Javen

Javen

Javen

Javen

آزمایشگاه آمریکایی ، منبع ویروس کرونا جدید؟

دپارتمان بهداشت چین گفت که تعداد موارد فعال ذات الریه کرونر برای اولین بار به زیر 1000 رسید. در کنفرانس مطبوعاتی روزانه ، یک محقق چینی گمانه زنی ها را مبنی بر اینکه ذات الریه ریه جدید از آزمایشگاهی در ایالات متحده منشا گرفته است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.


"ما در اینترنت مشاهده کرده ایم که پایگاه تحقیقات بیوشیمیایی در فورت دتریک ، مریلند ممکن است منشا ویروس کرونا باشد. ایالات متحده هیچ پاسخی به این موضوع نداده است ، بنابراین ما نمی توانیم هیچ قضاوتی کنیم. یافتن منبع ویروس مشکل علمی. هدف جلوگیری از حوادث مشابهی است که به انسان آسیب می رساند. دانشمندان از سراسر جهان در حال بررسی منبع ویروس کرونا هستند. در مورد این موضوع ، مردم نظرات و فرضیه های علمی بسیاری را منتشر کرده اند. این نیز همان چیزی است که دانشمندان چینی مرتکب می شوند شواهد علمی ، "گفت شی یی ، محقق در انستیتوی میکروبیولوژی ، آکادمی علوم چین.


شی یی گفت که یافتن منبع ویروس کار دشواری است و عدم اطمینان زیادی را در بر دارد. وی خاطرنشان کرد که این تحقیق ممکن است چندین دهه تحقیق کند تا به نتیجه برسد. وی معتقد است که از این پس ، جهان باید بر پیشگیری و کنترل ذات الریه کرونر جدید تمرکز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد