Javen

Javen

Javen

Javen

با تعداد مرگ کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر، تعداد آمریکایی آفریقایی در تعداد مرگ غیرعادلانه است

نقطه کلید

بر اساس تحلیل داده‌ها توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، با تعداد مرگ پاندوم کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر است، تعداد سیاه آمریکایی در مرگ کوروناویروس جدید هنوز مختلف است.

طبق اطلاعات، از ۲۰ میه تقریباً ۲۳ درصد از مرگ گزارش داده شده‌اند که تغییرات تاج جدید در ایالات متحده آمریکایی بودند، اگرچه سیاه‌پوست در حدود ۱۳ درصد جمعیت آمریکا بودند.

بیماری‌هایی مثل دیابت، hipertension و asthma بیشتر احتمال دارند که آمریکایی‌های آفریقایی‌ها را از گروه‌های دیگر دردناک کنند، و می‌توانند مرگ‌های بیشتری از pneumonia تاج جدید به وجود آورد.نسبت به نابرابری و تفاوت در دسترسی به مراقبت سلامتی بیشتر از بقیه به ذره‌ای و جمعیت کم درآمد آسیب می‌رسد.

آنتونی فوچی، یک متخصص مربوط به بیماری عفونت در ایالات متحده و یک عضو نیروی کار کوروناویروس رئیس جمهور دانلد ترامپ در آوریل گفت که بیماری کوروناویروس "روشن کننده" چگونه بین سیاه ها و سفید بوده است.

در ۲ آوریل ۲۰۰۲، در بروکلین، نیویورک، کارکنان پزشکی بدن‌هایشان را از مرکز پزشکی بیماری به یک کامیون یخچال می‌کند.

آنجلا ویس، عکس‌هایی از AFP گیتی

بر اساس یک تحلیل توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، با تعداد مرگ پاندوم کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر، مقدار سیاه آمریکایی در مرگ کوروناویروس جدید هنوز مختلف است.

از ۲۰ میه گزارش داده می شود که تقریبا ۲۳ درصد از مرگ مغز تاج جدید در ایالات متحده آمریکایی هستند، اگرچه سیاه‌پوست درصد جمعیت آمریکایی دارند.دموگرافیک اقتصادی پرونده‌های عصبی و مرگ جدید از مرکز ملی سلامتی مرکز کنترل و جلوگیری مرکز بیماری جمع شده است.

بیماری‌هایی مثل دیابت، hipertension و asthma بیشتر احتمال دارند که آمریکایی‌های آفریقایی‌ها را از دیگر گروه‌های قومی دردناک کنند، و می‌توانند به مرگ‌های بیشتری از pneumonia تاج جدید رخ دهند.نابرابری و تفاوت در دسترسی به مراقبت سلامتی اغلب به خسارت خوراک و کل شرایط سلامتی، اغلب به خسارت minorities و جمعیت کم درآمد بیشتر از بقیه می رسد.

در اپریل، دکتر آنتونی فوچ، یک متخصص بیماری عفونت و اعضای نیروی کوروناویروس رئیس جمهور دانلد ترامپ گفت که بیماری کوروناویروس "نور را روشن می‌کند" و نشان می‌دهد که فاصله سلامتی بین سیاه‌ها و سفید‌ها "بی‌پذیر" است.

مقدار مرگ آمریکایی آفریقایی همچنین غیرعادلانه است، همانطور که هر دولت می تواند ببیند.بر اساس مرکز کنترل و جلوگیری بیماری در جورجیا، آمریکایی سیاه سیاه ۳۲ درصد از جمعیت دولت ساخته می‌شود، ولی حدود ۷۴ درصد از مرگ‌ها از رنج کورنولی جدید وجود دارد.

در میشیگان، سیاه‌ها حدود ۱۴ درصد از جمعیت و ۳۹ درصد از مرگ وجود دارند.آمریکایی سیاه سیاه تقریباً 33 درصد از جمعیت لوئیزیانا ساخته شده است.بر اساس مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، ۴۴ درصد مرگ از pneumonia جدید دارند.

شهردار ایالات متحده بیل بلاسیو گفت که در شهرهای مرکزی بیماری، سیاه آمریکایی و مردم در جامعه های کم درآمد مخصوصاً توسط کوروناویروس سخت حمله شده اند.

افراد با دیابت، ریه‌های تاریخی یا بیماری قلب یا سیگار کشیدن ممکن است در صورتی که آنها با کرونویروس آلوده شده باشند، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در ۳۱ مارس گزارش را آزاد کند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافته است که بیماران با بیماری‌های پایه‌ای درمان یا مراقبت شدید بیشتر از بیماران بدون بیماری‌های پایه دارند.حدود 78 درصد از بیماران ICU و 71 درصد از بیماران بیمارستان بیمارستان‌های بیمارستان‌شده با عصبی کورنولی جدید یک یا بیشتر شرایط سلامتی پتانسیل گزارش داده‌اند.

افسران و متخصص های آمریکا دیگر می گویند که تعداد مرگ تغذیه تاج جدید بین آمریکایی‌های آفریقا همچنین نابرابری طولانی در ایالات متحده را نشان می دهد، شامل دسترسی به مراقبت سلامتی و غذایی.به عنوان بخشی از اندازه‌های جدایی اجتماعی که هدف می‌گیرند برای کاهش گسترش ویروس است، آمریکایی سیاه‌پوست‌ها همچنین به طور مختلف کارگران را معرفی می‌کنند که نمی‌توانند از خانه کار کنند.

رسمی‌های سلامت عمومی یاد گرفتند که آمریکایی‌های آفریقایی بسیار زیادی از مردم با بیماری‌های زیادی مانند دیابت و فشار خون بالا نشان می‌دهند، گفت فوج در ۷ آوریل."متاسفانه، وقتی به ماشه‌ها نگاه کنید که به نتایج بدی کوروناویروس می‌رسد، چیزهایی که مردم را به واحدهای مراقبت شدیدی وارد می‌کنند که نیاز به اینکوبا می‌شوند و اغلب به مرگ می‌رسند، آنها کسانی هستند که خیلی معمولی هستند."

برای مطمئن باشید، اطلاعات سی.دی.سی، تصویر کامل از مرگ کوروناویروس در ایالات متحده را به عنوان یک تصویر کامل پیشنهاد نمی کند.مرکز کنترل بیماری گفتند که داده ها کامل نیستند، با تاخیر گزارش دادن مرگ از یک هفته تا هشت هفته یا حتی بیشتر.

در addition, the CDC data include 11 states, and the agency recommends the use of weighted percentage to reflect a more accurate comparison between the number of deaths from new crown pneumonia and the ethnic population.

بعضی از کنگرس‌گروه‌های ایالات متحده و گروه‌های حقوق شهروندان سی‌دی‌سی را انتقاد کردند که جزئیات بیشتری درباره‌ی گروه‌های اقتصادی افرادی که از بیماری مُرده‌اند آزادی نکرده‌اند.

متخصص کانادا اعتقاد دارند که این ویروس کوروناویروس در آزمایشگاه ایالات متحده ساخته شده - روزنامه «انتخاب».

طبق لاری رومانف، یک سازمان تحقیقات جهانی در مرکز تحقیقات کانادا، منبع pneumonia کوروناویروس جدید در چین وهان نیست، بلکه قطعه بیولوژیک ارتش ایالات متحده در فورت دیتریک.

"ویروس در بازار غذای دریایی، خودش در وهان و چین ظاهر نشده، بلکه از کشور دیگر."تنها منبع ممکن کوروناویروس ایالات متحده است که همه شاخه های درخت تکامل کوروناویروس وجود دارد."منبع اصلی کوروناویروس جدید آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دتریک بود," نوشته رومانوف، که در ژاپن و تایوان آزمایشگاه اپیدمیولوژی‌دان می‌گوید.

این‌گونه بخوان:

کوروناویروس: علائم و پیشگیری - پیشنهاد rospotrebnadzor

طبق این گزارشگر، در آگوست ۲۰۱۹، موج pneumonia ریه در ایالات متحده بیرون آمد، که آمریکایی اعتقاد دارند منبع اخراج سیگار است.در آن زمان، یک دکتر تایوانی به رسمی آمریکا نوشته بود که بیماری که باعث مرگ شدند ممکن است توسط کوروناویروس باعث شود، ولی هشدارش نادیده شد.توضیح‌کنندگان تحقیقات جهانی همچنین نشان دادند که درست قبل از حمله این بیماریها، ایالات متحده به سبب دلایل غیر قابل توضیح ساختن ساختمان بیولوژیک نیروهای مسلح ایالات متحده در فورت دیتریک بسته است.

مطالعه جدید فهمید که ۱۰ درصد مردم با دیابت در یک هفته از بیمارستان می میرند

بر اساس اولین مطالعه ویروس، ۱۰ درصد بیماران pneumonia جدید با دیابت در یک هفته از بیمارستان‌سازی برای تحقیق تاثیرش بر بیماران بیمارستان‌سازی مردند.

طبق تحقیقات، در مجلس تحقیقات دیابت های اروپایی در مورد دیابت منتشر شده، یکی از پنج بیمار در نهایت نیاز به intubation و یک ventilator مکانیکی بود.

مطالعه 1317 بیماری که بین ۱۰ و ۳۱ مارس در فرانسه 53 بیمارستان عمومی و خصوصی را دید تحلیل کرد.

نتیجه‌ها هم نشان دادند که 65 درصد بیماران دیابت مرد بودند و متوسط سن تمام بیماران دیابت ۷۰ سال بود.

یک مطالعه جدید پیشنهاد می‌دهد که بیماران ضربه در درمان با کوروناویروس با "اثرات جدی" خیلی دیر شده است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که یکی از ۱۰ بیماران pneumonia جدید با دیابت در یک هفته از بیمارستان می میرد.(استاک)

تحقیقات پیدا کردند که پیچیده‌های دیابت و سن‌ها خطر مرگ را افزایش می‌دهند، و نشانه‌های وزن بدن (BMI) یا نشانه‌های وزن بدن (BMI) با خطر افزایش از ventilation مکانیکی و خطر افزایش مرگ ارتباط دارند.

«تعداد ریسک برای NCP سخت همان است که در جمعیت عمومی: سن و مقدار جسم بدن»، گفتند تحقیقان در یک گزارشایالت

گربه فرانسوی با عصبی تاج جدید آلوده شده

«افراد بزرگسالان با دیابت طولانی با پیچیدگی‌های دیابت پیشرفته و / یا درمان برای آپنی خواب متوقف به عنوان تغییر ممکن است زودتر بمیرند و ممکن است درمان ویژه‌ای برای جلوگیری از عفونت با ویروس جدید از عفونت کند»، گفتند تحقیقات‌کنندگان

آنها اضافه کردند: "نشانه جسمی بدن (BMI) همچنین یک faktor مستقل prognostic for the severity of crown new pneumonia است که باید بیماران diabetic hospitalized.رابطه بین آلودگی و pneumonia جدید مطالعه بیشتری نیاز دارد

مطالعه فهمید که اینسولین و روش های دیگر برای توسعه گلوکوس خون، faktورهای خطر برای pneumonia جدید کروناری نیستند و باید در بیماران با دیابت ادامه دهند.

اخبار جدید از کوروناویروس: گزارش سی دی سی تایید می کند که انتقال اولین هوس در نیویورک از اروپا گیتامیست

یک گزارش جدید از مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری تایید می‌کند که پرونده‌های کوروناویروس در شهر نیویورک در آغاز بیماری از اروپا آمد و به دلیل یک دور جدید خشم از فرماندار اندرو کومو به وجود آورد."ویروس به نیویورک آمد و آمریکایی به خاطر شکست دولت مرد," او پنجشنبه بعد از ظهر در یک تماس تلفنی به گزارشگران گفت.این حقیقت ها هستند. اونا علم را از دست دادند.

به عنوان «تشخیص و تعریف ژنتیکی از عفونت سار-کوو-2 بر جامعه جامعه، نیویورک، مارس ۲۰۰۲» اشاره کرد، «وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک، مراقبت سنتینال و تعریف ژن‌های آنفلوسی مانند علائم‌های (ILS) برای تعیین ویژگی‌های انتقال جامعه و تعیین مربوط جغرافی عفونت سار-کوو-2 را انجام داد.بین 544 نمونه منفی از آزمایش ILs و influenza، 36 (6.6%) مثبت بودند.نمونه‌های مثبت ژن بیشتر شبیه آن‌ها در اروپا بودند."

CDC همچنین اشاره کرد که اگرچه بازرسی فرودگاه داخلی و بازداشت از غریبه‌ها از چین در ۲ فوریه انجام شد، «محدودیت مشابه سفر در منطقه‌ی Schengen اروپا تا ۱۳ مارس» تا زمانی که ویروس قبلا در نیویورک بود."اگرچه محدودیت سفر یک استراتژی مهم کم کردن است، در زمانی که محدودیت در اروپا انجام شد، وارد و انتقال جامعه سار-کوو-2 در نیویورک پیش از این اتفاق افتاده است."

کومو پاسخ داد که بازداشت سفر اروپایی خیلی دیر شده. «رئیس جمهور دوست دارد در مورد بازداشت سفر موثر صحبت کند.»سی دی سی ای خودش گفت که جلوی سفر خیلی دیر شدهاو اشاره کرد که در اول مارس هزاران هواپیما از اروپا در فرودگاه کندی و فرودگاه نیورک فرود آمدند.

گزارش CDC همچنین یادآوری کوه سینا را پشتیبانی می‌کند که در آوریل منتشر شده است، یعنی ژنوم با بیماران pneumonia تاج جدید نیویورک شبیه به سیم ویروس از اروپا است.

"موج دوم وجود خواهد داشت، اما ویروس تغییر داده نمی شود. این یک دوباره سرپیچی هوس خواهد بود که از دور ایالت آلوده می شود و آن را به نیویورک می فرستد."

فرماندار گفت "شلیک دو بار غیر قابل تحمل فدرال" خواهد بود و تشویق کرد "آقای رئیس جمهور، علم را دنبال کنید، چشماتون رو باز کنید و به افسران سلامتی فدرال گوش کنید."

چهارمین مرحله نیویورک فعالیت های بیشتری در خانه نیست، گفت کومو

ساعت 1:30فرماندار شهری نیویورک اندرو کومو در پنجشنبه در کنفرانس مطبوعات اعلام کرد که وقتی نیویورک به آخرین مرحله باز کردن تاج تاج جدید وارد بشه، مرحله چهارم شهر فعالیت های اضافه‌ای درونی مانند فروشگاه‌ها و موسسات فرهنگی شامل نمی‌شود.

نیویورک برای مرحله چهارم است، ولی کومو گفت تصمیم نهایی تا ساعت چهار صبح اعلام نمی شود.جمعه

تمام بخش‌های دیگر نیویورک در مرحله چهار هستند، شامل خطر کم بیرون و فعالیت‌های داخلی مانند باغ‌های وحشی، باغ‌ها، سایت‌های تاریخی، مرکز خرید و موزه‌ها.همچنین شامل مدرسه‌ها و بازی‌های ورزشی بدون طرفداران است.

کومو هنگامی که این فعالیت های داخلی در شهر باز می‌شود، نگفت.

در چهارشنبه 14 نیویورک از ویروس کورونو مردن، گفت کوموتعداد بیماران در ایالت به 18 تا 813 افتاد.در 72685 cases of new coronal pneumonia test, the positive rate was about 1% - 769 cases.

اگرچه سرعت عفونت ثابت بود، فرماندار تحت تاثیر داد که سرعت افزایش در بخش های دیگر ایالات متحده می تواند نیویورک را آسیب دهد و قوانین درباره فاصله اجتماعی در بارها و رستوران دو برابر کند.

این یکی از چیزهایی است که ما در نیویورک نگران هستیم، جایی که ویروس از ایالت های عفونت بالا می آید."ما خوشحالیم که به هیوستون کمک کنیم، به آتلانتا کمک کنیم، به کشورها کمک کنیم تا با این کار کنن," او در کنفرانس خبری با شهردار هیوستون سیلوستر ترنر گفت. "به عنوان آمریکایی، این کار درسته که انجام بدیم."به علاقه ی خودمون هم هست چون هممون با هم هستیم"

یک قانون جدید اجازه می دهد رسمی ها بعد از سه تخلف قانون فضایی اجتماعی یک موسسه را بستند.قبل از این، رسمی‌ها می‌توانند گواهینامه‌های تجاری خود را باز کنند

"اگر ما اجرا نکنیم، ویروس پخش خواهد شد," گفت کومو."این فقط خیلی ساده است.اگه یه شیک پنیر بخوری فردا اندازه اش رو می بینیعمل ما یه جواب ویروس پیدا میکنه

کومو گفت که دولت برای جدا کردن 14 روز از مسافران غیر دولتی 92 درصد تعیین کرده، به مسافران که قبل از ترک فرودگاه فرم را پر کردند.رسمی‌های دولتی به افرادی که فرم فرودگاه پر شده بودند، چک تصادفی انجام دادند، اگرچه او نگفت چند نفر را تحقیق کردند.سرعت عفونت در شهرستان شمال از زمانی که نیویورکرز هفته گذشته با هواپیمایی از آتلانتا برگشته است.

مثل هر قانون دیگه ای هستمیتونی سریع بزنی، بله، ولی اگه دستگیر بشی، بلیط میگیری، "کومو گفت.گفت: این یک عملکرد جدید دولت دولتی است.ما کنترل مرز نداریممسئولیت دولت نیست"

فرماندار کومو حرکت ماسک ملی را آغاز کرد

فرماندار دولتی اندرو م. کومور امروز یک کمپین ملی به نام "ماسک کردن ایالات متحده" شروع کرد، با توافق یک توافق امنیت عمومی کوتاه از نام بزرگ.اگرچه این ورزش در سراسر ملت انجام می شود، در نیویورک ساخته می شود، بنابراین جذب‌ها همچنین موتور نیتور دارند.

Morgan Freeman, Robert DeNiro, katerin defor, Jamie fox, John legizamo, Anthony McKee, Rossi Peres, Alan Pompei and Jeffrey Wright all contributed to the public service agreement, which was produced by Tribeca enterprise Jane Rosenthal, and directed by Oscar winner Katherine bigelo.

در حالی که سرعت عفونت در دولتهای دیگر بالا می‌رود، کمپین هدف می‌کند که "همه آمریکایی‌ها را به عنوان ماسک‌های عمومی تحمل کند تا کمک کند از گسترش ویروس را جلوگیری کند."در این هفته، فرماندار برایان کمپ از جورجیا، اهمیت ماسک ها و اجازه ماسک های محلی در ایالت را درخواست کرد.

"هنگامی که پاندمیک به ایالت ما حمله کرد، نیویورک ها خیلی درد گرفتند," گفت فرماندار کومو.وقتی دولت های دیگر را می بینیم که در عصبانی تاج جدید مبارزه می کنند، می خواهیم مطمئن شویم که همه آمریکایی می دانند که ما اینجا چه می دانیم - این مهم است که ماسک ها را برای محافظت همدیگر پوشیده باشیم، گفت فرماندار کومو."ما فقط می توانیم این ویروس را غلبه کنیم، فقط اگر ما متحد باشیم، نه فرق ایده‌شناسی و سیاسی.در این روح، ما با بهترین و ترین تیم‌های خلاقی کار می‌کنیم تا این پیغام مهم را به طریق گونه‌ای و صداهای مختلف تحویل بدهیم - من ماسک پوشیدم تا از شما محافظت کنم، شما ماسک پوشیده‌اید تا از من محافظت کنید.ساده‌ستآمریکا رو پوشش بده

این کمپین، در همکاری با کمیسیون تبلیغات، برای رسانه‌های بین‌افزایش و دیجیتال، در زمان رسانه‌های ارائه‌دهنده در سراسر کشور می‌فرسته می‌شود.برنامه‌ی ۳۰ ثانیه تلویزیون (دوتا از آنها می‌تواند مراقبت شود) به عنوان: شما به من احترام می‌کنید، به جنگ ملحق شوید، بیاید اینجا، آمریکا، عشق عشق، آسانسور آسانسور، با حقیقت روبرو شوید، این تغییر شما است و «عشق را نشان دهید.»

در ۲۷ میه ۲۰۰۲، کارکنان پزشکی در بخش اضطراری سلامت نیویورک + بیمارستان متروپولیت در دستگاه محافظت شخصی، جان مینکیلو / AP / shutterstock

اطلاعات pneumonia جدید از محل CDC ناپدید شد

در این هفته، بعد از مدیریت ترمپ، داده های مریضی و توانایی بیمارستان را مجبور کرد که به وزارت سلامتی و خدمات انسان فرستاده شود، داده های بیمارستان درباره توانایی بیمارستان و بیمارستان از وبسایت سی سی ناپدید شدند.

تغییر تغییر تغییر، بر اساس نیویورک تایمز، بین دانشمندان سلامتی، که نگرانند که داده ها سیاسی یا رد می شوند، و رئیس سی دی سابق را به عنوان یک ستون ویژه به نام "واشنگتن پوست" در واشنگتن پوست خواست.ما مسئول CDC هستیمهیچ رئیس جمهور علمی مثل ترومپ سیاسی نکرده است.»

«از ۱۵ ژوئیل ۲۰۰۲، بیمارستان دیگر توانایی تولید، مدارک و اطلاعات را به سی دی سی NHSN گزارش نمی‌دهند»، گفت یک وزیر سی دی.سی امروز صبح به gotamist.در نتیجه، بیمارستان NHSN دیگر از اطلاعات گزارش داده شده در مورد pneumonia جدید ارائه نمی‌دهد.(اطلاعات بیشتری در این نامه HHS FAQ پیدا می‌شود.)

"اطلاعات [آزمایش، توانایی و استفاده] زیادی به نیروی کار کوروناویروس کاخ سفید در دنبال حرکت ویروس کمک می کند، با شناسایی پتانسیل‌های پتانسیل در سیستم مراقبت سلامتی و اطلاعات تقسیم تهیه‌ها، در ۱۰ جولای، گفت.اگر چندتا ساختمان در همان زمان گزارش داده شود، این داده ها باید در جزئیات در سطح ساختمان و کشور گزارش داده شود، نه فقط جمع شده.اطلاعات باید در طبق قالب تعریف و قالب مشخص فرستاده شود.یه بار اطلاعات رو فرستاد هر روز تقویم گرگوری

بازداشت سفر زمان برای جلوگیری از گسترش pneumonia جدید نداشت چون مرکز کنترل و پیشگیری بیماری تایید کردند که بیماری از اروپا بود

کوروناویروس: قانون سفر ترامپ زمانی برای جلوگیری از گسترش pneumonia جدید کوروناویروس نداشت، زیرا CDC تایید کرد که بیماری از اروپا است.

در آن هنگام، بر اساس گزارش توسط دانلد ترامپ، در آغاز پاندمیک کوروناویروس دولت آمریکا محدودیت سفر برای وارد شدن از اروپا به ایالات متحده قرار داد، و ویروس در نیویورک وسیع گسترده شده است.گزارش جدید از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC).

در ۲ فوریه، رئیس جمهور اوباما یک بازداشت سفر بر چین قرار داد، و یک ماه بعد، یک ویروس اروپایی بیشتری در نیویورکر آلوده می کرد.در وسط مارس، جامعه بسیار گسترده بود، گزارش CDC داد.

"ویروس به نیویورک آمد، و به دلیل شکست دولت آمریکایی مردند," گفت فرماندار نیویورک.اندرو کومو تو یه تماس کنفرانس با گزارشگران گفت پنجشنبه"اونا علم رو از دست دادن"

این مطالعه نمونه ها از وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک از ۱ مارس تا ۲۰ مارس جمع کرد.در ۸ مارس، وزارت اعلام کرد که کشف ویروس در جامعه پراکنده شده است.

بر اساس گزارش، مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از 544 نمونه از بیماران با آنفلوئیس مانند بیماری مطالعه کرد، و 36 از آنها برای pneumonia کورنولی جدید مثبت بودند، و "نمونه مثبت برای سعادت ژن بیشتر شبیه آن‌ها در اروپا هستند".

بیشتر بخوان

حالا قوانین قفل کردن انگلیسی چیه؟

قوانین محدود فعلی در بریتانیا چیه؟

چگونه به فعالیت اجتماعی برگشتن به کار آسان ساختن

نسل جدید از مردم گمشده

کدوم کشورها موج دوم کوروناویروس رو دارن؟

چطوری ماسک ها رو در امان بپوشیم

مدیریت ترمپ در ۱۳ مارس محدودیت سفر در اروپا قرار داد.اولین سطح در ۲ مارس کشف شد.

تا اپریل، نیویورک مرکز جهانی ویروس شد.از زمان بیماری بیشتر از ۲۰۰۰ بیمار در ایالت مرده اند، بیشتر از هر جایی دیگر در ایالات متحده است.

"هیچ ترتیب سنتینی مستقیماً با وهان، چین، منبع بیماری نیست" بر اساس گزارش.

CDC گفت نتیجه‌ها "غیرمنتظر" بودند، با توجه به جمعیت چینی که در منطقه‌هایی که نمونه‌ها پیدا شده‌اند، زندگی می‌کنند.

بار کردن.

"بر خلاف این، تحلیل ردیابی پیشنهاد می‌دهد که [NCP] ممکن است از اروپا و بخشی دیگر از ایالات متحده معرفی شود، در حالی که معرفیات محلی ممکن است از نیویورک آمده باشد," گزارش می‌گوید.«در حالی که محدودیت سفر یک استراتژی مهم کمبود کردن است، تا زمانی که محدودیت در اروپا عملکرد شد، انتقال واردات و اجتماعی [نیویورک] از قبل اتفاق افتاده است.»

ترامپ اغلب ادعا می‌کند که بازداشتن سفر چینی میلیون‌ها زندگی نجات داده است، و دولتش برای پاسخ آهسته و ناپذیرش به بحران سلامت عمومی در روز و هفته‌های آینده انتقاد شده است.

طبق دانشگاه جان هاپکینز بیشتر از ۱۸۸۰۰۰ نفر در ایالات متحده از بیماری های مربوط به کوروناویروس می میرند.بیشتر از 3.5 میلیون نفر آلوده شده

گزارش CDC از مطالعه کوه سینای تکرار می کند. در اپریل اولین پرونده تایید شده ویروس در نیویورک از اروپا آمد.

اگرچه سرعت مرگ و عفونت در نیویورک چند ماه بعد از کشف اولین پرونده‌ها آهسته شد، بخش دیگر ایالات متحده شروع می‌کنند به افزایش نگران در پرونده‌های جدید و افزایش بیمارستان‌ها را ببینند.

"موج دوم خواهد بود," گفت فرماندار کومو."این قراره دوباره پیدا بشه. به نیویورک برمی گرده از دیگر ایالت های آلوده شده."