Javen

Javen

Javen

Javen

گزارش دانشمندان CDC ، پنومونی کرونر جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر سال 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع ظاهر شده است.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خونی است که توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه جمع آوری شده است ، و سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا به مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. این SARS-CoV است -2


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."

تأثیر نامتناسب COVID-19 بر کارگران بهداشتی سیاه پوست آمریکایی.

در ایالات متحده ، مرگ ناشی از COVID-19 در میان رنگین پوستان بسیار زیاد است. همانطور که شهرها و ایالت ها محدودیت های اقامت در خانواده را لغو می کنند ، این تعداد ممکن است بدتر شود. به همین دلیل ، یک جامعه شناس که روی کارمندان بهداشت و درمان سیاه پوست مطالعه می کند ، معتقد است که این همه گیری ممکن است یک نقطه اوج باشد که مانع تنوع متوسط ​​پیشرفت در این زمینه می شود. چرا؟ اول ، تحقیقات او نشان می دهد که کارمندان بهداشت سیاه پوست گزارش می دهند که برای کمک به افراد کم درآمد وارد صنعت پزشکی می شوند. به همین دلیل ، آنها اغلب در بیمارستانهایی کار می کنند که به جوامع رنگی خدمت می کنند. به گفته مصاحبه شوندگان وی ، این بیمارستان ها به طور جدی کمبود منابع و به شدت کمبود منابع دارند ، که ممکن است باعث شود کارکنان پزشکی سیاه پوست از نظر جسمی ، روحی و روانی بیمار شوند. برای حل این مشکل ، سیستم های بیمارستانی ، دانشکده های پزشکی و تصمیم گیرندگان باید راهی برای حمایت بهتر از کارمندان سیاه پوست چه در حال حاضر و چه در آینده پیدا کنند.


در این شرایط دشوار ، برخی از مقاله های ویروس کرونا برای همه خوانندگان رایگان است. برای ارسال تمام محتوای HBR به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه هشدار روزانه ثبت نام کنید.


خانواده های غمگین ، فاصله اجتماعی ، هرج و مرج اقتصادی: ویروس کرونا از بسیاری جهات جهان را تغییر داده است. اما همچنین فاجعه های حیرت انگیز مداوم را که جامعه سیاه پوستان را مجبور به پرداخت هزینه کرد ، آشکار کرد. "وقتی سفیدپوستان آمریکایی سرما می خورند ، سیاه پوستان در ایالات متحده به ذات الریه مبتلا می شوند" این جمله قدیمی به یک واقعیت وحشتناک تبدیل شده است.


داده های اخیر داده های نیویورک ، شیکاگو و لوئیزیانا نشان می دهد که در میان بیماران سیاه پوست و لاتین ، نسبت مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید بسیار زیاد است. اگرچه از اواسط ماه آوریل سیاه پوستان تنها 22٪ از جمعیت شهر نیویورک را تشکیل می دهند ، اما سیاه پوستان 28٪ از مرگ ویروس را تشکیل می دهند. در شیکاگو ، سیاه پوستان 30٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند و 70٪ مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. در لوئیزیانا ، سیاه پوستان 32٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، اما 70٪ از مردم بر اثر این بیماری می میرند.


هنگامی که برخی از ایالت ها طبق توصیه های متخصصان بهداشت عمومی شروع به بازگشایی می کنند ، ممکن است این تعداد بدتر شود. در حالی که برای این کار آماده می شویم ، باید س toال متقابل دیگری را نیز بپرسیم: افزایش مرگ و میر چه تأثیری بر ارائه دهندگان خدمات پزشکی سیاه ، به ویژه پزشکان و پرستاران سیاه پوست خواهد داشت؟

من به عنوان یک جامعه شناس که تجربه کارکنان پزشکی سیاه پوست را مطالعه می کند ، نگران هستم که پیامد ناخواسته ویروس کرونا ممکن است عقبگردی باشد که با پیشرفت متوسطی که حرفه پزشکی در بهبود تنوع نژادی پزشکان ایجاد کرده است. در حال حاضر ، حتی اگر تقریباً 13٪ از جمعیت آمریکا را سیاه پوستان تشکیل می دهند ، فقط 5٪ از کل پزشکان و 10٪ از پرستاران. هر دو شغل تشخیص می دهند که تنوع نژادی و جنسیتی بیشتر برای مراقبت از یک جامعه چند قومی ضروری است - به ویژه با توجه به داده ها نشان می دهد که نتایج سلامتی بیماران سیاه پوست در صورت مطابقت با ارائه دهندگان همان نژاد بهبود می یابد. اما مکالمات با کادر پزشکی سیاه پوست در مورد تجربیات روزمره آنها نشان داد که ذات الریه کرونر جدید ممکن است به یک پیشرفت جسمی و روحی تبدیل شود.


خطرات جسمی کارگران بهداشت سیاه پوست

اخیراً من گزینه های تمرین کنندگان سیاه پوست را در مورد اینکه کجا می خواهند کار کنند و چه حرفه ای می خواهند دنبال کنند مطالعه کردم. در تحقیقات من ، 60 مصاحبه شونده از طیف وسیعی از مشاغل از جمله زنان و زایمان ، متخصصان ژنتیک و متخصص بیهوشی بودند. در زمینه های مختلف حرفه ای ، دریافتم که انگیزه بسیاری از افراد کمک به افرادی است که کمترین احتمال دریافت خدمات پزشکی با کیفیت و دلسوزانه را دارند. به عنوان مثال ، آنت به من گفت که او می خواهد با استفاده از مهارت ها و آموزش های خود به سیاه پوستان کمک کند که ممکن است آزمایش ژنتیکی ندهند. جکسون دستیار پزشک است.وی توضیح داد که از او الهام گرفته شده است که در حرفه مراقبت های بهداشتی خیلی زود فعالیت می کند و می تواند به جامعه سیاهپوستان فقیر برگردد ، درست همانطور که در آنجا بزرگ شده است. به طور خاص ، آنها می خواهند خدمات پزشکی محترمانه و موثری را به جمعیت سیاه پوستان ارائه دهند ، که به ندرت برای آنها طبیعی است. (تمام اسامی استفاده شده در اینجا مستعار هستند.)


این تعهد بسیاری از پاسخ دهندگان من را بر آن داشت تا در مراکز شهری ، جایی که بیشتر بیماران سیاه پوست ، لاتین و اغلب کم درآمد و / یا بیمه نیستند ، به دنبال کار باشند. همانطور که مندی ، پرستاری که برای تحقیق خود با او صحبت کردم به من گفت: "سیاهان از نظر فرهنگی نسبت بالایی از فقرا دارند ، بنابراین احساس می کنم مسئولیت ایجاد تغییر را دارم. آنچه که من واقعاً به آن اهمیت می دهم این است که این فرهنگ بیشترین نیاز را دارد. مردم ، و راه های دستیابی به آنها را یافتند. "برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مانند میندزی ، این انتخاب به معنای استفاده از اتاق های اورژانس برای مراقبت های پزشکی برای بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه پزشکان مراقبت های اولیه را ندارند و اغلب طیف وسیعی از بیماری های از قبل موجود را دارند.


اطلاعات مربوط به افرادی که بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند ، هنوز در حال انتشار است ، اما بیمارانی که مندی برای مراقبت از آنها مراقبت می کند ، احتمالاً کسانی هستند که بیشتر تحت تأثیر پنومونی کرونر قرار دارند. این باعث می شود که کارکنان بهداشتی سیاه پوست آگاهانه تصمیم بگیرند به جایی که فکر می کنند بیشتر به آن نیاز دارند ، بروند که پر از تأثیرات وحشتناک است.


در تحقیق من ، مصاحبه شوندگان به من گفتند که بیمارستانهایی که در آنها کار می کنند غالباً دارای کمبود نیرو ، کمبود نیرو هستند و اغلب در بهترین زمانها فاقد تجهیزات و پرسنل هستند. جوئل یک پزشک اورژانس در یک بیمارستان دولتی است. او به من گفت: "در بعضی مکان ها ، اورژانس های خصوصی می توانند تصویربرداری با تشدید مغناطیسی را انجام دهند ، نه به دلایل اضطراری .... ما می توانیم اسکن های دیگری را انجام دهیم ، اما اگر این بیمارستان از منابع برخوردار باشد (سایر امکانات خصوصی) ، می توانیم از پشتیبانی کارکنان ، اسکن CAT و غیره بیشتر بهره مند شویم ، می توانیم به بیماران بهتر خدمت کنیم. ما از دولت شهر بودجه دریافت کرده ایم ، بنابراین تأثیر آن را احساس می کنیم. "اگر قبل از همه گیری باشد ، اگر طبیعی است که با کمبود پرسنل و منابع مقابله کنید ، سپس با توجه به وجود گسترده این امکانات ، تصور اینکه این امکانات و کارکنان بیمارستان چقدر آسیب دیده اند کار دشواری نیست. ماسک ، روپوش و سایر تجهیزات محافظتی کمبود دارند.


ما هنوز اطلاعات دقیقی در دست نداریم که نشان دهد چه تعداد از کارکنان بهداشتی آلوده به ویروس کرونا ویروس سیاه هستند ، اما این پزشکان ممکن است دوباره در معرض ویروس قرار بگیرند. به همین ترتیب ، خطر محدود به ابتلا به این بیماری نیست.


خطرات بهداشت روانی که کارگران بهداشت سیاه پوست با آن روبرو هستند

تحقیقات من نشان می دهد که شرایط کار بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی سیاه پوست فرسودگی ، استرس و فرسودگی خاصی ایجاد می کند. این اتفاق اغلب می افتد ، نه تنها به این دلیل که بسیاری از افراد در تأسیسات عمومی با کمبود منابع کار می کنند ، بلکه به این دلیل که با پیامدهای نژادی کار روبرو هستند - مراقبت از بیماران رنگین کم درآمد ، حتی بسیاری از همکاران سفیدپوست آنها فکر می کنند این بیماران دارو هستند سو ab استفاده کنندگان ، بیماران نافرمانی یا والدین غیرمسئول. همانطور که اریک بیهوشی به من گفت ، او با ناامیدی آشکار به من گفت: "من بارها دیده ام که بیماران فقط به دلیل رنگ پوست و مشکلاتی که ایجاد می کنند از آنها اجتناب می کنند و این مشکلات ممکن است بوجود بیاید. در جامعه ما ... ، ممکن است وجود ندارد. (پزشکان سفیدپوست) شایعات مختلفی وجود دارد که می گوید: "من می دانم چگونه این کار را انجام دهم" ، این افراد وقتی به آنها دارو می دهید یا من مدام می بینم - این جمعیت. "


شنیدن این اظهارات به طور مکرر از سوی همکاران یک چالش ویژه برای این متخصصان بهداشت سیاه پوست است: علاوه بر مراقبت از گروه های محروم ، آنها همچنین برای محافظت از آنها در برابر وضعیت کلیشه ای اغلب بی اساس قرار داده شده اند.


علاوه بر این ، بیماران سیاه پوست در تحقیقات من ، سیاهپوستان را به یاد دوستان ، خانواده و گاهی خودشان می اندازند. در برخی موارد ، این بیماران در واقع همسایه هستند و اعضای جامعه - پزشکان و پرستاران سیاه پوست ارتباط مشترکی دارند. شنیدن برچسب زدن به همکاران سفید پوست و برچسب زدن به این بیماران و قضاوت های قبلی می تواند استرس زا باشد ، اما بسیاری از کارکنان پزشکی سیاه پوست ناامیدی ناشی از آن را می پوشانند تا به عنوان "شکایت" یا "مشکل ساز" شناخته نشوند.


سوزانا ، یک متخصص قلب ، فشار نژادی مرتبط با کار خود را چنین توصیف کرد: "من بیشتر خسته شدم ... قبلاً بسیار بسیار گشوده بودم ، اکنون فقط محتاط ترم." سوزانا به من گفت که او همکارانی است که بیش از حد تعصب نژادی را گوش می دهند یا با آنها مقابله می کند واکنش ها شروع به بی حس شدن و بی حسی او کردند. وی گفت: "احساسات من حتی صدمه دیده نیست ، اما تو اغلب نسبت به آن بی تفاوت هستی." تنها زن سیاه پوست در فضای کار خود معمولاً به معنی سرکوب احساس ناامیدی و عصبانیت در حوادث دائمی نژادی است یک روند است. محققان توصیه می کنند استرس را افزایش دهند و شادی را کاهش دهند.


نحوه حمایت از کارمندان بهداشت سیاه پوست

این نظرات نشان می دهد که در بهترین شرایط ، سیاه پوست بودن یک کارمند بهداشتی با مشکلات خاصی روبرو می شود و به راحتی از آن چشم پوشی می شود. در یک بیماری همه گیر که بیشتر آسیب دیده است به سیاه پوستان ، این مشکلات ممکن است چند برابر شود. سیستم پزشکی بدون شک مالیات دارد ، اما به نفع کارمندان ، آنها باید نحوه حمایت از ارائه دهندگان خدمات پزشکی سیاه را برای جبران این فرسودگی در نظر بگیرند و تأکید کنند که تحقیقات نشان می دهد که اکنون ممکن است این وضعیت را تجربه کنند. این تلاش ها باید فراتر از اساس تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) باشد ، اگرچه این قطعاً یک شروع ضروری است. در موارد اضطراری در این کشور ، ممکن است سیستم مراقبت های بهداشتی فقط ارائه خدمات پزشکی به بیماران را در گذشته مورد توجه قرار دهد و با در نظر گرفتن سلامت کارکنان آنها ، شاید از طریق گروه های مشاوره و پشتیبانی ، گوش دادن به پیشنهادات کارکنان در مورد چگونگی برای بهبود سیستم و کمک به همکاری با سایر سازمانها در این شرایط.


علاوه بر این ، مهم است که نیازهای پرستاران ، تکنسین ها و سایر کارمندان سیاه پوست را فراموش نکنید ، که بخش مهمی از زیرساخت های مراقبت های بهداشتی هستند. در مقایسه با پزشکان ، این کارکنان انگیزه یکسانی برای کار با بیماران کم فشار دارند ، اما قدرت و اعتبار آنها پایین است. فشارهای عاطفی ، مالی و جسمی آنها ممکن است نادیده گرفته شود. سرانجام ، اهداکنندگان ثروتمندی که از سیستم های مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کنند ، باید منابع خود را به تأسیساتی که مدتهاست برای خدمت به بیماران و ارائه دهندگان مورد غفلت واقع شده اند اهدا کنند.


در دراز مدت ، پزشکی نیاز به تسریع در زمینه تلاش برای تنوع دارد. در حال حاضر ، این تلاش ها شامل بورسیه ها و برنامه های آموزشی ، فعالیت های رسمی سازمان ها و انجمن های حرفه ای است که قول می دهند تنوع قومی و توانایی های فرهنگی را افزایش دهند و "روش های خط لوله" که برای جذب دانشجویان اقلیت کم سابقه در حوزه پزشکی طراحی شده اند ، محدود می شود. .


اگر پزشکان و پرستاران سیاه پوست مانند ویروس کرونا به سختی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار بگیرند ، این برنامه ها از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. اما مدیران بیمارستان همچنین باید راه حل های دیگری را برای حل مشکلاتی که بر کار کارگران پزشکی سیاه پوست تأثیر می گذارد - پزشکان زن تبعیض جنسی متعارف - سیاه پوست در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، با اجرای و اجرای ناهموار سیاست های تنوع روبرو شوید. دانشکده های پزشکی باید در برابر فشار برای جلوگیری از استفاده از نژاد به عنوان عاملی در پذیرش مقاومت کنند ، بنابراین می توانند اطمینان حاصل کنند که پزشکان آینده دارای جمعیت دانشجویی متنوعی هستند. هنگام تصمیم گیری برای استخدام ، کمیته جذب باید اهمیتی را که برای حرفه ای ها و شبکه قائل هستند ، تجدید نظر کند ، به ویژه با این حساب. روش ها تبعیض شغلی را تداوم می بخشند.


سرانجام ، برخی از سیاست گذاران پزشکی از تغییر سیاست های مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش حمایت می کنند. از مدل هایی که عوامل اجتماعی را در نظر می گیرند مراقبت کنید. این مدل با ارزیابی نتایج بیمار به پزشکان پاداش می دهد ، اما همچنین می تواند تلاش هایی را برای بهبود نتایج برای بیمارانی در نظر بگیرد که محیط اجتماعی و اقتصادی آنها می تواند درمان پزشکی را با چالش بیشتری روبرو کند. با شناخت چالش های اضافی که شرایط اجتماعی در دستیابی به سلامتی ایجاد می کنند ، سیستم مراقبت های بهداشتی می تواند به پاداش دادن به کارکنان مراقبت های بهداشتی تبدیل شود تا اطمینان حاصل کند که کمترین بیماران - معمولاً سیاه پوستان - از لغزیدن در شکاف ها عبور نمی کنند. این تغییرات به جبران باری که پزشکان و پرستاران سیاه پوست در شرایط عادی متحمل می شوند ، کمک می کند و ممکن است کارمندان بهداشتی سیاه پوست را در آینده جذب این حوزه کنند.


یک جراح به نام جنا کمبودهای پزشکان زن سیاه پوست را در یک م publicسسه عمومی که عمدتا به بیماران کم رنگ و کم درآمد خدمات ارائه می دهد ، توصیف کرد: "بودجه کم شده است ، ما آنچه را که نیاز داریم نداریم ، اما [مدیریت] با علم به اینکه هنوز هم بیا تا بیماران ما را از آنچه مورد نیازشان است تأمین کنند. این باعث می شود احساس استثمار کنم. صادقانه بگویم ، این باعث می شود که من مثل یک مادر احساس کنم. از آنجا که ما همدردی می کنیم - افراد ناشناس از زنان سیاه پوست دلسوز ترند. اما این پاداش داده نشده است ساختار عملیاتی پزشکی. بنابراین ، ما فقط به کار خود ادامه می دهیم و کمتر و کمتر کار می کنیم. "


نظرات جنا این واقعیت را توصیف می کند که این الگویی برای ایجاد یک پایگاه پایدار بلند مدت برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی سیاه نیست. از آنجا که ویروس کرونا ویروس کرونا این کادر پزشکی را در خط مقدم جبهه قرار می دهد ، سخنان وی باید فوری برای اقدامات آینده باشد.

همانطور که ترامپ گفت ، نوار تجاری چین ، آزمایشگاهی در فورت دتریک خود را در ویروس کرونا ویروس میانی یافت

منشا ویروس کرونا جدید که باعث پنومونی تاج جدید شده است ، در ذهن بسیاری از افراد جای سوال دارد. از مقامات ایالات متحده و سایر کشورها گرفته تا اپیدمیولوژیست ، همه آنها می خواهند ویروس عامل همه گیر کنونی را ردیابی کنند.


این مسئله موانع تجاری بین چین و ایالات متحده را برانگیخته است. اگر از رئیس جمهور دونالد ترامپ س askال کنید ، ممکن است او بگوید که SARS-CoV-2 احتمالاً از چین منشأ گرفته است و اولین موارد پنومونی کرونر جدید در چین ظاهر شده است. به گزارش آسوشیتدپرس ، وی و دیگر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ویروس از آزمایشگاهی در ووهان سرچشمه گرفته است. این مقاله به نقل از دکتر مایکل رایان ، رئیس اورژانس سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که این بیانیه حدس و گمان است.


اما از مقامات چینی و برخی دانشمندان چینی بپرسید ، پاسخ آنها بر فاصله ما تأثیر می گذارد.


ماه ها ، حتی قبل از اینکه مریلند و فردریک اولین موارد بیماری تنفسی را اعلام کنند ، مقامات چینی اشاره کرده اند که ویروس کرونا در فورت دتریک ساخته شده است.


توطئه اول ادعا کرد که سربازانی که در نزدیکی فورت دتریک آموزش دیده اند ، این بیماری را در جریان بازی های نظامی جهانی در ماه اکتبر به وجود آوردند. اما طبق گفته وزارت دفاع ایالات متحده ، این مورد نیست. شایعات وب سایت را کنترل می کنند.


مارک اسپر ، وزیر دفاع در پاسخ به سالات در مورد این بیانیه گفت که چنین اظهاراتی از سوی یک مقام دولت چین "کاملاً پوچ و غیر مسئولانه است".


به گفته این وب سایت ، اسپر و دیگر مقامات دولتی "بارها و بارها انتقال زودهنگام مسئولیت دولت چین در مورد نادیده گرفتن این تهدید ، و همچنین عدم شفافیت در مراحل اولیه شیوع ویروس کرونا را محکوم کردند. این غیر مسئولیتی است و به مبارزه با آن کمک نمی کند. چالش های بزرگی که امروز جهان با آن روبرو است. اپیدمی. "


اما اکنون نظریه پردازان توطئه و مقامات چینی توجه خود را به هدف دیگری معطوف کرده اند: انستیتوی پزشکی بیماری های عفونی ارتش آمریکا در فورت دتریک.


این توطئه به طور خاص اشاره داشت که سطح سوم و چهارم ایمنی زیستی باید بسته شود. در جولای 2019 ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در USAMRIID اعلام کرد که آزمایشگاه مسئول ویروس است.


لوری سالواتوره ، سخنگوی فرماندهی تحقیق و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده ، در نامه ای به نیوز پست نوشت: "این یک حرف کاملاً نادرست است." "USAID در تحقیقات توهین آمیز شرکت نمی کند."


USAMRIID آزمایشگاه دفاع بیولوژیکی ارتش است ، که عوامل بیماری زای سطح بالا مانند ابولا را مطالعه می کند. مأموریت آن محافظت از سربازان آمریکایی است که در داخل و خارج از کشور خدمت می کنند.


سخنگوی وزارت امور خارجه چین ژائو لیجیان مقاله ای در توییتر در "Global Research" ، یک وب سایت کانادایی ، منتشر کرد که غالباً توطئه ها ، از جمله آنهایی که علیه ایالات متحده است را تبلیغ می کند. پیوند مشترک توسط ژائو نشان می دهد که ویروس ممکن است از فورت دتریک ناشی شود. از آن زمان ، پیوند تحقیقات جهانی حذف شده است.


طبق مقاله ای در رسانه های چینی "گلوبال تایمز" ، جین کانرانگ (آوانویسی) ، معاون دانشکده مطالعات بین المللی دانشگاه رنمین چین و دیگران از تعلیق ، سیگارهای الکترونیکی یا بخارپز شدن آژانس امداد ایالات متحده شکایت کرده اند. افزایش آسیب ریه مربوط به استفاده از محصول (EVALI) و پیشرفت فصل آنفولانزا سوالاتی را ایجاد کرده است. مقاله ای که در وب سایت تبلیغاتی چین "مردم روزانه" منتشر شده است ، 10 س questionsال را ذکر کرده است که ایالات متحده باید به آنها پاسخ دهد.سوال سوم این است که چه اتفاقی برای آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) افتاده است.


یک توطئه نشان می دهد که مردم با بازگشایی آزمایشگاه از فردریک فرار کردند. این درست نیست اگرچه برخی از افراد جامعه فردریک از بازگشایی آزمایشگاه ابراز نارضایتی کردند ، اما مردم فرار نکردند.


توطئه های دیگر نشان می دهد که شهرستان فردریک به دلیل همجواری با فورت دتریک موارد بیشتری دارد. این هم درست نیست. شایعات مربوط به آژانس توسعه بین المللی سوئیس آمریکا و پنومونی تاج جدید فقط به رسانه ها و مقامات چینی محدود نمی شود. مانیل تایمز از فیلیپین (مانیل تایمز) همچنین تعدادی مقاله مروری منتشر کرد که نشان می دهد ویروس توسط آژانس آمریکایی برای کمک به ایالات متحده ایجاد شده است ، مانند سایر وب سایت ها از جمله Reddit.


از ساعت 5 عصر. روز سه شنبه 1111 مورد COVID-19 در شهرستان فردریک وجود داشت. شهرستان پرنس جورج با 7 هزار و 831 مورد بیشترین پرونده را در مریلند دارد. شهرستان مونتگومری از نزدیک 5541 مورد را پیگیری کرد.


در 16 مارس ، شهرستان فردریک اولین مورد خود را در مورد ذات الریه کرونر جدید اعلام کرد.


برنامه USAMRIID

در 15 ژوئیه ، CDC نامه خاتمه نامه ای را به USAMRIID صادر کرد و پس از بازرسی ژوئن توسط آژانس بهداشت ، ثبت نام خود را در برنامه نماینده فدرال به حالت تعلیق درآورد.


بر اساس "نیوز پست" قبلاً گزارش داده بود که در زمان بسته شدن ، محققان USAID در حال مطالعه بر روی ویروس ابولا و عوامل بیماری زایی عامل تالارمیا ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا بودند. طبق مقاله "News Post" ، هیچ بیماری زای عفونی در خارج از منطقه مجاز MRIID در ایالات متحده یافت نشد.


گزارش بازرسی به دست آمده توسط "نیوز پست" نشان داد که دو خلاoph منجر به بسته شدن شد. عواقب این دو تخلف اصلاح شده است. با این حال ، سرهنگ دارلینگ کاکس به "نیوز پست" گفت که این اصطلاحی است "مملو از گلوله" و به دلیل این روزنه ها هنوز در معرض آن قرار نگرفته است.


وقتی این روزنه ها کشف شد ، فرمانده سابق USID دستور توقف تحقیقات سطح بالا را صادر کرد. این توقف داوطلبانه قبل از دستور توقف و توقف رسمی از CDC اتفاق افتاده است.


براساس این گزارش ، علاوه بر این موارد نقض ، پنج مورد دیگر از موارد نقض مقررات فدرال در بازرسی های CDC رخ داده است. این شامل عدم موفقیت سیستماتیک در اجرای ایمنی زیستی و روش های مهار ، مانند پشتیبانی از باز کردن درب اتاق اتوکلاو در حالی که زباله های بیولوژیکی را حذف می کند.


کاکس قبلاً به "News Post" گفته بود: "آنها این کار را نکردند تا آشکارا قوانین را زیر پا بگذارند." "آنها این دلیل را انجام دادند ، و آنها فکر کردند که این کار منطقی است. اما منظور من این است که هنوز هم با [روش های استاندارد عملیاتی] مطابقت ندارد."


یکی از موارد قابل توجه سیستم ضد عفونی فاضلاب است که USAID از آن استفاده می کند زیرا سیستم ضد عفونی کننده حرارتی آن در اثر سیل آسیب دیده است.


از آن زمان ، آزمایشگاه مشکل سیستم ضد عفونی خود را برطرف کرد و اجازه یافت که در اواخر ماه مارس ، از جمله بازگرداندن ثبت نام نماینده انتخاب فدرال ، فعالیت کامل خود را از سر بگیرد.


السالوادور در ایمیل خود گفت: "USAID کارکنان آزمایشگاه را دوباره آموزش دیده و سیستم جدید ضد عفونی حرارتی ایجاد کرده است که در نوامبر 2019 توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مورد بازرسی و تأیید قرار گرفت."


USAMRIID در حال حاضر در حال توسعه ویروس SARS-CoV-2 است که باعث پنومونی کرونر جدید ، از جمله تکثیر و خالص سازی ویروس برای آزمایش های آینده می شود. طبق پست فیس بوک USAMRDC ، USAMRIID هنوز در حال غربالگری انواع داروهای درمانی با مولکول های کوچک است که می تواند به یافتن یک درمان احتمالی کمک کند.


این آزمایشگاه همچنین از بیماران با سندرم حاد تنفسی حاد آنتی بادی دریافت کرد. SARS توسط ویروس SARS-CoV ایجاد می شود ، که از نظر ژنتیکی شبیه ویروسی است که باعث پنومونی کرونر می شود.بر اساس پست USAMRDC ، این آنتی بادی ها مورد بررسی قرار می گیرند تا ببینند چگونه به SARS-CoV-2 پاسخ می دهند.


USAMRIID همچنین بخشی از تحقیقات اولیه است. راموسویر این دارو در ابتدا ویروس ابولا را هدف قرار داده بود ، اما اکنون به عنوان یک درمان احتمالی برای بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید در حال آزمایش است.

ریشه های عصبانیت: سه دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین ضرر را در زمان ویروس کرونا داشتند

آن آربور (نظر آگاهانه) - حتی قبل از آنکه تظاهرات سراسری کشور کشور را فرا گرفته و منجر به دستگیری در 17 شهر شود ، به دلیل مرگ نامناسب یک افسر پلیس مینیاپولیس ، جورج فلوید ، وضعیت آفریقایی آمریکایی ها در این کشور به دلیل نامناسب شدن همه گیری و رکود اقتصادی همراه آن.


برخی از خشم هایی که در شهرهای آمریکا مشاهده می کنیم انقلابی با افزایش انتظارات است. آمریکایی های آفریقایی تبار در سال های اخیر برخی افزایش دستمزدها را تجربه کرده اند. تازه از بین رفته بود


1. نرخ بیکاری سیاه پوستان به بیش از 16 درصد رسیده است.


گاردین گزارش می دهد


"طبق اطلاعات فدرال رزرو ، 40٪ از خانوارهای با درآمد کمتر از 40،000 دلار بیکاری را تجربه کرده اند."

نگهبان ادامه می دهد


طبق داده های موسسه سیاست های اقتصادی ، تنها 20٪ از کارگران سیاه پوست واجد شرایط کار در خانه هستند ، در حالی که تنها 30٪ از کارگران سفید پوست مجاز به کار در خانه هستند.

2. طبقه متوسط ​​سیاه پوک شد و هزاران شرکت تعطیل شدند:


ویروس کرونا و بسته شدن آن ، طبقه متوسط ​​جدید سیاه پوست را نابود کرده است. تعداد صاحبان مشاغل سیاه پوست از ماه فوریه 41 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر ، نزدیک به نیمی از شرکت های سیاه پوست مسدود شده اند و برخی از آنها هرگز برنخواهند گشت.


این کشور 450،000 شرکت سیاه پوست را از دست داده است. این بخشها در تمام بخشهای اقتصاد - بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر سالنهای بستن مو و ناخن ، تاکسیها ، رستورانها ، مراکز مراقبت روزانه قرار گرفته اند ، به طور نامتناسب ظاهر می شوند. علاوه بر این ، هانا نولز از روزنامه واشنگتن پست نوشت که آنها منابع مالی قوی ندارند و از ابتدا به سختی زندگی خود را تأمین می کنند. همچنین دستیابی به کمک دولت (که بیشتر آنها توسط زنجیره سفید ربوده شده است) برای آنها دشوار است. آنها معمولاً خیلی کوچک هستند و هیچ کارمندی ندارند و بنابراین استانداردهای تعیین شده توسط کنگره را ندارند.


3. پنومونی تاج جدید آفریقایی آمریکایی ها مانند سایر گروهها تلاش خود را دو برابر می کنند.


از 20 ماه مه ، حدود 20،000 آفریقایی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند و یک هفته و نیم پیش ، تعداد کل مرگ ها 92128 نفر بوده است. این نسبت نزدیک به 22٪ است. آفریقایی-آمریکایی ها 12٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، بنابراین میزان مرگ و میر آنها تقریباً دو برابر میزان است. اد پیلکینگتون از گاردین نوشت ،


"در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آفریقایی آمریکایی ها 50.3 در هر 100000 نفر است ، در مقایسه با سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 ، و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7."

از آنجا که بسیاری از افراد مسن فقیر بدون تشخیص در رختخواب می میرند ، این تعداد ممکن است از گزارش شده توسط CDC بدتر باشد.


دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها در نژادپرستی سیستمی است که اکثر جوامع سفیدپوست بر آنها تحمیل کرده اند.


آمریکایی های آفریقایی تبار به احتمال زیاد در صنایع "اساسی" کار می کنند - بسیاری در فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند و بسیاری از آنها کادر پزشکی و پرستار هستند. آنها این جای خالی ها را پر کردند و بدین ترتیب از افزایش نرخ بیکاری حتی بیش از حد آن جلوگیری کردند. اما عیب آن این است که در معرض بار ویروسی بیشتری قرار دارند.


بعید است آنها بیمه درمانی خوبی نیز داشته باشند.


من قبلا نوشتم ،


"11.5٪ آفریقایی آمریکایی ها در حال حاضر از پوشش بیمه درمانی برخوردار نیستند ، در حالی که نسبت سفیدپوستان 7.5٪ است. این آمار به این معنی است که تقریبا 5.5 میلیون آفریقایی آمریکایی بیمه نیستند و ممکن است به ندرت به دکتر مراجعه کنند. به نظر می رسد کل ایالت مینه سوتا یا کل ایالت کلرادو بیمه درمانی ندارد. "

انتظار می رود حدود 43 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست بدهند و بعید است حدود 7 میلیون نفر جایگزین آن شوند. این ضرر حداقل بیشتر از سایر گروهها آفریقایی آمریکایی ها را متضرر خواهد کرد.


فرمانداران جمهوری خواه از پیوستن به طرح اوباماکر خودداری کردند ، اگرچه در چند سال اول هزینه ای برای آنها نداشت و این امر برای فقرا گران تمام شد. به طور خلاصه ، قبل از بحران فعلی ، 28 میلیون آمریکایی تحت پوشش قرار نگرفتند. آمریکایی های آفریقایی تبار در این نسبت رشد چشمگیری داشته اند.


حتی در مواردی که بتوانند به پزشک مراجعه کنند ، آفریقایی-آمریکایی های مبتلا به COVID-19 بسیار کمتر تشخیص داده می شوند. بیمار سفید نیست. بعید است پزشک آنها را برای آزمایش توصیه کند. در مراحل اولیه همه گیری ، محل آزمایش اغلب در جوامع سفیدپوست ثروتمند واقع شده است. بعید است بیمارستان های مناطق فقیرنشین کادر پزشکی را به تجهیزات محافظ شخصی مناسب مجهز کنند ، بنابراین میزان آزمایش ارائه شده را کاهش می دهند.


آمریکایی های آفریقایی تبار نیز غالباً به مناطق مسکونی نزدیک کارخانه های ذغال سنگ و سایر ذرات مضر منتقل می شوند و باعث می شوند از آسم و سایر بیماری های ریوی رنج ببرند که از ویروس کرونا می میرد. آنها معمولاً در صحرای غذا زندگی می کنند و از چند فروشگاه رفاهی غذاهای پر کالری ولی ارزان قیمت خریداری می کنند.بنابراین چاقی نیز یک مشکل است ، که یکی از فاکتورهای همراه دیگر است که باعث افزایش کشنده بودن ویروس کرونا می شود.


بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عدم تمایل ترامپ برای تعطیل کردن کشور در پایان ماه فوریه - بسیاری از دانشمندان دولت می خواستند این کار را بکنند ، تعداد کشته ها را بسیار افزایش داد و سیاست ترامپ باعث 40 مورد از 103000 مرگ ما شد. (دانشمندان CDC مصمم بودند که در پایان اقامت در ماه فوریه از او بخواهند هند را تعطیل کند ، اما یکی از آنها علنی صحبت کرد و باعث سقوط بازار شد. ترامپ از دهلی نو بازگشت و با عصبانیت اعتقاد داشت که بازار به او صدمه خواهد زد انتخاب مجدد. بنابراین ، دانشمندان مجبور شدند تسلیم شوند ؛ ترامپ تا اواسط مارس اقدام نکرد.)


این بدان معنی است که ترامپ بیش از 9000 آفریقایی تبار آمریکایی را که به دلیل غفلت سوicious نادرست از ویروس کرونا رنج می بردند ، کشت.

ریشه های عصبانیت: سه دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین ضرر را در زمان ویروس کرونا داشتند

آن آربور (نظر آگاهانه) - حتی قبل از آنکه تظاهرات سراسری کشور کشور را فرا گرفته و منجر به دستگیری در 17 شهر شود ، به دلیل مرگ نامناسب یک افسر پلیس مینیاپولیس ، جورج فلوید ، وضعیت آفریقایی آمریکایی ها در این کشور به دلیل نامناسب شدن همه گیری و رکود اقتصادی همراه آن.


برخی از خشم هایی که در شهرهای آمریکا مشاهده می کنیم انقلابی با افزایش انتظارات است. آمریکایی های آفریقایی تبار در سال های اخیر برخی افزایش دستمزدها را تجربه کرده اند. تازه از بین رفته بود


1. نرخ بیکاری سیاه پوستان به بیش از 16 درصد رسیده است.


گاردین گزارش می دهد


"طبق اطلاعات فدرال رزرو ، 40٪ از خانوارهای با درآمد کمتر از 40،000 دلار بیکاری را تجربه کرده اند."

نگهبان ادامه می دهد


طبق داده های موسسه سیاست های اقتصادی ، تنها 20٪ از کارگران سیاه پوست واجد شرایط کار در خانه هستند ، در حالی که تنها 30٪ از کارگران سفید پوست مجاز به کار در خانه هستند.

2. طبقه متوسط ​​سیاه پوک شد و هزاران شرکت تعطیل شدند:


ویروس کرونا و بسته شدن آن ، طبقه متوسط ​​جدید سیاه پوست را نابود کرده است. تعداد صاحبان مشاغل سیاه پوست از ماه فوریه 41 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر ، نزدیک به نیمی از شرکت های سیاه پوست مسدود شده اند و برخی از آنها هرگز برنخواهند گشت.


این کشور 450،000 شرکت سیاه پوست را از دست داده است. این بخشها در تمام بخشهای اقتصاد - بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر سالنهای بستن مو و ناخن ، تاکسیها ، رستورانها ، مراکز مراقبت روزانه قرار گرفته اند ، به طور نامتناسب ظاهر می شوند. علاوه بر این ، هانا نولز از روزنامه واشنگتن پست نوشت که آنها منابع مالی قوی ندارند و از ابتدا به سختی زندگی خود را تأمین می کنند. همچنین دستیابی به کمک دولت (که بیشتر آنها توسط زنجیره سفید ربوده شده است) برای آنها دشوار است. آنها معمولاً خیلی کوچک هستند و هیچ کارمندی ندارند و بنابراین استانداردهای تعیین شده توسط کنگره را ندارند.


3. پنومونی تاج جدید آفریقایی آمریکایی ها مانند سایر گروهها تلاش خود را دو برابر می کنند.


از 20 ماه مه ، حدود 20،000 آفریقایی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند و یک هفته و نیم پیش ، تعداد کل مرگ ها 92128 نفر بوده است. این نسبت نزدیک به 22٪ است. آفریقایی-آمریکایی ها 12٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، بنابراین میزان مرگ و میر آنها تقریباً دو برابر میزان است. اد پیلکینگتون از گاردین نوشت ،


"در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آفریقایی آمریکایی ها 50.3 در هر 100000 نفر است ، در مقایسه با سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 ، و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7."

از آنجا که بسیاری از افراد مسن فقیر بدون تشخیص در رختخواب می میرند ، این تعداد ممکن است از گزارش شده توسط CDC بدتر باشد.


دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها در نژادپرستی سیستمی است که اکثر جوامع سفیدپوست بر آنها تحمیل کرده اند.


آمریکایی های آفریقایی تبار به احتمال زیاد در صنایع "اساسی" کار می کنند - بسیاری در فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند و بسیاری از آنها کادر پزشکی و پرستار هستند. آنها این جای خالی ها را پر کردند و بدین ترتیب از افزایش نرخ بیکاری حتی بیش از حد آن جلوگیری کردند. اما عیب آن این است که در معرض بار ویروسی بیشتری قرار دارند.


بعید است آنها بیمه درمانی خوبی نیز داشته باشند.


من قبلا نوشتم ،


"11.5٪ آفریقایی آمریکایی ها در حال حاضر از پوشش بیمه درمانی برخوردار نیستند ، در حالی که نسبت سفیدپوستان 7.5٪ است. این آمار به این معنی است که تقریبا 5.5 میلیون آفریقایی آمریکایی بیمه نیستند و ممکن است به ندرت به دکتر مراجعه کنند. به نظر می رسد کل ایالت مینه سوتا یا کل ایالت کلرادو بیمه درمانی ندارد. "

انتظار می رود حدود 43 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست بدهند و بعید است حدود 7 میلیون نفر جایگزین آن شوند. این ضرر حداقل بیشتر از سایر گروهها آفریقایی آمریکایی ها را متضرر خواهد کرد.


فرمانداران جمهوری خواه از پیوستن به طرح اوباماکر خودداری کردند ، اگرچه در چند سال اول هزینه ای برای آنها نداشت و این امر برای فقرا گران تمام شد. به طور خلاصه ، قبل از بحران فعلی ، 28 میلیون آمریکایی تحت پوشش قرار نگرفتند. آمریکایی های آفریقایی تبار در این نسبت رشد چشمگیری داشته اند.


حتی در مواردی که بتوانند به پزشک مراجعه کنند ، آفریقایی-آمریکایی های مبتلا به COVID-19 بسیار کمتر تشخیص داده می شوند. بیمار سفید نیست. بعید است پزشک آنها را برای آزمایش توصیه کند. در مراحل اولیه همه گیری ، محل آزمایش اغلب در جوامع سفیدپوست ثروتمند واقع شده است. بعید است بیمارستان های مناطق فقیرنشین کادر پزشکی را به تجهیزات محافظ شخصی مناسب مجهز کنند ، بنابراین میزان آزمایش ارائه شده را کاهش می دهند.


آمریکایی های آفریقایی تبار نیز غالباً به مناطق مسکونی نزدیک کارخانه های ذغال سنگ و سایر ذرات مضر منتقل می شوند و باعث می شوند از آسم و سایر بیماری های ریوی رنج ببرند که از ویروس کرونا می میرد. آنها معمولاً در صحرای غذا زندگی می کنند و از چند فروشگاه رفاهی غذاهای پر کالری ولی ارزان قیمت خریداری می کنند.بنابراین چاقی نیز یک مشکل است ، که یکی از فاکتورهای همراه دیگر است که باعث افزایش کشنده بودن ویروس کرونا می شود.


بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عدم تمایل ترامپ برای تعطیل کردن کشور در پایان ماه فوریه - بسیاری از دانشمندان دولت می خواستند این کار را بکنند ، تعداد کشته ها را بسیار افزایش داد و سیاست ترامپ باعث 40 مورد از 103000 مرگ ما شد. (دانشمندان CDC مصمم بودند که در پایان اقامت در ماه فوریه از او بخواهند هند را تعطیل کند ، اما یکی از آنها علنی صحبت کرد و باعث سقوط بازار شد. ترامپ از دهلی نو بازگشت و با عصبانیت اعتقاد داشت که بازار به او صدمه خواهد زد انتخاب مجدد. بنابراین ، دانشمندان مجبور شدند تسلیم شوند ؛ ترامپ تا اواسط مارس اقدام نکرد.)


این بدان معنی است که ترامپ بیش از 9000 آفریقایی تبار آمریکایی را که به دلیل غفلت سوicious نادرست از ویروس کرونا رنج می بردند ، کشت.