Javen

Javen

Javen

Javen

اتحادیه پزشکان سیاه آزمایش COVID-19 خود را انجام می دهد.

آلا استنفورد ، جراح کودکان گفت که با افزایش تعداد ویروس های کرونا در فیلادلفیا در چند هفته گذشته ، او بیش از پیش نگران سیاه پوستان این شهر است.
وی گفت: "در فیلادلفیا ، آفریقایی-آمریکایی ها 44٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، اما طبق آمار ، 52٪ از مرگ و میرها آفریقایی-آمریکایی است." "برای من ، این غیرقابل قبول است."

استنفورد در شمال فیلادلفیا بزرگ شد و اکنون یک شرکت مشاوره پزشکی را اداره می کند و یک کلینیک خصوصی در جنکینگتون دارد. وی همچنین عضو هیئت Abington-Jefferson Health است.

وی گفت هرچه هفته ها می گذرد و موارد و مرگ و میر بیشتری در شهر ثبت می شود ، احساس ناامیدی او بیشتر می شود.

اطلاعات مربوطه
سلامتی
ترکیبی پرخطر اما بالقوه سودآور: خانه های سالمندان و بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید

لغو برنامه انتخابی به این معنی است که بسیاری از تسهیلات دیگر مقیم کوتاه مدت را که از طریق بیمه درمانی پرداخت می شود ، دریافت نمی کنند. هزینه های پزشکی طولانی مدت که توسط Medicaid پرداخت می شود نسبتاً کم است.

12 ماه پیش

وی در ابتدای شیوع آنفلوآنزا ، با برخی از افراد که معتقد بودند آفریقایی آمریکایی ها در برابر COVID-19 مقاوم هستند مصاحبه کرد. ویدیویی منتشر شد که سعی دارد این افسانه را از بین ببرد. او مرتباً از طرف خانواده ، دوستان و دوستانی که نگران ابتلا به ویروس بودند اما نتوانستند آزمایش شوند ، تماس تلفنی می گرفت. بعضی اوقات مراجعه نمی کردند یا دکتر چک نمی کرد. برخی افراد توصیه نامه دارند اما تنها گزینه آنها سایت آزمون رانندگی است و اتومبیل ندارند.

این جایی است که Black Doctor New Coronary Pneumonia Alliance وارد عمل می شود.

این سازمان یک شعبه تازه تأسیس استنفورد است ، وابسته به پزشکان و کلیساها در جامعه سیاه پوستان فیلادلفیا.

دانشگاه استنفورد همانند چندین نفر از همکارانش در زمینه پزشکی ، ابزار آزمایش در دست دارد ، بنابراین وی گفت: "ما وسایل خود را کنار هم قرار دادیم ، و سپس به جامعه رفتیم."

اطلاعات مربوطه

دادگاه و قانون
چند ماه پس از تبرئه شدن به جرم قتل ، مایکل وایت با یک پرونده غیرقانونی اعدام روبرو است.

در اکتبر سال گذشته ، هیئت منصفه حکم داد که مایکل وایت در قتل شان Scherenge مقصر نبوده است. اکنون ، خانواده شلنجر به دنبال جبران خسارت در دادگاه مدنی هستند.

12 ماه پیش

این سازمان صفحه ای را به وب سایت دانشگاه استنفورد اضافه کرد تا افراد بتوانند برای قرارها ثبت نام کنند. تنها ملاک این است که آنها علائم ویروس کرونا دارند یا معلوم است که با افرادی که آزمایش مثبت داشته اند در تماس هستند.

پنجشنبه گذشته ، در دانشگاه استنفورد ، دو پزشک دیگر و دو دانشجوی پزشکی وسایل خود را در یک ون بسته بندی کردند و شروع به بازدید کردند ، از فیلادلفیا غربی شروع کردند و در شمال کار کردند. شوهرش رانندگی کرد. وی گفت: در صورت اجازه دادن به وسایل ، آنها تصمیم دارند هر روز دیگر بیرون بروند و روزانه حدود 200 نفر را آزمایش کنند.

وی گفت: "ما اکنون داوطلبان بیشتری به جای کیت های آزمایشی داریم." "ما به کیت نیاز داریم ، ما به PPE نیز نیاز داریم."
استنفورد گفت او بسیار فکر کرده است که چرا افراد سیاه پوست در فیلادلفیا بیشتر از سفیدپوستان در معرض ذات الریه کرونر جدید قرار دارند و ممکن است کمتر مورد آزمایش قرار گیرند. وی گفت که بخشی از مشکل ممکن است گرفتن بیمه درمانی باشد. اما یک قسمت بزرگتر ممکن است به همین سادگی باشد که قسمت بزرگی از طبقه کارگر فیلادلفیا سیاه پوست باشد.

وی گفت: "ما بسیاری از کارمندان آوانگارد هستیم." "ما اتوبوس رانندگی می کنیم ، رانندگی می کنیم ... مترو و قطار. ما در اداره پست کارمند هستیم ، در فروشگاه مواد غذایی هستیم و از مردم داروخانه تماس می گیریم."

اتحادیه GoFundMe Black Doctors New Coronary Pneumonia Alliance تأسیس شد. از پنجشنبه شب ، هدف این شرکت از 50000 دلار بیش از 2200 دلار جمع شده است. دانشگاه استنفورد گفت که بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون ، مرکز پزشکی اینشتین و بخش بهداشت و درمان شهرستان نیز برای همکاری با این سازمان ابراز علاقه کردند.

او از این موضوع استقبال می کند ، اما قصد دارد آزمایشات مستقل را در این دوره ادامه دهد.

وی گفت: "سیستم و بوروکراسی وقت می برد." "من فقط تحمل تماشای اخبار هر روز را ندارم و کاری نمی کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد