Javen

Javen

Javen

Javen

مطالعه جدید نشان می دهد که 10٪ از بیماران ویروسی کرونا مبتلا به دیابت طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرند

طبق اولین مطالعه در مورد این ویروس ، 10٪ از بیماران دیابتی طی یک هفته پس از بستری در بیمارستان فوت کردند. این مطالعه به منظور بررسی تأثیر آن بر بیماران بستری طراحی شده است.


طبق این مطالعه که در مجله انجمن اروپایی مطالعه دیابت در دیابت منتشر شده است ، از هر 5 بیمار یک نفر در نهایت به لوله گذاری و دستگاه تنفس مکانیکی نیاز دارد.





این مطالعه 1317 بیمار را که از 10 تا 31 مارس در 53 بیمارستان دولتی و خصوصی در فرانسه حضور داشتند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.



همچنین نتایج این مطالعه نشان داد که 65٪ بیماران دیابتی COVID-19 مرد هستند و میانگین سنی تمام بیماران دیابتی 70 سال است.



یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیماران سکته مغزی در درمان ویروس کرونا تاخیر قابل توجهی دارند و "عواقب جدی" دارند.



مطالعه جدید نشان می دهد از هر ده بیمار دیابتی مبتلا به ذات الریه کرونر جدید یک نفر در طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرد. (Istock)



مطالعات نشان داده است که عوارض و سن دیابت خطر مرگ را افزایش می دهد. افزایش شاخص توده بدن (BMI) یا شاخص توده بدن (BMI) به افزایش خطر تهویه مکانیکی و افزایش خطر مرگ مربوط می شود.



محققان در یک گزارش تحقیقاتی گفتند: "عوامل خطر برای پنومونی کرونر جدید شدید همانند عوام عمومی است: سن و شاخص توده بدن." این بیانیه.



گربه فرانسوی آلوده به COVID-19



محققان گفتند: افراد مسن مبتلا به دیابت طولانی مدت با عوارض دیابتی پیشرفته و / یا درمان آپنه انسدادی خواب به ویژه احتمال دارد زود از دنیا بروند و برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدید به درمان خاصی نیاز دارند.



آنها افزودند: شاخص توده بدن (BMI) نیز یک فاکتور پیش آگهی مستقل است که بر شدت پنومونی کرونر در بیماران دیابتی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند تأثیر می گذارد. رابطه بین چاقی و سونگ نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.



مطالعات نشان داده است که انسولین و سایر روش ها برای بهبود قند خون از عوامل خطر ذات الریه شدید کرونر نیستند و باید همچنان در بیماران دیابتی استفاده شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد