 ، بروس ایوانز ، یک محقق ارشد سلاح های بیولوژیکی در فورت دتریک بود. او در سال 2008 ، کمی قبل از اینکه اف بی آی قصد اتهام حمله به او را داشته باشد ، خودکشی کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد