Javen

Javen

Javen

Javen

وزیر ارتش از آزمایشگاه فورت دتریک بازدید کرد

روز پنجشنبه ، وزیر ارتش از قلعه دتریک دیدن کرد تا درباره کارهایی که در مبارزه با COVID-19 انجام شده است بیشتر بدانید.
در یک آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 ، دانشمندی از انستیتوی تحقیقات پزشکی ارتش آمریکا نمونه ای از ویروس کرونا را که رسماً SARS-CoV-2 نامیده می شود ، مطالعه کرد.

کاترین گیبسون ، مدیر گروه خدمات آزمایشگاه های اصلی ، USAID ، گفت که USAID نمونه های ویروسی را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری دریافت کرده است.

محققان در آزمایشگاه این ویروس را تولید می کنند تا آزمایشات آینده و سایر نیازها را برآورده کند. این می تواند شامل اطمینان از صحت نتایج آزمون باشد. گیبسون گفت که در USAMRIID ، ویروس تکثیر ، خالص سازی شده و سپس در پروژه های مختلف توزیع می شود.

وی گفت ، USAMRIID بخشی از شبکه پاسخ آزمایشگاهی است ، به این معنی که می تواند نمونه هایی با قابلیت تشخیصی را آزمایش کند.

وزیر ارتش ایالات متحده رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) پس از بازدید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که USAID و فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده (فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی نظامی ایالات متحده) ، مسئول آزمایشگاه ، دو مورد از این دو در مبارزه با COVID-19 هستند. نوع ابزارها.

مک کارتی گفت که بودجه ای برای کمک به حل مشکل پنومونی تاج جدید به ارتش تزریق می شود.

برخی از این بودجه ممکن است برای تحقیقات انجام شده در واحدهای دیگر تحت USAMRIID و USAMRDC ، مانند موسسه تحقیقات ارتش والتر رید (موسسه تحقیقات ارتش والتر رید رد) استفاده شود.

ژنرال جیمز سی. مک کانویل (ژنرال جیمز سی. مک کانویل) رئیس ستاد ارتش گفت: "قهرمانان این نبرد برخی از افرادی هستند که امروز می بینیم."

سرتیپ مایکل تاری ، فرمانده MRDC ایالات متحده ، گفت که با وجود تزریق مقدار زیادی از بودجه به ذات الریه تاج جدید و USAMRDC برخی از بودجه را دریافت خواهد کرد ، هنوز 104 میلیون دلار بودجه وجود دارد که رد شده است به توسعه بین المللی ایالات متحده (USAMRIID) و م Instituteسسه تحقیقاتی دفاع شیمیایی ایالات متحده در زمین اثبات آبردین.

تولی گفت که USAMRDC سخت تلاش می کند تا بودجه را آزاد کند. اما او گفت که از نظر بودجه برای مطالعه SARS-CoV-2 ، اشکالی ندارد.

ویروس کرونا در آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 3 انجام می شود و محققان را ملزم به پوشیدن روپوش ، ماسک صورت و ماسک N95 می کند. این یک مرحله از BSL 4 است ، بالاترین سطح ایمنی زیستی برای تحقیق در مورد عوامل بیماری زا مانند ابولا. با این حال ، بیشتر افراد با آزمایشگاه BSL 3 روبرو نخواهند شد.

روز پنجشنبه ، وزیر ارتش ایالات متحده ، رایان مک کارتی (رایان مک کارتی) از م Instituteسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش در فورت دتریک بازدید کرد و از کنار یک محقق با لباس شخصی محافظ عبور کرد تا آزمایش بازدارندگی سطح چهار امنیت زیستی را در فضای باز انجام دهد.

بعد از اینکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا مسئله ایمنی زیستی را کشف کردند ، کار BSL 3 و BSL 4 برای مدتی در USAMRIID متوقف شد. از آن زمان ، CDC دو بار بازدید کرده است ، و تولی گفت ، هر بار اجازه کار بیشتر را می دهد.

وی گفت: اگر بخواهید ، این هنوز یک روند بازگشت تدریجی به ظرفیت عملیاتی کامل است.

TARY گفت که SARS-CoV-2 یک پاتوژن خاص نیست ، بلکه به برنامه عامل انتخاب فدرال تحت نظارت CDC تعلق دارد ، به این معنی که توسط سایر عوامل بیماری زا مانند ابولا که یک پاتوژن خاص است محدود نمی شود.

تولی گفت: "در واقع ، وقتی مردم می دانستند که USAMRIID نیز در این امر دخیل است ، برای اولین بار با CDC تماس گرفتند و به من اطمینان دادند ،" نه ، ما در این زمینه کاملاً به کمک USAID احتیاج داریم. دقیقاً مانند آنها به دیگران پاسخ می دهند "

تولی گفت که در حالی که پنومونی تاج جدید و فورت دتریک قانون اجباری حمایت از سلامت Bravo را اجرا کردند ، آنها اقدامات قانون چارلی را انجام دادند. این بدان معنی است که آنها از بیشترین فاصله و بیشترین کار از راه دور استفاده می کنند.

تولی گفت ، فورت دتریک هنوز باز است ، اگرچه سالن بدن سازی آن وجود ندارد.

تولی گفت که برخی از سربازان با موارد جدید ذات الریه کرونر از منطقه قرنطینه بازگشته اند.اگر کسی در فورت دتریک از نظر آزمایش مثبت باشد ، اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد