Javen

Javen

Javen

Javen

آزمایشگاه فورت دتریک پس از عدم موفقیت در بازرسی ایمنی بسته شد ؛ همه تحقیقات به مدت نامعلومی متوقف شد.

بعد از اینکه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دریافتند که این سازمان نتوانسته است استانداردهای ایمنی زیستی را رعایت کند ، همه تحقیقات در فورت دتریک ، که با عوامل بیماری زای سطح بالا مانند ابولا کار می کرد ، به مدت نامحدود متوقف شد.
هیچ بیماری زای عفونی یا بیماری زایی در خارج از منطقه مجاز موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده یافت نشد.

سخنگوی CDC Caree Vander Linden (Caree Vander Linden) روز جمعه در یک پست الکترونیکی تأیید کرد که در ژوئن سال جاری ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری بازرسی از م instسسه تحقیقات نظامی انجام داد ، و بازرسان در عملیات استاندارد چندین روش قابل توجه است. این روش ها برای محافظت از ارگانیسم های سطح 3 و 4 طراحی شده اند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه جولای دستور توقف و توقف را صادر کردند.

پس از دریافت دستور USAMRIID از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، ثبت آن در برنامه آژانس انتخاب فدرال ، که مسئول نظارت بر استفاده و نگهداری مواد عامل بیماری است ، به حالت تعلیق درآمد. وندر لیندن در نامه الکترونیکی خود گفت که این تعلیق به طور کامل مانع از همه تحقیقات USAMRIID در مورد عوامل انتخاب کننده زیست و سموم می شود.

کاترین هاربین ، سخنگوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، در نامه ای نوشت که برنامه آژانس انتخاب فدرال در مورد ثبت نام برنامه هایی مانند USAMRIID توضیحی نداد و همچنین نمی تواند در مورد اقدامات انجام شده برای اجرای مقررات اظهارنظر کند.

هاربین در یک ایمیل گفت: "همانطور که شرایط نیاز دارد ، (برنامه نمایندگی انتخاب فدرال) تمام اقدامات لازم و مناسب را برای حل هرگونه نقض مقررات انجام می دهد تا از ایمنی و امنیت همکاری با عوامل خاص و سموم اطمینان حاصل کند."

به گفته وندر لیندن ، این به دلایل مختلفی از جمله عدم رعایت روش های محلی و عدم آموزش منظم گواهینامه مجدد برای کارکنان آزمایشگاه حفاظت زیستی است. وندر لیندن در یک ایمیل پیگیری گفت که سیستم تصفیه فاضلاب نیز استانداردهای تعیین شده توسط برنامه انتخاب آژانس فدرال را ندارد.

وی گفت: "برای به حداکثر رساندن ایمنی کارمندان خود ، ما تجهیزات محافظتی چند لایه و روش های تأیید شده داریم."

ون در لیندن نمی تواند بگوید چه زمانی آزمایشگاه می تواند تحقیقات را ادامه دهد.

وی در یک ایمیل گفت: "پس از برآورده شدن الزامات معیار ایمنی زیستی ، USAID به فعالیت کامل خود باز خواهد گشت." "وقتی ارتش ایالات متحده و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اطمینان پیدا کنند که USAID می تواند با خیال راحت و به طور مداوم همه را برآورده کند. استانداردها ، ما فعالیت خود را از سر خواهیم گرفت. "

از زمان وقوع سیل در ماه مه 2018 ، USAID در تلاش است تا روش های ایمنی زیستی سه سطح و سیستم های جدید ضد عفونی را بهبود بخشد. وی گفت این "باعث افزایش پیچیدگی عملیاتی فعالیت های تحقیقاتی آزمایشگاه مهار بیولوژیکی در این مسسه می شود."

در زمان توقف و توقف ، دانشمندان USAMRIID در حال کار با داروهایی هستند که باعث ایجاد ماکولا (همچنین به عنوان مگس گوزن یا تب خرگوش شناخته می شود) ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا ، همه در سطح 3 هستند که در یک آزمایشگاه ایمنی زیستی انجام می شود. وندر لیندن گفت که محققان همچنین در حال آزمایش ابولا در یک آزمایشگاه سطح چهار ایمنی زیستی هستند.

در میان عوامل بیماری زا ، ابولا ، یرسینیا پستیس (Pubella pestis) و فرانسیلا تاراریمیا (Tararimia) همگی در لیست عوامل انتخابی و سموم بهداشتی و انسانی قرار دارند. این سه عامل درجه یک محسوب می شوند و تهدیدی جدی برای سلامتی و ایمنی جامعه هستند. .

طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، انسفالیت اسب ونزوئلا نیز در محدوده برنامه انتخاب آژانس فدرال است.

م Instituteسسه نظامی در حال مطالعه هر یک از قراردادهای خود است تا مشخص کند کدام یک از این قفل ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. وندر لیندن گفت که انتظار نمی رود کار USAID در خارج از آزمایشگاه از جمله ویروس ابولا تحت تأثیر قرار گیرد.

وی در یک ایمیل گفت: "ما در حال هماهنگی نزدیک با CDC هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تحقیقات مداوم در آزمایشگاه های کنترل بیولوژیکی تحت نظارت صحیح به پایان رسیده است و مراقبت از حیوانات تحقیق مطابق با تمام مقررات ادامه خواهد یافت." اگرچه بیشتر موارد تحقیقات MRIID ایالات متحده در حال حاضر در حال تعلیق است ، این موسسه به کارهای مهم تشخیصی بالینی خود ادامه می دهد و همچنان قادر به ارائه تخصص پزشکی و انضباطی برای پشتیبانی از پاسخ به تهدیدات بیماری های عفونی یا سایر موارد اضطراری است.

طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، که همچنین برنامه های مورد نیاز برای آموزش ، سوابق و ایمنی زیستی را ذکر می کند ، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی عمومی ، ثبت "برنامه نماینده فدرال" می تواند به حالت تعلیق درآید. مشخص نیست که آیا این دلیل تعلیق ثبت نام توسط USAID است.

این کد همچنین به وزارت بهداشت و خدمات انسانی تحت مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها این حق را می دهد که بدون اطلاع قبلی ، هر مکان و پرونده را بازرسی کنند. ون در لیندن در یک ایمیل گفت که CDC در سال گذشته بارها MRIID ایالات متحده را بررسی کرده است ، از جمله برنامه اعلام نشده و منظم.

وندر لیندن گفت که USAMRIID برای رفع نیازهای ارتش و CDC و رفع تعلیق آن تلاش خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد