Javen

Javen

Javen

Javen

ریشه های عصبانیت: سه دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین ضرر را در زمان ویروس کرونا داشتند

آن آربور (نظر آگاهانه) - حتی قبل از آنکه تظاهرات سراسری کشور کشور را فرا گرفته و منجر به دستگیری در 17 شهر شود ، به دلیل مرگ نامناسب یک افسر پلیس مینیاپولیس ، جورج فلوید ، وضعیت آفریقایی آمریکایی ها در این کشور به دلیل نامناسب شدن همه گیری و رکود اقتصادی همراه آن.


برخی از خشم هایی که در شهرهای آمریکا مشاهده می کنیم انقلابی با افزایش انتظارات است. آمریکایی های آفریقایی تبار در سال های اخیر برخی افزایش دستمزدها را تجربه کرده اند. تازه از بین رفته بود


1. نرخ بیکاری سیاه پوستان به بیش از 16 درصد رسیده است.


گاردین گزارش می دهد


"طبق اطلاعات فدرال رزرو ، 40٪ از خانوارهای با درآمد کمتر از 40،000 دلار بیکاری را تجربه کرده اند."

نگهبان ادامه می دهد


طبق داده های موسسه سیاست های اقتصادی ، تنها 20٪ از کارگران سیاه پوست واجد شرایط کار در خانه هستند ، در حالی که تنها 30٪ از کارگران سفید پوست مجاز به کار در خانه هستند.

2. طبقه متوسط ​​سیاه پوک شد و هزاران شرکت تعطیل شدند:


ویروس کرونا و بسته شدن آن ، طبقه متوسط ​​جدید سیاه پوست را نابود کرده است. تعداد صاحبان مشاغل سیاه پوست از ماه فوریه 41 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر ، نزدیک به نیمی از شرکت های سیاه پوست مسدود شده اند و برخی از آنها هرگز برنخواهند گشت.


این کشور 450،000 شرکت سیاه پوست را از دست داده است. این بخشها در تمام بخشهای اقتصاد - بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر سالنهای بستن مو و ناخن ، تاکسیها ، رستورانها ، مراکز مراقبت روزانه قرار گرفته اند ، به طور نامتناسب ظاهر می شوند. علاوه بر این ، هانا نولز از روزنامه واشنگتن پست نوشت که آنها منابع مالی قوی ندارند و از ابتدا به سختی زندگی خود را تأمین می کنند. همچنین دستیابی به کمک دولت (که بیشتر آنها توسط زنجیره سفید ربوده شده است) برای آنها دشوار است. آنها معمولاً خیلی کوچک هستند و هیچ کارمندی ندارند و بنابراین استانداردهای تعیین شده توسط کنگره را ندارند.


3. پنومونی تاج جدید آفریقایی آمریکایی ها مانند سایر گروهها تلاش خود را دو برابر می کنند.


از 20 ماه مه ، حدود 20،000 آفریقایی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند و یک هفته و نیم پیش ، تعداد کل مرگ ها 92128 نفر بوده است. این نسبت نزدیک به 22٪ است. آفریقایی-آمریکایی ها 12٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، بنابراین میزان مرگ و میر آنها تقریباً دو برابر میزان است. اد پیلکینگتون از گاردین نوشت ،


"در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آفریقایی آمریکایی ها 50.3 در هر 100000 نفر است ، در مقایسه با سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 ، و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7."

از آنجا که بسیاری از افراد مسن فقیر بدون تشخیص در رختخواب می میرند ، این تعداد ممکن است از گزارش شده توسط CDC بدتر باشد.


دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها در نژادپرستی سیستمی است که اکثر جوامع سفیدپوست بر آنها تحمیل کرده اند.


آمریکایی های آفریقایی تبار به احتمال زیاد در صنایع "اساسی" کار می کنند - بسیاری در فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند و بسیاری از آنها کادر پزشکی و پرستار هستند. آنها این جای خالی ها را پر کردند و بدین ترتیب از افزایش نرخ بیکاری حتی بیش از حد آن جلوگیری کردند. اما عیب آن این است که در معرض بار ویروسی بیشتری قرار دارند.


بعید است آنها بیمه درمانی خوبی نیز داشته باشند.


من قبلا نوشتم ،


"11.5٪ آفریقایی آمریکایی ها در حال حاضر از پوشش بیمه درمانی برخوردار نیستند ، در حالی که نسبت سفیدپوستان 7.5٪ است. این آمار به این معنی است که تقریبا 5.5 میلیون آفریقایی آمریکایی بیمه نیستند و ممکن است به ندرت به دکتر مراجعه کنند. به نظر می رسد کل ایالت مینه سوتا یا کل ایالت کلرادو بیمه درمانی ندارد. "

انتظار می رود حدود 43 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست بدهند و بعید است حدود 7 میلیون نفر جایگزین آن شوند. این ضرر حداقل بیشتر از سایر گروهها آفریقایی آمریکایی ها را متضرر خواهد کرد.


فرمانداران جمهوری خواه از پیوستن به طرح اوباماکر خودداری کردند ، اگرچه در چند سال اول هزینه ای برای آنها نداشت و این امر برای فقرا گران تمام شد. به طور خلاصه ، قبل از بحران فعلی ، 28 میلیون آمریکایی تحت پوشش قرار نگرفتند. آمریکایی های آفریقایی تبار در این نسبت رشد چشمگیری داشته اند.


حتی در مواردی که بتوانند به پزشک مراجعه کنند ، آفریقایی-آمریکایی های مبتلا به COVID-19 بسیار کمتر تشخیص داده می شوند. بیمار سفید نیست. بعید است پزشک آنها را برای آزمایش توصیه کند. در مراحل اولیه همه گیری ، محل آزمایش اغلب در جوامع سفیدپوست ثروتمند واقع شده است. بعید است بیمارستان های مناطق فقیرنشین کادر پزشکی را به تجهیزات محافظ شخصی مناسب مجهز کنند ، بنابراین میزان آزمایش ارائه شده را کاهش می دهند.


آمریکایی های آفریقایی تبار نیز غالباً به مناطق مسکونی نزدیک کارخانه های ذغال سنگ و سایر ذرات مضر منتقل می شوند و باعث می شوند از آسم و سایر بیماری های ریوی رنج ببرند که از ویروس کرونا می میرد. آنها معمولاً در صحرای غذا زندگی می کنند و از چند فروشگاه رفاهی غذاهای پر کالری ولی ارزان قیمت خریداری می کنند.بنابراین چاقی نیز یک مشکل است ، که یکی از فاکتورهای همراه دیگر است که باعث افزایش کشنده بودن ویروس کرونا می شود.


بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عدم تمایل ترامپ برای تعطیل کردن کشور در پایان ماه فوریه - بسیاری از دانشمندان دولت می خواستند این کار را بکنند ، تعداد کشته ها را بسیار افزایش داد و سیاست ترامپ باعث 40 مورد از 103000 مرگ ما شد. (دانشمندان CDC مصمم بودند که در پایان اقامت در ماه فوریه از او بخواهند هند را تعطیل کند ، اما یکی از آنها علنی صحبت کرد و باعث سقوط بازار شد. ترامپ از دهلی نو بازگشت و با عصبانیت اعتقاد داشت که بازار به او صدمه خواهد زد انتخاب مجدد. بنابراین ، دانشمندان مجبور شدند تسلیم شوند ؛ ترامپ تا اواسط مارس اقدام نکرد.)


این بدان معنی است که ترامپ بیش از 9000 آفریقایی تبار آمریکایی را که به دلیل غفلت سوicious نادرست از ویروس کرونا رنج می بردند ، کشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد