Javen

Javen

Javen

Javen

بازداشت سفر زمان برای جلوگیری از گسترش pneumonia جدید نداشت چون مرکز کنترل و پیشگیری بیماری تایید کردند که بیماری از اروپا بود

کوروناویروس: قانون سفر ترامپ زمانی برای جلوگیری از گسترش pneumonia جدید کوروناویروس نداشت، زیرا CDC تایید کرد که بیماری از اروپا است.

در آن هنگام، بر اساس گزارش توسط دانلد ترامپ، در آغاز پاندمیک کوروناویروس دولت آمریکا محدودیت سفر برای وارد شدن از اروپا به ایالات متحده قرار داد، و ویروس در نیویورک وسیع گسترده شده است.گزارش جدید از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC).

در ۲ فوریه، رئیس جمهور اوباما یک بازداشت سفر بر چین قرار داد، و یک ماه بعد، یک ویروس اروپایی بیشتری در نیویورکر آلوده می کرد.در وسط مارس، جامعه بسیار گسترده بود، گزارش CDC داد.

"ویروس به نیویورک آمد، و به دلیل شکست دولت آمریکایی مردند," گفت فرماندار نیویورک.اندرو کومو تو یه تماس کنفرانس با گزارشگران گفت پنجشنبه"اونا علم رو از دست دادن"

این مطالعه نمونه ها از وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک از ۱ مارس تا ۲۰ مارس جمع کرد.در ۸ مارس، وزارت اعلام کرد که کشف ویروس در جامعه پراکنده شده است.

بر اساس گزارش، مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از 544 نمونه از بیماران با آنفلوئیس مانند بیماری مطالعه کرد، و 36 از آنها برای pneumonia کورنولی جدید مثبت بودند، و "نمونه مثبت برای سعادت ژن بیشتر شبیه آن‌ها در اروپا هستند".

بیشتر بخوان

حالا قوانین قفل کردن انگلیسی چیه؟

قوانین محدود فعلی در بریتانیا چیه؟

چگونه به فعالیت اجتماعی برگشتن به کار آسان ساختن

نسل جدید از مردم گمشده

کدوم کشورها موج دوم کوروناویروس رو دارن؟

چطوری ماسک ها رو در امان بپوشیم

مدیریت ترمپ در ۱۳ مارس محدودیت سفر در اروپا قرار داد.اولین سطح در ۲ مارس کشف شد.

تا اپریل، نیویورک مرکز جهانی ویروس شد.از زمان بیماری بیشتر از ۲۰۰۰ بیمار در ایالت مرده اند، بیشتر از هر جایی دیگر در ایالات متحده است.

"هیچ ترتیب سنتینی مستقیماً با وهان، چین، منبع بیماری نیست" بر اساس گزارش.

CDC گفت نتیجه‌ها "غیرمنتظر" بودند، با توجه به جمعیت چینی که در منطقه‌هایی که نمونه‌ها پیدا شده‌اند، زندگی می‌کنند.

بار کردن.

"بر خلاف این، تحلیل ردیابی پیشنهاد می‌دهد که [NCP] ممکن است از اروپا و بخشی دیگر از ایالات متحده معرفی شود، در حالی که معرفیات محلی ممکن است از نیویورک آمده باشد," گزارش می‌گوید.«در حالی که محدودیت سفر یک استراتژی مهم کمبود کردن است، تا زمانی که محدودیت در اروپا عملکرد شد، انتقال واردات و اجتماعی [نیویورک] از قبل اتفاق افتاده است.»

ترامپ اغلب ادعا می‌کند که بازداشتن سفر چینی میلیون‌ها زندگی نجات داده است، و دولتش برای پاسخ آهسته و ناپذیرش به بحران سلامت عمومی در روز و هفته‌های آینده انتقاد شده است.

طبق دانشگاه جان هاپکینز بیشتر از ۱۸۸۰۰۰ نفر در ایالات متحده از بیماری های مربوط به کوروناویروس می میرند.بیشتر از 3.5 میلیون نفر آلوده شده

گزارش CDC از مطالعه کوه سینای تکرار می کند. در اپریل اولین پرونده تایید شده ویروس در نیویورک از اروپا آمد.

اگرچه سرعت مرگ و عفونت در نیویورک چند ماه بعد از کشف اولین پرونده‌ها آهسته شد، بخش دیگر ایالات متحده شروع می‌کنند به افزایش نگران در پرونده‌های جدید و افزایش بیمارستان‌ها را ببینند.

"موج دوم خواهد بود," گفت فرماندار کومو."این قراره دوباره پیدا بشه. به نیویورک برمی گرده از دیگر ایالت های آلوده شده."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد