Javen

Javen

Javen

Javen

برای بسیاری از مردم ، مرگ جورج فروید یک اتفاق منفرد نبود

واشنگتن - جمعه شب ، هنگامی که جرالد دیویس ، صاحب تجارت کوچک 67 ساله واشنگتن برای خرید ماده ضد دافع حشرات به یک فروشگاه محلی 7-11 سوار شد ، یک ون سورگوم را پشت سر خود راند.


دیویس گفت: "من به آنها احترام گذاشتم که از طریق پارکینگ از کنار من عبور کنند. آنها پشت کامیون من ماندند. این واقعاً من را ترساند ... بدیهی است که این وضعیت آزار و اذیت است." دیویس گفت.


"آنچه در مینه سوتا اتفاق افتاد - در ذهنم جرقه زد."


دیویس یک ماشین پلیس را در خارج از اتومبیل 7-11 دید ، سپس خود را کشید و متوقف شد و اسپری حشرات خود را خریداری کرد و در مورد تجربه خود با پلیس صحبت کرد.


دیویس به یاد می آورد: "آنها بسیار اخراج شدند. آنها حتی به آنچه من گفتم علاقه مند نبودند."


آنچه در این لحظه رخ داد ، نشان دهنده احساسات بسیاری از سیاه پوستان و طرفداران امروز در سراسر کشور است.


"یادم می آید وقتی 4 ساله بودم نمی توانستم کنار چشمه نوشابه در زادگاهم بنشینم.


ناگهان ظاهر شد رفتن به دبیرستان سفیدپوست ، به عنوان یکی از 12 کودک سیاه پوست ، در معرض آزار و تهدید قرار دارد. منفجر شد من بارها توسط پلیس آزار و اذیت شده ام. "


"غریزه من منفجر شد. من به پلیس مراجعه کردم. من اصلاً ترس نداشتم. من فقط گفتم:" احساسات سیاه پوستان هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا افراد سفید پوست ، به ویژه پلیس برای غیرانسانی کردن آنها آموزش می بینند. "


برای بسیاری از مردم معترض به بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر ایالات متحده امروز ، مرگ خشونت آمیز جورج فلوید - او درگذشت وقتی که یک پلیس در مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن خود قرار داد - یک واقعه جداگانه نیست ، اما یک نقطه عطف است.


جسیکا ناتسون و ابیگیل دختر 3 ساله در مینیاپولیس به جورج فلوید گل اهدا کردند.

کریم عبدالجبار ، بسکتبالیست معروف در OP-ed برای لس آنجلس تایمز نوشت: "آفریقایی آمریکایی ها سالهاست که در یک ساختمان در حال سوختن زندگی می کنند و هرچه شعله های آتش هرچه بیشتر می شود ، دود پر می شود."


میشل اوباما ، بانوی اول سابق آمریکا در توییتر خود نوشت: "اکنون جورج ، براینا و آمو هستند. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. این بارها و بارها است."


فاجعه اخیر مانند بسیاری از شما باعث بدبختی من شده است. من از یک دل شکستگی خسته شده بودم که به نظر نمی رسید هرگز متوقف شود. حالا جورج ، برونا و احمود است. قبل از آن اریک ، ساندرا و مایکل بودند. دقیقاً همینطور است ، بی وقفه ، بی وقفه.


-میشل اوباما (MichelleObama) (29 مه ، 2020)

تظاهرکننده دیدر اوبراین آخر هفته بیرون کاخ سفید بود: "جورج فلوید مانند حیوان کشته شد. همه ما خسته ایم. این یک چیز عادی است. این چیز جدیدی نیست". در اعتراض به این سخنان از صدای آمریکا گفت.


بسیاری از معترضین نگران ویروس هستند - برخی اظهار داشتند که اطلاعات اولیه نشان می دهد که سیاهپوستان آمریکایی نسبت به سفیدپوستان آمریکایی میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر است.


"من ماسک زده ام و سعی می کنم از گروهی از افراد مختلف فاصله امنی داشته باشم. من همچنین یک زن سیاه پوست مبتلا به آسم هستم ، بنابراین قطعاً می توانم در معرض COVID قرار بگیرم ، که همچنین باعث مرگ افراد سیاه پوست به میزان نامتناسب می شود." ای برین گفت.


داده های حاصل از پروژه ردیابی COVID نشان می دهد که اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 13٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما آنها 25٪ از مرگ ملی آفریقایی آمریکایی ها را تشکیل می دهند.


آزمایشگاه تحقیقاتی APM گزارش داده است که طبق آخرین داده ها ، میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها 2.4 برابر سفیدپوستان است.


اما معترضان هنوز احساس می کنند که چنین خطری ارزش آن را دارد. بسیاری از مردم می گویند که این شرایط روشن مرگ جورج فروید بود - همانطور که در ویدئوی گسترده منتشر شده است - خشم ملی را برانگیخت.


تماشا کنید: ویدیوی موبایل از مرگ فروید و ابری تنش های نژادی آمریکایی Jesumen Oni صدای آمریکا را نشان می دهد

دیویس خودش در خیابان نیست ، اما دارد گزارش می دهد به خواهرزاده و خواهرزاده اش.


وی گفت: "من فقط صبح امروز با آنها صحبت کردم." او گفت که "از آنها ترسناک است" ، اما به آنها نمی گوید داخل بمانند.


"من انرژی و هوشیاری کافی ندارم که به آنها بگویم در یک محیط خلاق زندگی نکنند. امیدوارم با انسانها مانند انسانها رفتار شود."


احساس انسانیت و احساس گوش دادن مهمترین مواردی است که دیویس اکنون می گوید.


اگرچه او از تجربه خود جمعه گذشته شوکه شده بود ، اما او اشاره کرد که وقتی در فروشگاه رفاه با پلیس روبرو شد ، کسی را پیدا کرد که در حال گوش دادن بود.


دیویس بازگو کرد: "یک دست روی پیشخوان در دست من است. سرم را برگرداندم و مرد سفیدپوست نگاهی به من انداخت و گفت:" آیا می توانم به تو گوش کنم؟ "


دیویس گفت: "من نمی دانم آن شخص کیست."


"اما به نوعی او به من امید داد."

آزمایشگاه آمریکایی ، منبع ویروس کرونا جدید؟

دپارتمان بهداشت چین گفت که تعداد موارد فعال ذات الریه کرونر برای اولین بار به زیر 1000 رسید. در کنفرانس مطبوعاتی روزانه ، یک محقق چینی گمانه زنی ها را مبنی بر اینکه ذات الریه ریه جدید از آزمایشگاهی در ایالات متحده منشا گرفته است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.


"ما در اینترنت مشاهده کرده ایم که پایگاه تحقیقات بیوشیمیایی در فورت دتریک ، مریلند ممکن است منشا ویروس کرونا باشد. ایالات متحده هیچ پاسخی به این موضوع نداده است ، بنابراین ما نمی توانیم هیچ قضاوتی کنیم. یافتن منبع ویروس مشکل علمی. هدف جلوگیری از حوادث مشابهی است که به انسان آسیب می رساند. دانشمندان از سراسر جهان در حال بررسی منبع ویروس کرونا هستند. در مورد این موضوع ، مردم نظرات و فرضیه های علمی بسیاری را منتشر کرده اند. این نیز همان چیزی است که دانشمندان چینی مرتکب می شوند شواهد علمی ، "گفت شی یی ، محقق در انستیتوی میکروبیولوژی ، آکادمی علوم چین.


شی یی گفت که یافتن منبع ویروس کار دشواری است و عدم اطمینان زیادی را در بر دارد. وی خاطرنشان کرد که این تحقیق ممکن است چندین دهه تحقیق کند تا به نتیجه برسد. وی معتقد است که از این پس ، جهان باید بر پیشگیری و کنترل ذات الریه کرونر جدید تمرکز کند.

مطالعه جدید نشان می دهد که 10٪ از بیماران ویروسی کرونا مبتلا به دیابت طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرند

طبق اولین مطالعه در مورد این ویروس ، 10٪ از بیماران دیابتی طی یک هفته پس از بستری در بیمارستان فوت کردند. این مطالعه به منظور بررسی تأثیر آن بر بیماران بستری طراحی شده است.


طبق این مطالعه که در مجله انجمن اروپایی مطالعه دیابت در دیابت منتشر شده است ، از هر 5 بیمار یک نفر در نهایت به لوله گذاری و دستگاه تنفس مکانیکی نیاز دارد.


این مطالعه 1317 بیمار را که از 10 تا 31 مارس در 53 بیمارستان دولتی و خصوصی در فرانسه حضور داشتند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.


همچنین نتایج این مطالعه نشان داد که 65٪ بیماران دیابتی COVID-19 مرد هستند و میانگین سنی تمام بیماران دیابتی 70 سال است.


یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیماران سکته مغزی در درمان ویروس کرونا تاخیر قابل توجهی دارند و "عواقب جدی" دارند.


یک مطالعه جدید نشان می دهد که از هر 10 بیمار COVID-19 1 نفر مبتلا به دیابت 1 هفته پس از بستری شدن در بیمارستان می میرد. (iStock)

مطالعه جدید نشان می دهد از هر ده بیمار دیابتی مبتلا به ذات الریه کرونر جدید یک نفر در طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرد. (Istock)


مطالعات نشان داده است که عوارض و سن دیابت خطر مرگ را افزایش می دهد. افزایش شاخص توده بدن (BMI) یا شاخص توده بدن (BMI) به افزایش خطر تهویه مکانیکی و افزایش خطر مرگ مربوط می شود.


محققان در یک گزارش تحقیقاتی گفتند: "عوامل خطر برای پنومونی کرونر جدید شدید همانند عوام عمومی است: سن و شاخص توده بدن." این بیانیه.


گربه فرانسوی آلوده به COVID-19


محققان گفتند: افراد مسن مبتلا به دیابت طولانی مدت با عوارض دیابتی پیشرفته و / یا درمان آپنه انسدادی خواب به ویژه احتمال دارد زود از دنیا بروند و برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدید به درمان خاصی نیاز دارند.


آنها افزودند: شاخص توده بدن (BMI) نیز یک فاکتور پیش آگهی مستقل است که بر شدت پنومونی کرونر در بیماران دیابتی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند تأثیر می گذارد. رابطه بین چاقی و سونگ نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.


مطالعات نشان داده است که انسولین و سایر روش ها برای بهبود قند خون از عوامل خطر ذات الریه شدید کرونر نیستند و باید همچنان در بیماران دیابتی استفاده شوند.

بر روی ترفند Lupilniata-FortDe در مورد ویروس-بند 22 کلیک کنید

دوکاتو برو برای همه گیری کار می کرد و نور در کاران و جنگ دوم تمام نشدنی بود. Expert I Kato Message یا Hippie را تعریف خواهم کرد. جنگ تازی Procci ، قدرت Dorico Gato قبل از شاهکار ویروس کرونا ، علم Monscata و نبوغ Covszkya را می خورد. اتهام تووو است ، او به نبوغ شکلات آلوده شده بود و علم خورده شده بود ، و آنها ادامه خواهند داد. پرستار بچه هرگز Venata Si را تشخیص نداد ، او Coutyat را در Pandora افتتاح کرد.


اطلاعات در ورودی اقیانوس اطلس در دسترس است و بازرسی منطقه ای ارتش از این نسخه ، الگوی "byagstvoto" آزمایشگاه ووهان را به ویروس کرونا گسترش داده است.


در نظرسنجی آینده ، به اتاق آزمون واشنگتن بروید. برای بازرسی آینده ، ژنرال مارک Milliepotvrdl ، رئیس کمیته تازه کار ، خراب شد. دونت به زودی ظاهر شد ، او به طور طبیعی ظاهر شد ، اما ما نمی دانیم که چگونه ژنرال سیگورنوت را بخوریم. دوستان ناراحت به مقامات ویسو کوستاونی گفتند که عفونت تولید شده در آزمایشگاه بابو بسیار محتمل است. ممتحن واشنگتن افسر کوی سا تزی ویسوکوستاونی را مشخص نکرد ، اما کارمند Che.


چین نیاز دارد که دنی نزدیک آزمایشگاه ووهان باشد.


عموم مردم پیام های نیلی و رسانه ای را تحت تأثیر قرار می دهند که دوستان تحت آزمایشگر Cato از واشنگتن را تحت تأثیر قرار می دهد ، و تلفظ را در مورد پنومونی تاج جدید قطع می کند.


فاکس نیوز ، دو پیام رسان توسط دومای دولتی فرستاده شدند. در "فرضیه بنیانگذار" نیا ، وی ویروس کرونا را به ویروس کرونا آلوده کرد و در انستیتوی ویروس شناسی ووهان که به ویروس آلوده بود ، کار کرد. با توجه به زمان Statiya C ، دوست دارد پرتاب و دیلی میل انگلیس را بخورد.


Chidade "بانکدار" نسخه ای موفق از تئوری توطئه ارائه داد. در آمار تیغ تیغ "دبیر آزمایشگاه B'lvat Kilari از Crown" (BR. 20 مارس 2020) ، این موردی از عفونت ویروس کرونا است که در 17 نوامبر 2019 در چین ثبت شد. ژرتواتای 55 ساله در استان هوبئی (با مرکز اداری ووهان) زندگی می کند و "بیماری عفونی" به هفتمین چراغ ردیابی 10 روزه منطقه در تابستان ارتش ایگریم تبدیل شد (18 تا 27 اوکتوف) در ووهان. 里) ، باگان از 100 روز R Avi ، تحت ورزش و از سحادی تحت ورزش است. South China Morning Post ، پنومونی تاج جدید "کاملا" در بازی "دقیق" را شکست داد.


آیا می توانم دست بخورم یا تکان ندهم؟


در روحیه تئوری توطئه ، همه چیز طبیعی است. این جدید در Seto جدید نیست ، بلکه در روحیه تئوری توطئه است. این طبیعی است و استفاده از روحیه تئوری توطئه غیرممکن است. جاست کیلومتر به ژنرال مارک میلی اعتراف کرد. منطق آن e و بله صابون است. "این خدمات یک دوست نیست ، بلکه افسری است که می داند چگونه با چک های تازی برخورد کند؟ اوزناچاوا اوزنا ایو است ، که در هفتمین خورشید داغ ارتش ووهان ایگری حضور داشت. چیست؟ وضعیت جنبش نظامی آمریکا؟ "(روسی ، روسی و روسی).


Neokavana با تجزیه مشابه دوران Dade پاکستان و نسخه الکترونیکی Global Village Space تقویت می شود. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت Belia House e منتشر شد که اطلاعات مربوط به فورت دتریک را جستجو می کرد. در دادخواست ، مجموعه ای از حمله ها به زندانیان COVID-19 توسط سیا به آزمایشگاه مخفی در فورت دتریک آزاد شد.


دادخواست دهنده با ناراحتی از نسخه پاکستانی ، در صفحه اینترنت خانه بلیا "برای مدتی" متوقف شد و برخی از آثار ضرب و شتم را نشان داد. پیام "404 Not Found" روی Misto ظاهر شد.


بردار ترک


عاشق تئوری های توطئه این قرن باشید.


Prez Yuli 2019 ، جلد دوم. NAR. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مجبور شدند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) را تعطیل کنند. موسسه بیماری های عفونی نظامی غیر مخفی در فورت دتریک واقع شده است. Prichinata-Unpazvani به سلامت در مریخ متوقف شد.


Tozi راز موسسه نامیر است ، یک پایگاه نظامی قدیمی واقع در 50 مایلی واشنگتن دی سی تا مریلند. چارچوب دومای دولتی مجموعه ای از ساختمان ها است ، از حدود 600 Sglady ، مساحت ساختمانهای آپارتمانی در زمین 13000 است. یک تعریف کوتاه از این وجود دارد ، یعنی "آزمایشگاه پنتاگون برای تحقیقات بیولوژیکی".


مسیر در فورت دتریک است و پرتز آگوستوس توسط اپیدمی ایزوباس Saitsuna در زمین گرفت. زالازاتا دارای 22 نوع بوته و 10 هزار روح در شکم است. به بررسی کوچک CDC در مورد علت عفونت آنفلوانزا در Masovoto iscrazvani در یازگاری نگاه کنید ، بله ، 193 مورد عفونت وجود دارد.


Prez Septemvri 2019 موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ساکیسکی ، از Greffex ، یک شرکت مهندسی ژنتیک در بارکینوت ، تگزاس ، با یک شرکت قرارداد تهیه 18 میلیون و 900 هزار دلار برای توسعه ویروس کرونا ویروس برش دهنده واکسین امضا کرد.


بدیهی است که این شرکت باید در تاریخ 20 فوریه یک جفت قفل تهیه کند. G. نیویورک پست می خواهد یک تحقیق بدیع انجام دهد: بازیرانا ، تگزاس ، ویروس کرونا ویروس برش تولید می کند. ">. از نظر مواد کارکنان ، واکسیناتا حق بیمه ای است که پدرشوهر از نیازهای او به دست آورده است. مقامات SALEX ، دقیقاً مانند نظارت ارگانهای مانند چین ، دیگری نیز قوی ترین در کشور مستقر است.


شرکت Dokato Greffex برای قطع ویروس کرونا ویروس واکسات ایجاد کرد که منجر به شیوع آنفلوانزا در ماه آگوست شد. مصر در سن کمتر از 19 سال در CIA-e ایالات متحده انجام شد.


شبیه سازی آموزش "201-Globalno Pandemic Exercise" ،


با مشارکت معاون مدیر مبتنی بر دانش است.


به طور خلاصه ، در ابتدای تئوری شبیه ساز ، ویروس جدید کرونا مورد حمله قرار گرفت ، به prypi از praset خیانت شد و دنباله Tov در گروه کر به خیانت افتاد. در کرجینا ، ویروس استاوا به طور موثر تخمین زد که ویروسی از چووک به چووک ، مقداری آب می تواند به بیماری همه گیر منتقل شود.


"با توجه به شرایط آن زمان ، اعضای کمیته منتخب ایالات متحده در ووهان به دلیل شرکت در تمرینات نظامی جان خود را از دست دادند. در روزهای پیش نویس در آنجا ، اما ورزشهای دیگر به طور کلی در استیاسونیا شرکت نمی کردند ، تزریق به عنوان یک عفونت آنفولانزا پذیرفته شد. "فضای دهکده جهانی".


با این حال،


تحت الشعاع موسسه تحقیقات مخفی در فورت دتریک


این تصادفی نیست ، هدف توجه به اخبار قبل از شارلوت است.


در اوایل ماه اوت ، "نیویورک تایمز" پیام کوتاهی صادر کرد که در آن کارکنان تصمیم گرفتند تحقیقات 67 نوع ویروس را در آزمایشگاه فورت دتریک متوقف کنند.


مرکز کنترل و پیشگیری از باتلاق (CDC) "دستور نهایی" در تحقیقات را صادر کرد ، و Ty Kato از آزمایشگاه "زمان کافی برای پاکسازی آلودگی آب قطره ای" از Nay-visok Sigernost ، Kakwato e و تازی به فورت دتریک. کنترل و جلوگیری از "دستورات" باتلاق (CDC) در طول تحقیقات برای مرکز غیرممکن بود. کاتو در "زمان کافی برای ضدعفونی آب" آزمایشگاه از Nay-visok Sigunost ، Katoe و Tazi به آزمایشگاه وارد نشده است. زمان دورتریک. (پایان)


CDC مشکل ورود به Fort Detrick را تشخیص می دهد.


دهکده پرتز ،


به دلیل سیل ، دستگاه کوگاتو مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، به بیرون صعود کرد و دیوانه شد و به آزمایشگاه آب رسید. تحقیقات با نصب قبل از نصب به پایان رسید و این مituteسسه یک سیستم ضدعفونی کننده شیمیایی جدید ایجاد کرد.


Prez Yuni 2019 CDC اظهار داشت که برنامه ضد عفونی کننده جدید آنچنان مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. پیچ و مشکلات مکانیکی مصرف آمونیاک را به صورت شیمیایی مانند فناوری بررسی کنید. وسیچکو تووا را به آزمایشگاه در فورت دتریک منتقل کردند.


در مارس سال جاری ، م theسسه مخفی Fort Detrick در این منطقه تاسیس شد.

طبق اخبار بلومبرگ ، پرونده Covid در ایالات متحده از اوایل دسامبر سال 2019 کشف شد.

طبق گفته یک شرکت ، بازرسان مواردی از عفونت ذات الریه کرونر جدید را در دسامبر 2019 در ایالات متحده کشف کردند. بیاد بیاورید شواهد دیگری در مورد انتشار ویروس کرونا در سطح جهانی در هفته های قبل از گزارش چین از اولین موارد خود بیاموزید.


این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که بین 13 دسامبر و 17 ژانویه ، 106 مورد آلودگی در 7389 نمونه خون جمع آوری شده از 9 ایالت در ایالات متحده کشف شده است. این نمونه ها توسط صلیب سرخ آمریکا جمع آوری شده و برای کنترل و پیشگیری از بیماریها (برای کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده) برای آزمایش وجود آنتی بادی علیه ویروس به ایالات متحده ارسال شده است.


در این گزارش آمده است: "یافته های این گزارش نشان می دهد که عفونت SARS-CoV-2 ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تأیید شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده رخ داده باشد."


گزارش های شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. در هفته های آینده پس از رشد سریع در سطح شهر ، این بیماری در سطح جهانی گسترش یافت و اولین مورد آمریکا در 19 ژانویه رخ داد.


اطلاعات فاش شده توسط محققان CDC در این مقاله ، درک مردم را نسبت به گسترش ویروس کرونا در جهان زودتر از آنچه شناخته شده است ، عمیق تر کرده است و ممکن است بحث در مورد منشا origin همه گیری را دوباره زنده کند.


این اولین بار نیست که شواهدی وجود دارد که احتمال دارد این ویروس قبل از سال 2020 در خارج از چین وجود داشته باشد یا افراد را آلوده کرده باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه پس از بستری شدن در بیمارستان با علائم شبیه آنفولانزا در اواخر دسامبر به ویروس آلوده شده است که این با آمار رسمی مغایرت دارد. اطلاعات رسمی نشان می دهد که ذات الریه تاج جدید در اواخر ژانویه از ووهان به چین بازگشت.


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که در اواسط دسامبر عفونت های جدا شده در غرب ایالات متحده رخ داده است. در اوایل ژانویه نیز آنتی بادی در سایر کشورها یافت شد تا زمانی که ویروس به این مکان ها سرایت کرد.


دانشمندان اشاره کردند که بعید است از این آنتی بادی ها برای مهار ویروس های مختلف کرونا استفاده شود ، زیرا مشخص شد 84 نمونه فعالیت منحصر به فردی برای خنثی سازی SARS-CoV-2 دارند.


آنها همچنین اشاره کردند که تعیین درجه عفونت در سطح ایالت یا کشور بر اساس نمونه ها غیرممکن است و همچنین نمی توان این موارد را انتقال محلی یا مربوط به سفر دانست.