Javen

Javen

Javen

Javen

با تعداد مرگ کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر، تعداد آمریکایی آفریقایی در تعداد مرگ غیرعادلانه است

نقطه کلید

بر اساس تحلیل داده‌ها توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، با تعداد مرگ پاندوم کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر است، تعداد سیاه آمریکایی در مرگ کوروناویروس جدید هنوز مختلف است.

طبق اطلاعات، از ۲۰ میه تقریباً ۲۳ درصد از مرگ گزارش داده شده‌اند که تغییرات تاج جدید در ایالات متحده آمریکایی بودند، اگرچه سیاه‌پوست در حدود ۱۳ درصد جمعیت آمریکا بودند.

بیماری‌هایی مثل دیابت، hipertension و asthma بیشتر احتمال دارند که آمریکایی‌های آفریقایی‌ها را از گروه‌های دیگر دردناک کنند، و می‌توانند مرگ‌های بیشتری از pneumonia تاج جدید به وجود آورد.نسبت به نابرابری و تفاوت در دسترسی به مراقبت سلامتی بیشتر از بقیه به ذره‌ای و جمعیت کم درآمد آسیب می‌رسد.

آنتونی فوچی، یک متخصص مربوط به بیماری عفونت در ایالات متحده و یک عضو نیروی کار کوروناویروس رئیس جمهور دانلد ترامپ در آوریل گفت که بیماری کوروناویروس "روشن کننده" چگونه بین سیاه ها و سفید بوده است.

در ۲ آوریل ۲۰۰۲، در بروکلین، نیویورک، کارکنان پزشکی بدن‌هایشان را از مرکز پزشکی بیماری به یک کامیون یخچال می‌کند.

آنجلا ویس، عکس‌هایی از AFP گیتی

بر اساس یک تحلیل توسط مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، با تعداد مرگ پاندوم کوروناویروس در ایالات متحده بیش از ۱۰۰۰۰ نفر، مقدار سیاه آمریکایی در مرگ کوروناویروس جدید هنوز مختلف است.

از ۲۰ میه گزارش داده می شود که تقریبا ۲۳ درصد از مرگ مغز تاج جدید در ایالات متحده آمریکایی هستند، اگرچه سیاه‌پوست درصد جمعیت آمریکایی دارند.دموگرافیک اقتصادی پرونده‌های عصبی و مرگ جدید از مرکز ملی سلامتی مرکز کنترل و جلوگیری مرکز بیماری جمع شده است.

بیماری‌هایی مثل دیابت، hipertension و asthma بیشتر احتمال دارند که آمریکایی‌های آفریقایی‌ها را از دیگر گروه‌های قومی دردناک کنند، و می‌توانند به مرگ‌های بیشتری از pneumonia تاج جدید رخ دهند.نابرابری و تفاوت در دسترسی به مراقبت سلامتی اغلب به خسارت خوراک و کل شرایط سلامتی، اغلب به خسارت minorities و جمعیت کم درآمد بیشتر از بقیه می رسد.

در اپریل، دکتر آنتونی فوچ، یک متخصص بیماری عفونت و اعضای نیروی کوروناویروس رئیس جمهور دانلد ترامپ گفت که بیماری کوروناویروس "نور را روشن می‌کند" و نشان می‌دهد که فاصله سلامتی بین سیاه‌ها و سفید‌ها "بی‌پذیر" است.

مقدار مرگ آمریکایی آفریقایی همچنین غیرعادلانه است، همانطور که هر دولت می تواند ببیند.بر اساس مرکز کنترل و جلوگیری بیماری در جورجیا، آمریکایی سیاه سیاه ۳۲ درصد از جمعیت دولت ساخته می‌شود، ولی حدود ۷۴ درصد از مرگ‌ها از رنج کورنولی جدید وجود دارد.

در میشیگان، سیاه‌ها حدود ۱۴ درصد از جمعیت و ۳۹ درصد از مرگ وجود دارند.آمریکایی سیاه سیاه تقریباً 33 درصد از جمعیت لوئیزیانا ساخته شده است.بر اساس مرکز کنترل و جلوگیری بیماری، ۴۴ درصد مرگ از pneumonia جدید دارند.

شهردار ایالات متحده بیل بلاسیو گفت که در شهرهای مرکزی بیماری، سیاه آمریکایی و مردم در جامعه های کم درآمد مخصوصاً توسط کوروناویروس سخت حمله شده اند.

افراد با دیابت، ریه‌های تاریخی یا بیماری قلب یا سیگار کشیدن ممکن است در صورتی که آنها با کرونویروس آلوده شده باشند، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در ۳۱ مارس گزارش را آزاد کند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافته است که بیماران با بیماری‌های پایه‌ای درمان یا مراقبت شدید بیشتر از بیماران بدون بیماری‌های پایه دارند.حدود 78 درصد از بیماران ICU و 71 درصد از بیماران بیمارستان بیمارستان‌های بیمارستان‌شده با عصبی کورنولی جدید یک یا بیشتر شرایط سلامتی پتانسیل گزارش داده‌اند.

افسران و متخصص های آمریکا دیگر می گویند که تعداد مرگ تغذیه تاج جدید بین آمریکایی‌های آفریقا همچنین نابرابری طولانی در ایالات متحده را نشان می دهد، شامل دسترسی به مراقبت سلامتی و غذایی.به عنوان بخشی از اندازه‌های جدایی اجتماعی که هدف می‌گیرند برای کاهش گسترش ویروس است، آمریکایی سیاه‌پوست‌ها همچنین به طور مختلف کارگران را معرفی می‌کنند که نمی‌توانند از خانه کار کنند.

رسمی‌های سلامت عمومی یاد گرفتند که آمریکایی‌های آفریقایی بسیار زیادی از مردم با بیماری‌های زیادی مانند دیابت و فشار خون بالا نشان می‌دهند، گفت فوج در ۷ آوریل."متاسفانه، وقتی به ماشه‌ها نگاه کنید که به نتایج بدی کوروناویروس می‌رسد، چیزهایی که مردم را به واحدهای مراقبت شدیدی وارد می‌کنند که نیاز به اینکوبا می‌شوند و اغلب به مرگ می‌رسند، آنها کسانی هستند که خیلی معمولی هستند."

برای مطمئن باشید، اطلاعات سی.دی.سی، تصویر کامل از مرگ کوروناویروس در ایالات متحده را به عنوان یک تصویر کامل پیشنهاد نمی کند.مرکز کنترل بیماری گفتند که داده ها کامل نیستند، با تاخیر گزارش دادن مرگ از یک هفته تا هشت هفته یا حتی بیشتر.

در addition, the CDC data include 11 states, and the agency recommends the use of weighted percentage to reflect a more accurate comparison between the number of deaths from new crown pneumonia and the ethnic population.

بعضی از کنگرس‌گروه‌های ایالات متحده و گروه‌های حقوق شهروندان سی‌دی‌سی را انتقاد کردند که جزئیات بیشتری درباره‌ی گروه‌های اقتصادی افرادی که از بیماری مُرده‌اند آزادی نکرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد