Javen

Javen

Javen

Javen

چین و ایالات متحده در یک جنگ مختلط قرار دارند

در میان اثرات ژئوپلیتیکی مختلف ویروس کرونا ، زمین لرزه ، یکی از این موارد واضح است. چین خود را تغییر موقعیت داده است. برای اولین بار از زمان آغاز اصلاحات دنگ شیائوپینگ در سال 1978 ، پکن علناً ایالات متحده را تهدید قلمداد کرده است.یک ماه پیش ، وزیر امور خارجه وانگ یی در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ با اوج ویروس کرونا می جنگید.


دولت چین با احتیاط به تدریج در حال شکل دادن به این جمله است که از آغاز حمله ویروس کرونا ، رهبری چین می دانست که آنها توسط یک جنگ ترکیبی مورد حمله قرار گرفته اند. اصطلاحات Xi یک سرنخ اصلی است. وی روی پرونده گفت که این یک جنگ است. علاوه بر این ، به عنوان ضد حمله ، باید "جنگ مردم" به راه افتد.


علاوه بر این ، وی ویروس را شیطان یا شیطان توصیف کرد. خی کنفوسیوس است. برخلاف سایر اندیشمندان چینی باستان ، کنفوسیوس آن را دوست نداشت. درباره قدرت ها و قضاوت های ماورای طبیعی درباره زندگی پس از مرگ بحث کنید. با این حال ، در متن فرهنگ چینی ، شیطان به معنای "شبح سفید" یا "شیطان خارجی" است: گوایلو از ماندارین استفاده می کند ، و گوئلو از کانتونی استفاده می کند. این یک عبارت قدرتمند Xi است که در کد گفته شده است.


چه زمانی ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در توییتی رشته ای گفت: "این ارتش آمریکا است که همه گیر را به ووهان آورده است" - این اولین انفجار صادر شده توسط یک مقام ارشد برای این پکن بود این مهمانی در حال پرتاب یک بالون آزمایشی است که نشان می دهد دستکش ها بالاخره از بدن خارج شده اند. ژائو لیجیان با بازیهای نظامی که در اکتبر 2019 در ووهان برگزار شد و یک هیئت متشکل از 300 سرباز آمریکایی داشت ، ارتباط مستقیم داشت.


وی مستقیماً به نقل از رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماریهای ایالات متحده پرداخت. هفته گذشته هنگامی که از وی س askedال شد که آیا برخی از موارد مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده یافت شده است ، WHO پاسخ داد ، "امروز در واقع برخی موارد در ایالات متحده وجود دارد که تشخیص داده شد. "


نتیجه انفجاری آقای ژائو این بود که ذات الریه کرونر جدید قبلاً در ایالات متحده قبل از تأیید ووهان اثر گذاشته است - این بدان دلیل است که تاکنون شواهد کافی وجود داشته است که ایالات متحده نمی تواند تفاوت آنفلوانزا را آزمایش و تأیید کند.


علاوه بر این ، علاوه بر تعیین توالی ژنوم ویروس های کرونا در ایران و ایتالیا و کشف اینکه آنها به ویروسی که ووهان را آلوده می کند ، متعلق نیستند ، اکنون رسانه های چینی به صورت علنی این واقعیت را گزارش می دهند. س gamesال بپرسید و از آزمایشگاه بیوشیمی نظامی "ناامن" در بازی های نظامی فورت دتریک که در اوت گذشته بسته شد ، محبوب در ووهان استفاده کنید. برخی از این س questionsالات در ایالات متحده مطرح شده است - هیچ پاسخی وجود ندارد.


در مورد مسئله کدورت ، س moreالات بیشتری وجود دارد. حادثه 201 18 اکتبر 2019 ، در نیویورک ، یک تمرین لباس برای همه گیری در سراسر جهان ناشی از یک ویروس کشنده - که اتفاقاً ویروس کرونا بود. این همزمانی شگفت آور یک ماه قبل از شیوع ووهان رخ داده است.


این رویداد 201 توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، مجمع جهانی اقتصاد ، آژانس اطلاعات مرکزی ، بلومبرگ ، بنیاد جان هاپکینز و سازمان ملل حمایت مالی شد. بازیهای نظامی جهان در همان روز در ووهان افتتاح شد.


صرف نظر از منشأ آن ، هنوز مشخص نشده است. درست مثل ترامپ در توییتر از "ویروس چینی" نام برد ، ذات الریه تاج جدید س questionsالات بسیار جدی را در مورد بیوسیالیک ایجاد کرده است (فوکو زمانی است که ما به او نیاز داشته باشیم. کجا؟) بیوتروریسم.


ویروس کرونا ویروس یک سلاح بیولوژیکی بسیار قدرتمند است اما آخرالزمانی نیست. این فرضیه نشان می دهد که این وسیله ایده آل برای کنترل اجتماعی گسترده در مقیاس جهانی است.


ظهور کوبا به عنوان یک نیروگاه بیوتکنولوژی


هفته گذشته ، یک خی ماسک پوشیده از خط مقدم جبهه های ووهان به جهانیان نشان داد که چین با فداکاری های عظیم در "جنگ خلق" در برابر ذات الریه تاج جدید پیروز می شود. درست همانطور که خی در "جنگ خلق" در شورش نوه ریاض پیروز شد ، نتیجه نهایی ریاض بود ، جایی که قیمت نفت بسیار ارزان تر بود و به بهبود ناگزیر اقتصاد چین کمک کرد. مشارکت استراتژیک به این ترتیب کار می کند.


صفحه شطرنج با سرعتی نگران کننده در حال تغییر است. هنگامی که پکن ویروس کرونا را به عنوان حمله سلاح بیولوژیکی شناسایی کرد ، "جنگ مردم" آغاز شد. قدرت کامل کشور. روشمند بر اساس "هرچه طول بکشد". اکنون ما وارد مرحله جدیدی می شویم. پکن از این مرحله جدید برای تنظیم اساسی تعامل خود با غرب و ایجاد تنظیماتی در چارچوب ایالات متحده و اتحادیه اروپا استفاده خواهد کرد.


قدرت نرم عالی است. پکن با حمل 2300 جعبه بزرگ پر از ماسک با جمله "ما موجی هستیم از یک اقیانوس ، از برگهای همان درخت" یک پرواز ایر چین را به ایتالیا اعزام کرد. ، گلها از همان باغ. چین همچنین یک بسته بزرگ کمک بشردوستانه به ایران صادر کرده است ، که عمدتا در هشت پرواز ماهان ایر انجام شده است. ماهان ایر شرکتی است که به طور یکجانبه تحت تأثیر دولت ترامپ قرار دارد. تحریم های غیرقانونی


رئیس جمهور صربستان الکساندر ووچیچ نمی تواند واضح تر باشد:


"تنها کشوری که می تواند به ما کمک کند چین است. تاکنون ، همه شما درک می کنید که وحدت اروپا وجود ندارد. این یک افسانه روی کاغذ است."


با تحریم های شدید و اهریمن سازی دائمی ، کوبا هنوز می تواند پیشرفت هایی حتی در بیوتکنولوژی داشته باشد. داروی ضد ویروسی Hebron-interferon α2b-a و نه واکسن ، موفقیت بزرگی در درمان ویروس کرونا به دست آورده است. یک سرمایه گذاری مشترک در چین در حال تولید یک محصول قابل استنشاق است و حداقل 15 کشور در حال حاضر علاقه مند به واردات دارو هستند.


اکنون ، همه اینها را با 1 میلیارد دلار ارائه شده توسط دولت ترامپ برای شکار غیرقانونی دانشمندان آلمانی شاغل در شرکت های بیوتکنولوژی مقایسه کنید. CureVac ، دفتر مرکزی آن در تورینگن ، مبتنی بر یک واکسن آزمایشی علیه پنومونی کرونر جدید است و از آن به عنوان واکسن "فقط ایالات متحده" استفاده می کند.


مهندسی اجتماعی؟


ساندرو Mezadra ، نویسنده مشترک برت نیلسون ، سیاست تجارت: کاوش سرمایه داری معاصر ، در حال حاضر سعی در ایده پردازی چگونه ما اکنون در مبارزه با COVID-19 هستیم.


ما با یک انتخاب روبرو هستیم: یکی مالتوسیانیسم الهام گرفته از داروینیسم اجتماعی - "به رهبری محور جانسون-ترامپ-بولسونارو" و دیگری "بازگشت عمومی "بهداشت به عنوان یک ابزار اساسی" یک انتخاب است ، چین ، کره جنوبی و ایتالیا نمونه هایی از آن هستند. درسهای اصلی برای یادگیری از کره ، تایوان و سنگاپور وجود دارد.


Mezadra خاطرنشان کرد که انتخاب سخت بین "انتخاب طبیعی جمعیت" (هزاران مرگ) و "دفاع از جامعه" از طریق استفاده از درجات مختلف استبداد و کنترل اجتماعی است. به راحتی می توان تصور کرد که چه کسی از این تحول اجتماعی 21 ساله سود خواهد برد. ماسک مرگ سرخ مخلوط سنت آلن پو.


در این همه هلاکت و تاریکی ، انتظار داشته باشید که ایتالیا چراغهای آهنی مانند توپ برای ما فراهم کند. ایتالیا طرح ووهان را انتخاب کرد ، که پیامدهای بسیار جدی برای اقتصاد شکننده آن داشت. ایتالیایی های قرنطینه با آواز خواندن در بالکن واکنش نشان دادند: این یک شورش متافیزیکی است.


نیازی به ذکر عدالت شاعرانه در واقعیت نیست. سنت کلونا ("تاج" در لاتین) از قرن 9 در آنجو مدفون شده است. قرن هفتم سانتا کلونا یک مسیحی بود که به رهبری مارکوس اورلیوس در سال 165 میلادی کشته شد و صدها سال یکی از حامیان این اپیدمی بود.


حتی تریلیون دلار بودجه نیز نمی تواند ذات الریه ریه جدید را درمان کند. "رهبران" گروه هفت مجبور شدند از کنفرانس های ویدئویی استفاده کنند تا بفهمند که آنها چقدر نادان هستند - حتی اگر جنگ چین علیه ویروس کرونا باعث شده غرب چندین هفته جلوتر باشد.


دکتر شانگهای ژانگ Wenhong ، تا کنون ، نتایج تجزیه و تحلیل یک متخصص ارشد بیماری های عفونی در چین نشان می دهد که چین با COVID-19 از تاریک ترین دوره "جنگ مردم" خارج شده است. اما او فکر نمی کند این موضوع در تابستان پایان یابد. اکنون سخنان وی را به دنیای غرب استنباط کنید.


هنوز بهار نرسیده است ، ما قبلاً می دانیم که ویروسی بی رحمانه الهه بازار را درهم شکسته است. روز جمعه ، گلدمن ساکس حداقل به 1500 شرکت گفته است که هیچ خطری سیستمی وجود ندارد. جعلی است


منابعی در صنعت بانکداری نیویورک به من واقعیت را گفتند: در سال 2020 ، خطرات سیستمیک بسیار جدی تر از سالهای 1979 ، 1987 یا 2008 است ، زیرا خطر سقوط بازار مشتقات 1.5 تریلیون دلاری بسیار افزایش یافته است.


همانطور که منبع گفت ، هیچگاه مانند فدرال رزرو (فدرال رزرو) در طول تاریخ مداخله ای صورت نگرفته است ، زیرا لغو نسبت ذخیره سپرده بانک های تجاری به ندرت درک شده است ، و این امر باعث گسترش پتانسیل گسترش نامحدود اعتبار برای جلوگیری از کالاها می شود. مقدار کل و سقوط مشتقات ناشی از سقوط بازار سهام جهانی.


بانکداران فکر می کردند که این کار عملی است ، اما همانطور که می دانیم همه صداها و عصبانیت معنایی ندارند. شبح انفجار مشتقات - در این مورد ، که به دلیل احتمال قبلی بستن تنگه هرمز ایجاد نشده است - هنوز وجود دارد.


ما هنوز درک تأثیر COVID-19 در آینده توربو سرمایه داری نئولیبرال را شروع نکرده ایم. مطمئناً کل اقتصاد جهانی توسط یک قطع کننده مدار موذی و تقریباً نامرئی ضربه خورده است. این ممکن است فقط یک "تصادف" باشد. یا ممکن است به عنوان بخشی از برخی جنجال های جسورانه ، یک اقدام عمومی در مقیاس گسترده ، یک انحصار کامل جغرافیایی و مزیت تمام طیف یک محیط مهندسی اجتماعی ایجاد کند.


علاوه بر این ، در امتداد جاده دشوار پیش رو ، همراه با فداکاری های عظیم و ذاتی انسانی و اقتصادی ، صرف نظر از اینکه سیستم جهانی دوباره راه اندازی شود یا خیر ، س pressال مبرم تری باقی می ماند: آیا نخبگان امپراطوری هنوز برای ادامه بسیج چین انتخاب می کنند؟ جنگ مختلط به کارگردانی؟

پس از بیمار شدن 54 نفر از ساکنان ، جامعه بازنشستگان در حال بررسی "شیوع تنفس" هستند

شیوع ویروس کشنده در خانه سالمندان ویرجینیا

طبق اداره بهداشت و درمان شهرستان فیرفکس ، 11 روز پیش ، 54 نفر با علائمی از سرفه تا ذات الریه رنج می بردند. اکنون "بیماری های تنفسی" باعث 2 مرگ شده و بسیاری از آنها در بیمارستان بستری شده اند.

شوخ طبعی

پس از "ترکیدن تنفس" در ویرجینیا ، دو نفر کشته و 18 نفر در بیمارستان بستری شدند. طبق گفته مسئولان جامعه بازنشستگان.


وزارت بهداشت شهرستان فیرفاکس گفت که در جامعه بازنشستگان گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، 54 نفر در 11 روز گذشته "از علائم تنفسی فوقانی (سرفه) تا ذات الریه" علائم تنفسی را تجربه کرده اند.


گرین اسپرینگ در نامه ای به ساکنان روز چهارشنبه ، وابسته ABC News WJLA-TV در واشنگتن ، علائم را به عنوان "تب ، سرفه ، بدن درد ، خس خس سینه ، گرفتگی صدا و ضعف عمومی" توصیف کرد.

بنیامین شوارتز ، کمیسر وزارت بهداشت ایالات متحده ، روز پنجشنبه به ABC News گفت که شیوع این بیماری قبلاً در بخش پرستاری کمک به زندگی و مهارت در ABC رخ داده است. وی گفت: این اپیدمی با اولین مورد در 30 ژوئن آغاز شد.


شوارتز گفت که علت خاص این اپیدمی هنوز مشخص نشده است ، اما نمونه های بیشتری در حال آزمایش هستند.


شوارتز گفت: این چشمه سبز به 260 نفر از ساکنان خانه های پرستاری کمک می کند. وی گفت که دو بیمار کشته شده در این اپیدمی به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند ، اما آنها "افراد مسنی با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.


وی گفت: "یکی از ویژگی های امکانات پرستاری ماهر و امکانات کمک به زندگی این است که وقتی افراد زیادی در این نزدیکی هستید و آنها دارای شرایط پزشکی زمینه ای هستند ، خطر شیوع افزایش می یابد." "مراجعه به موسسات پزشکی طولانی مدت. شیوع تنفسی تعجب آور نیست. یک تفاوت در این شیوع این است که در تابستان اتفاق افتاده است و معمولاً بیماری های تنفسی زیادی نداریم. "


کورتنی بنوف ، مدیر ارتباطات منطقه ای Erikson Living ، صاحب خانه سالمندان ، گفت: هفت نفر از کسانی که در ابتدا در بیمارستان بستری شده اند به خانه سالمندان بازگشتند.


وزارت بهداشت گفت که اگرچه "در چند روز گذشته" هیچ بیمار بستری جدیدی وجود نداشته است ، اما ساکنان هنوز در طی این اپیدمی بیمار می شوند.


Green Spring در بیانیه ای گفت که "اولویت اول آن رفاه حال کسانی است که در دانشگاه زندگی می کنند و کار می کنند".

خانه بازنشستگان در بیانیه ای اعلام کرد: "جامعه برای انجام این تعهد اقدامات بسیار محتاطانه ای انجام داده و با وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس همکاری کرده است تا تمام اقدامات لازم را برای اجرای کامل م effectiveثر انجام دهد. استراتژی های پیشگیری و کنترل عفونت. ما همچنان هوشیار خواهیم بود و به روز رسانی های مکرر و شفاف را برای ساکنان ، کارمندان و اعضای خانواده ادامه خواهیم داد. "


وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس گفت که در حال بررسی این حادثه است.


وزارت بهداشت اظهار داشت که مقامات اقدامات مناسبی را برای کاهش خطر عفونت و محافظت از امنیت ساکنان انجام داده اند ، از جمله بستن تاسیسات تازه پذیرفته شده ، لغو فعالیت های گروهی ، نگهداری بیماران در اتاق و افزایش نظافت.


از ساکنان با علائم فوق خواسته می شود با مرکز پزشکی جامعه تماس بگیرند.

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای در مورد بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور خاص ، بر اساس این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، این ویروس جدید را نشان داد نام علمی


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در یک گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.

آزمایشگاه فورت دتریک پس از عدم موفقیت در بازرسی ایمنی بسته شد ؛ همه تحقیقات به مدت نامعلومی متوقف شد.

بعد از اینکه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دریافتند که این سازمان نتوانسته است استانداردهای ایمنی زیستی را رعایت کند ، همه تحقیقات در فورت دتریک ، که با عوامل بیماری زای سطح بالا مانند ابولا کار می کرد ، به مدت نامحدود متوقف شد.


هیچ بیماری زای عفونی یا بیماری زایی در خارج از منطقه مجاز موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده یافت نشد.


سخنگوی CDC Caree Vander Linden (Caree Vander Linden) روز جمعه در نامه الکترونیکی تأیید کرد که در ژوئن سال جاری ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری بازرسی از م instسسه تحقیقات نظامی انجام داد و بازرسان در روشهای عملیاتی استاندارد به این نتیجه رسیدند. چندین روش مورد توجه ، این روش ها برای محافظت از ارگانیسم های سطح 3 و 4 طراحی شده اند


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه جولای دستور توقف و توقف را صادر کردند.


پس از دریافت USAMRIID از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، ثبت آن در برنامه آژانس انتخاب فدرال ، که مسئول نظارت بر استفاده و نگهداری مواد بیماریزا است ، به حالت تعلیق درآمد. وندر لیندن در نامه الکترونیکی خود گفت که این تعلیق به طور کامل مانع از همه تحقیقات در مورد عوامل انتخاب بیولوژیک و سموم USAMRIID می شود.


کاترین هاربین ، سخنگوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، در نامه ای نوشت که برنامه آژانس انتخاب فدرال در مورد ثبت نام برنامه هایی مانند USAMRIID توضیحی نداد و همچنین نمی تواند در مورد اقدامات انجام شده برای اجرای مقررات اظهارنظر کند.


هاربین در یک ایمیل گفت: "همانطور که شرایط نیاز دارد ، (برنامه نمایندگی انتخاب فدرال) تمام اقدامات لازم و مناسب را برای حل هرگونه نقض مقررات انجام می دهد تا از ایمنی و امنیت همکاری با عوامل خاص و سموم اطمینان حاصل کند. "


به گفته وندر لیندن ، این به دلایل مختلفی از جمله عدم رعایت روش های محلی و عدم آموزش منظم گواهینامه مجدد برای کارکنان آزمایشگاه حفاظت زیستی است. وندر لیندن در یک ایمیل پیگیری گفت که سیستم تصفیه فاضلاب نیز استانداردهای تعیین شده توسط برنامه انتخاب آژانس فدرال را ندارد.


وی گفت: "برای به حداکثر رساندن ایمنی کارکنان خود ، ما تجهیزات محافظتی چند لایه و روش های اثبات شده داریم."


ون در لیندن نمی تواند بگوید چه زمانی آزمایشگاه می تواند تحقیقات را ادامه دهد.


وی در یک نامه الکترونیکی گفت: "پس از برآورده شدن الزامات معیار ایمنی زیستی ، USAID عملیات کامل خود را از سر می گیرد." "وقتی ارتش ایالات متحده و CDC مطمئن شوند که USAID می تواند با اطمینان و به طور مداوم تمام استانداردها را برآورده کند ، ما عملیات خود را از سر خواهیم گرفت. "


از زمان وقوع سیل در ماه مه 2018 ، USAID در تلاش است تا روش های ایمنی زیستی سه سطح و سیستم های جدید ضد عفونی را بهبود بخشد. وی گفت این "باعث افزایش پیچیدگی عملیاتی فعالیت های تحقیقاتی آزمایشگاه مهار بیولوژیکی در این مسسه می شود."


در زمان توقف و توقف ، دانشمندان USAMRIID با داروهای شناخته شده که باعث ایجاد ماکولا (همچنین به عنوان مگس گوزن یا تب خرگوش شناخته می شوند) ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا کار می کنند ، همه در سطح 3 در آزمایشگاه ایمنی زیستی انجام شده است. وندر لیندن گفت که محققان همچنین در حال آزمایش ابولا در یک آزمایشگاه سطح چهار ایمنی زیستی هستند.


در میان عوامل بیماری زا ، ابولا ، یرسینیا پستیس (یرسینیا پستیس) و فرانسیلا تاراریمیا (تاراریمیا) همگی در لیست عوامل و سموم انتخابی بهداشت و خدمات انسانی هستند. این سه عامل درجه یک محسوب می شوند و تهدیدی جدی برای سلامتی و ایمنی جامعه هستند. .


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، انسفالیت اسب ونزوئلا نیز در محدوده برنامه انتخاب آژانس فدرال است.


م Instituteسسه نظامی در حال مطالعه هر یک از قراردادهای خود است تا مشخص کند کدام یک از این قفل ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. وندر لیندن گفت که انتظار نمی رود کار USAID در خارج از آزمایشگاه از جمله ویروس ابولا تحت تأثیر قرار گیرد.


وی در یک ایمیل گفت: "ما در حال هماهنگی نزدیک با CDC هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تحقیقات مداوم در آزمایشگاه های کنترل بیولوژیکی با نظارت صحیح به پایان رسیده است و مراقبت از حیوانات تحقیق مطابق با تمام مقررات ادامه خواهد داشت. "اگرچه بیشتر تحقیقات MRIID ایالات متحده در حال حاضر در حال تعلیق است ، این موسسه به کارهای مهم تشخیصی بالینی خود ادامه خواهد داد و همچنان قادر خواهد بود تخصص پزشکی و انضباطی لازم را برای پشتیبانی از پاسخ به تهدیدهای بیماری های عفونی یا سایر موارد اضطراری ارائه دهد. حادثه."


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، که همچنین برنامه های مورد نیاز برای آموزش ، سوابق و ایمنی زیستی را ذکر می کند ، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی عمومی ، ثبت "برنامه نماینده فدرال" می تواند به حالت تعلیق درآید. مشخص نیست که آیا این دلیل تعلیق ثبت نام توسط USAID است.


این کد همچنین به وزارت بهداشت و خدمات انسانی تحت مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها این حق را می دهد که بدون اطلاع قبلی ، هر مکان و پرونده را بازرسی کنند. ون در لیندن در یک ایمیل گفت که CDC در سال گذشته بارها MRIID ایالات متحده را بررسی کرده است ، از جمله برنامه اعلام نشده و منظم.


وندر لیندن گفت که USAMRIID برای رفع نیازهای ارتش و CDC و رفع تعلیق آن تلاش خواهد کرد.

روسیه درباره "اقدامات نظامی" علیه آزمایشگاه گرجستان با بودجه ایالات متحده هشدار داد.

رئیس کمیته دفاع دومای روسیه هشدار داد که روسیه "اقدامات دیپلماتیک و نظامی" را علیه آزمایشگاه گرجستان با بودجه ایالات متحده انجام خواهد داد. وی گفت مرکز لوگار در تفلیس "در حال طراحی سلاح های بیولوژیکی و ویروس ها" است ، در حالی که ایالت جورجیا این اتهام را "تبلیغات مضحک" خواند.

ولادیمیر شامانف درخواست کرد تا آزمایشگاه با حضور "کارشناسان روسی" مورد بازرسی قرار گیرد.


وزارت امور خارجه گرجستان این اتهامات را "مضحک" و "مبلغ دیگری که سعی در بی اعتبار کردن روابط آمریکا و گرجستان داشت" خواند.


روز پنجشنبه ، وزارت دفاع روسیه از آزمایشگاه خواست تا "مهمات تحویل عوامل شیمیایی و بیولوژیکی" را ذخیره کند و در آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه باعث ده ها کشته شد.


رئیس نیروی حفاظت هسته ای ، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه ، کیرولوف ، گفت که ایالات متحده احتمالاً تحت پوشش تحقیقات پزشکی یک داروی سمی یا یک عامل بیولوژیکی بسیار کشنده را در مرکز جورجیا لوگار آزمایش می کند.


این ادعاها در حملات سایبری متهمان روسی ، مقامات آمریکایی ، انگلیسی و هلندی رخ داده است.


در همان روز ، ولادیمیر شامانوف ، رئیس شورای دفاع ملی روسیه و فرمانده سابق چتربازان روسی به خبرگزاری روسی TASS گفت که "اقدامات متعددی در سطح ملی انجام خواهد شد."


ما نمی توانیم از این امر چشم بپوشیم ، زیرا می دانیم در آنجا اتفاقی افتاده است که مستقیماً بر امنیت مرز جنوبی تأثیر می گذارد. ما اقدامات دیپلماتیک و نظامی را اتخاذ خواهیم کرد.


مقامات گرجی گفتند که این ادعاها با هدف بی اعتبار کردن روابط گرجستان با شرکای استراتژیک خود انجام می شود.


این باز هم تبلیغات دیگری است که روسیه برای بی اعتبار کردن روابط ایالات متحده و جورجیا همچنان به پخش دروغ ادامه می دهد. ولادیمر کنستانتینیدی ، یک مقام وزارت امور خارجه ، روز جمعه به خبرنگاران گفت که البته ما از همه ابزارها برای پاسخگویی مناسب و استفاده از قدرت وزارت امور خارجه استفاده خواهیم کرد.


مدیر آزمایشگاه لوگار به یپرس گفت که این جمله به معنای این است: "خبرنگار روسی هنگام بازدید از آزمایشگاه لبخند زد ، اما سپس آلودگی ها را گسترش داد."


ایمنادزه گفت: "ما روی حیوانات آزمایش نمی کنیم ، چه رسد به انسان".


ادعاهای مربوط به آزمایشگاه از کجا آمده است

مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد لوگار ، مکانی است که توسط ایالات متحده تأمین می شود و توسط وزارت بهداشت جورجیا کنترل می شود. این آژانس به طور رسمی در آگوست 2013 تاسیس شد ، اما در سال 2004 پس از امضای توافق نامه ایالات متحده و جورجیا در زمینه همکاری در جلوگیری از گسترش فن آوری های مربوط به توسعه سلاح های بیولوژیکی و عوامل بیماری زا در 1997 و 2002 تأسیس شد.


روسیه ابراز نگرانی خود را در مورد این آزمایشگاه آغاز کرد. رئیس امنیتی سابق گرجستان ایگور جیور گادزه (ایگور گیور گادزه) اظهار داشت که در 11 سپتامبر ، آزمایشگاه لوگر آزمایشاتی را بر روی افراد در مسکو انجام داده و سلاح های بیولوژیکی ساخته است.


از سال 1993 تا 1995 ، جورگادزه به عنوان وزیر امنیت ملی گرجستان خدمت می کرد. در سال 1995 ، وی گرجستان را به قصد ترور ادوارد شواردنادزه (ادوارد شواردنادزه) رئیس جمهور سابق گرجستان ترک کرد.


اینترپل او را شکار کرد ، اما پس از دریافت پناهندگی در روسیه ، اتهامات علیه او در سال 2016 لغو شد. در مسکو ، گئورگ حزب عدالت و سازمانی به نام "ضد سوروس" را تأسیس کرد.


اظهارات جورجادزه در مورد آزمایشگاه توسط رسانه های روسی و رسانه های گرجی طرفدار روسیه گزارش شد. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخاروا از وزارت خارجه آمریکا خواست تا ادعاهای مطرح شده توسط جورج گاز را توضیح دهد.


"به احتمال زیاد زیست شناسان گروه علوم ارتش ایالات متحده و افرادی که در کار قراردادی آژانس کاهش تهدیدات دفاعی استخدام شده اند ، آزمایش های سری بر روی گرجی ها انجام داده اند ، که اغلب منجر به عواقب مرگبار می شود [...]. در دسامبر 2015 ، 30 بیمار که تحت درمان هپاتیت C قرار گرفتند درگذشتند و 24 نفر در طی یک روز درگذشتند. "علت مرگ مشخص نیست" در ستون مربوطه نوشته شده است .... متعاقباً ، 30 نفر دیگر در آوریل سال جاری و 13 نفر دیگر در آگوست 2016 فوت کردند. دلیل آن ناشناخته است. "گیورگادزه" گفت: "متأسفانه ، تاکنون هیچ واقعیتی بررسی نشده است."


آزمایشگاه لوگار قسمت مرکزی مرکز ملی کنترل بیماری ها و بهداشت عمومی (NCDC) در جورجیا است. امیران گامکرلدزه ، رئیس NCDC ، در جلسه جمعه جلسه توجیهی در پاسخ به این ادعاها برگزار کرد.


گانکراتز گفت که ما به گمانه زنی ها و مزخرفات [پزشک ارشد روسیه] اونیسچنکو و جیور گادزه پاسخ نخواهیم داد ، اما با توجه به اینکه حلقه رسمی روسیه قبلاً بحث در مورد این موضوع را آغاز کرده است ، ما تصمیم گرفتیم دوباره این موضوع را مورد بحث قرار دهیم ، و اظهار داشتیم که تمام اطلاعات منتشر شده توسط رسانه های روسی و منابع رسمی نادرست است ، با هدف بی اعتبار کردن پیشرفت و نوآوری کشور ما.


وی همچنین گفت که از کارشناسان روسی علاقه مند به آزمایشگاه لوگار برای بازدید از این کشور دعوت شده است.


وی گفت: از 14 تا 15 نوامبر ، تفلیس میزبان کارگاه ارزیابی آزمایشگاه بیولوژیکی است و نمایندگان 20 کشور در این کارگاه شرکت می کنند. وی گفت که آنها همچنین دعوت نامه ای به روسیه ارسال کرده اند ، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.


"تبلیغات Abhisit"

کشف اسطوره توسط یک سازمان غیرانتفاعی محلی بنیاد توسعه رسانه (Mdf) برای رد این افسانه آغاز شد. این اظهارات جو گادزه را بررسی کرد و دریافت که ادعاهای او "مضحک" است زیرا "آزمایشگاه های لوگار فقط در بخشی از آن دخیل بود تشخیص بدون مشارکت در درمان برنامه حذف هپاتیت C ".


"داروی مورد استفاده توسط Sovoldi برای درمان هپاتیت C علت مرگ است. هیچ ادعای علمی برای این ادعا وجود ندارد ، زیرا مارک Soosbuvir که در مرحله بعدی درمان استفاده می شود Sovaldi و Harvoni است. هیچ آزمایش لازم نیست زیرا این دو این داروها دارای اسناد تأیید کیفیت در اروپا و ایالات متحده هستند و آنها نه تنها در جورجیا ، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که در میان 36،012 بیمار که در برنامه جورجیا در سال 2015-2017 شرکت کرده اند ، 24481 نفر از بهبودی از بیماری گزارش اسطوره یاب


گزارش MDF 2017 در تبلیغات ضد غربی بیان داشت که اطلاعات تبلیغاتی درباره آزمایشگاه های لوگر نیز در رسانه های طرفدار روسیه پخش شده است.


براساس این گزارش ، همانند سال های گذشته ، توطئه ای شامل مرکز تحقیقات بهداشت عمومی ریچارد لوگار در تفلیس در سال 2017 منتشر شد که بر اساس آن این مرکز متعهد به تحقیق و توسعه است هدف ویروس از بین بردن ژن های گرجی است.