Javen

Javen

Javen

Javen

تأثیر نامتناسب COVID-19 بر کارگران بهداشتی سیاه پوست آمریکایی.

در ایالات متحده ، مرگ ناشی از COVID-19 در میان رنگین پوستان بسیار زیاد است. همانطور که شهرها و ایالت ها محدودیت های اقامت در خانواده را لغو می کنند ، این تعداد ممکن است بدتر شود. به همین دلیل ، یک جامعه شناس که روی کارمندان بهداشت و درمان سیاه پوست مطالعه می کند ، معتقد است که این همه گیری ممکن است یک نقطه اوج باشد که مانع تنوع متوسط ​​پیشرفت در این زمینه می شود. چرا؟ اول ، تحقیقات او نشان می دهد که کارمندان بهداشت سیاه پوست گزارش می دهند که برای کمک به افراد کم درآمد وارد صنعت پزشکی می شوند. به همین دلیل ، آنها اغلب در بیمارستانهایی کار می کنند که به جوامع رنگی خدمت می کنند. به گفته مصاحبه شوندگان وی ، این بیمارستان ها به طور جدی کمبود منابع و به شدت کمبود منابع دارند ، که ممکن است باعث شود کارکنان پزشکی سیاه پوست از نظر جسمی ، روحی و روانی بیمار شوند. برای حل این مشکل ، سیستم های بیمارستانی ، دانشکده های پزشکی و تصمیم گیرندگان باید راهی برای حمایت بهتر از کارمندان سیاه پوست چه در حال حاضر و چه در آینده پیدا کنند.


در این شرایط دشوار ، برخی از مقاله های ویروس کرونا برای همه خوانندگان رایگان است. برای ارسال تمام محتوای HBR به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه هشدار روزانه ثبت نام کنید.


خانواده های غمگین ، فاصله اجتماعی ، هرج و مرج اقتصادی: ویروس کرونا از بسیاری جهات جهان را تغییر داده است. اما همچنین فاجعه های حیرت انگیز مداوم را که جامعه سیاه پوستان را مجبور به پرداخت هزینه کرد ، آشکار کرد. "وقتی سفیدپوستان آمریکایی سرما می خورند ، سیاه پوستان در ایالات متحده به ذات الریه مبتلا می شوند" این جمله قدیمی به یک واقعیت وحشتناک تبدیل شده است.


داده های اخیر داده های نیویورک ، شیکاگو و لوئیزیانا نشان می دهد که در میان بیماران سیاه پوست و لاتین ، نسبت مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید بسیار زیاد است. اگرچه از اواسط ماه آوریل سیاه پوستان تنها 22٪ از جمعیت شهر نیویورک را تشکیل می دهند ، اما سیاه پوستان 28٪ از مرگ ویروس را تشکیل می دهند. در شیکاگو ، سیاه پوستان 30٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند و 70٪ مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. در لوئیزیانا ، سیاه پوستان 32٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، اما 70٪ از مردم بر اثر این بیماری می میرند.


هنگامی که برخی از ایالت ها طبق توصیه های متخصصان بهداشت عمومی شروع به بازگشایی می کنند ، ممکن است این تعداد بدتر شود. در حالی که برای این کار آماده می شویم ، باید س toال متقابل دیگری را نیز بپرسیم: افزایش مرگ و میر چه تأثیری بر ارائه دهندگان خدمات پزشکی سیاه ، به ویژه پزشکان و پرستاران سیاه پوست خواهد داشت؟

من به عنوان یک جامعه شناس که تجربه کارکنان پزشکی سیاه پوست را مطالعه می کند ، نگران هستم که پیامد ناخواسته ویروس کرونا ممکن است عقبگردی باشد که با پیشرفت متوسطی که حرفه پزشکی در بهبود تنوع نژادی پزشکان ایجاد کرده است. در حال حاضر ، حتی اگر تقریباً 13٪ از جمعیت آمریکا را سیاه پوستان تشکیل می دهند ، فقط 5٪ از کل پزشکان و 10٪ از پرستاران. هر دو شغل تشخیص می دهند که تنوع نژادی و جنسیتی بیشتر برای مراقبت از یک جامعه چند قومی ضروری است - به ویژه با توجه به داده ها نشان می دهد که نتایج سلامتی بیماران سیاه پوست در صورت مطابقت با ارائه دهندگان همان نژاد بهبود می یابد. اما مکالمات با کادر پزشکی سیاه پوست در مورد تجربیات روزمره آنها نشان داد که ذات الریه کرونر جدید ممکن است به یک پیشرفت جسمی و روحی تبدیل شود.


خطرات جسمی کارگران بهداشت سیاه پوست

اخیراً من گزینه های تمرین کنندگان سیاه پوست را در مورد اینکه کجا می خواهند کار کنند و چه حرفه ای می خواهند دنبال کنند مطالعه کردم. در تحقیقات من ، 60 مصاحبه شونده از طیف وسیعی از مشاغل از جمله زنان و زایمان ، متخصصان ژنتیک و متخصص بیهوشی بودند. در زمینه های مختلف حرفه ای ، دریافتم که انگیزه بسیاری از افراد کمک به افرادی است که کمترین احتمال دریافت خدمات پزشکی با کیفیت و دلسوزانه را دارند. به عنوان مثال ، آنت به من گفت که او می خواهد با استفاده از مهارت ها و آموزش های خود به سیاه پوستان کمک کند که ممکن است آزمایش ژنتیکی ندهند. جکسون دستیار پزشک است.وی توضیح داد که از او الهام گرفته شده است که در حرفه مراقبت های بهداشتی خیلی زود فعالیت می کند و می تواند به جامعه سیاهپوستان فقیر برگردد ، درست همانطور که در آنجا بزرگ شده است. به طور خاص ، آنها می خواهند خدمات پزشکی محترمانه و موثری را به جمعیت سیاه پوستان ارائه دهند ، که به ندرت برای آنها طبیعی است. (تمام اسامی استفاده شده در اینجا مستعار هستند.)


این تعهد بسیاری از پاسخ دهندگان من را بر آن داشت تا در مراکز شهری ، جایی که بیشتر بیماران سیاه پوست ، لاتین و اغلب کم درآمد و / یا بیمه نیستند ، به دنبال کار باشند. همانطور که مندی ، پرستاری که برای تحقیق خود با او صحبت کردم به من گفت: "سیاهان از نظر فرهنگی نسبت بالایی از فقرا دارند ، بنابراین احساس می کنم مسئولیت ایجاد تغییر را دارم. آنچه که من واقعاً به آن اهمیت می دهم این است که این فرهنگ بیشترین نیاز را دارد. مردم ، و راه های دستیابی به آنها را یافتند. "برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مانند میندزی ، این انتخاب به معنای استفاده از اتاق های اورژانس برای مراقبت های پزشکی برای بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه پزشکان مراقبت های اولیه را ندارند و اغلب طیف وسیعی از بیماری های از قبل موجود را دارند.


اطلاعات مربوط به افرادی که بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند ، هنوز در حال انتشار است ، اما بیمارانی که مندی برای مراقبت از آنها مراقبت می کند ، احتمالاً کسانی هستند که بیشتر تحت تأثیر پنومونی کرونر قرار دارند. این باعث می شود که کارکنان بهداشتی سیاه پوست آگاهانه تصمیم بگیرند به جایی که فکر می کنند بیشتر به آن نیاز دارند ، بروند که پر از تأثیرات وحشتناک است.


در تحقیق من ، مصاحبه شوندگان به من گفتند که بیمارستانهایی که در آنها کار می کنند غالباً دارای کمبود نیرو ، کمبود نیرو هستند و اغلب در بهترین زمانها فاقد تجهیزات و پرسنل هستند. جوئل یک پزشک اورژانس در یک بیمارستان دولتی است. او به من گفت: "در بعضی مکان ها ، اورژانس های خصوصی می توانند تصویربرداری با تشدید مغناطیسی را انجام دهند ، نه به دلایل اضطراری .... ما می توانیم اسکن های دیگری را انجام دهیم ، اما اگر این بیمارستان از منابع برخوردار باشد (سایر امکانات خصوصی) ، می توانیم از پشتیبانی کارکنان ، اسکن CAT و غیره بیشتر بهره مند شویم ، می توانیم به بیماران بهتر خدمت کنیم. ما از دولت شهر بودجه دریافت کرده ایم ، بنابراین تأثیر آن را احساس می کنیم. "اگر قبل از همه گیری باشد ، اگر طبیعی است که با کمبود پرسنل و منابع مقابله کنید ، سپس با توجه به وجود گسترده این امکانات ، تصور اینکه این امکانات و کارکنان بیمارستان چقدر آسیب دیده اند کار دشواری نیست. ماسک ، روپوش و سایر تجهیزات محافظتی کمبود دارند.


ما هنوز اطلاعات دقیقی در دست نداریم که نشان دهد چه تعداد از کارکنان بهداشتی آلوده به ویروس کرونا ویروس سیاه هستند ، اما این پزشکان ممکن است دوباره در معرض ویروس قرار بگیرند. به همین ترتیب ، خطر محدود به ابتلا به این بیماری نیست.


خطرات بهداشت روانی که کارگران بهداشت سیاه پوست با آن روبرو هستند

تحقیقات من نشان می دهد که شرایط کار بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی سیاه پوست فرسودگی ، استرس و فرسودگی خاصی ایجاد می کند. این اتفاق اغلب می افتد ، نه تنها به این دلیل که بسیاری از افراد در تأسیسات عمومی با کمبود منابع کار می کنند ، بلکه به این دلیل که با پیامدهای نژادی کار روبرو هستند - مراقبت از بیماران رنگین کم درآمد ، حتی بسیاری از همکاران سفیدپوست آنها فکر می کنند این بیماران دارو هستند سو ab استفاده کنندگان ، بیماران نافرمانی یا والدین غیرمسئول. همانطور که اریک بیهوشی به من گفت ، او با ناامیدی آشکار به من گفت: "من بارها دیده ام که بیماران فقط به دلیل رنگ پوست و مشکلاتی که ایجاد می کنند از آنها اجتناب می کنند و این مشکلات ممکن است بوجود بیاید. در جامعه ما ... ، ممکن است وجود ندارد. (پزشکان سفیدپوست) شایعات مختلفی وجود دارد که می گوید: "من می دانم چگونه این کار را انجام دهم" ، این افراد وقتی به آنها دارو می دهید یا من مدام می بینم - این جمعیت. "


شنیدن این اظهارات به طور مکرر از سوی همکاران یک چالش ویژه برای این متخصصان بهداشت سیاه پوست است: علاوه بر مراقبت از گروه های محروم ، آنها همچنین برای محافظت از آنها در برابر وضعیت کلیشه ای اغلب بی اساس قرار داده شده اند.


علاوه بر این ، بیماران سیاه پوست در تحقیقات من ، سیاهپوستان را به یاد دوستان ، خانواده و گاهی خودشان می اندازند. در برخی موارد ، این بیماران در واقع همسایه هستند و اعضای جامعه - پزشکان و پرستاران سیاه پوست ارتباط مشترکی دارند. شنیدن برچسب زدن به همکاران سفید پوست و برچسب زدن به این بیماران و قضاوت های قبلی می تواند استرس زا باشد ، اما بسیاری از کارکنان پزشکی سیاه پوست ناامیدی ناشی از آن را می پوشانند تا به عنوان "شکایت" یا "مشکل ساز" شناخته نشوند.


سوزانا ، یک متخصص قلب ، فشار نژادی مرتبط با کار خود را چنین توصیف کرد: "من بیشتر خسته شدم ... قبلاً بسیار بسیار گشوده بودم ، اکنون فقط محتاط ترم." سوزانا به من گفت که او همکارانی است که بیش از حد تعصب نژادی را گوش می دهند یا با آنها مقابله می کند واکنش ها شروع به بی حس شدن و بی حسی او کردند. وی گفت: "احساسات من حتی صدمه دیده نیست ، اما تو اغلب نسبت به آن بی تفاوت هستی." تنها زن سیاه پوست در فضای کار خود معمولاً به معنی سرکوب احساس ناامیدی و عصبانیت در حوادث دائمی نژادی است یک روند است. محققان توصیه می کنند استرس را افزایش دهند و شادی را کاهش دهند.


نحوه حمایت از کارمندان بهداشت سیاه پوست

این نظرات نشان می دهد که در بهترین شرایط ، سیاه پوست بودن یک کارمند بهداشتی با مشکلات خاصی روبرو می شود و به راحتی از آن چشم پوشی می شود. در یک بیماری همه گیر که بیشتر آسیب دیده است به سیاه پوستان ، این مشکلات ممکن است چند برابر شود. سیستم پزشکی بدون شک مالیات دارد ، اما به نفع کارمندان ، آنها باید نحوه حمایت از ارائه دهندگان خدمات پزشکی سیاه را برای جبران این فرسودگی در نظر بگیرند و تأکید کنند که تحقیقات نشان می دهد که اکنون ممکن است این وضعیت را تجربه کنند. این تلاش ها باید فراتر از اساس تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) باشد ، اگرچه این قطعاً یک شروع ضروری است. در موارد اضطراری در این کشور ، ممکن است سیستم مراقبت های بهداشتی فقط ارائه خدمات پزشکی به بیماران را در گذشته مورد توجه قرار دهد و با در نظر گرفتن سلامت کارکنان آنها ، شاید از طریق گروه های مشاوره و پشتیبانی ، گوش دادن به پیشنهادات کارکنان در مورد چگونگی برای بهبود سیستم و کمک به همکاری با سایر سازمانها در این شرایط.


علاوه بر این ، مهم است که نیازهای پرستاران ، تکنسین ها و سایر کارمندان سیاه پوست را فراموش نکنید ، که بخش مهمی از زیرساخت های مراقبت های بهداشتی هستند. در مقایسه با پزشکان ، این کارکنان انگیزه یکسانی برای کار با بیماران کم فشار دارند ، اما قدرت و اعتبار آنها پایین است. فشارهای عاطفی ، مالی و جسمی آنها ممکن است نادیده گرفته شود. سرانجام ، اهداکنندگان ثروتمندی که از سیستم های مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کنند ، باید منابع خود را به تأسیساتی که مدتهاست برای خدمت به بیماران و ارائه دهندگان مورد غفلت واقع شده اند اهدا کنند.


در دراز مدت ، پزشکی نیاز به تسریع در زمینه تلاش برای تنوع دارد. در حال حاضر ، این تلاش ها شامل بورسیه ها و برنامه های آموزشی ، فعالیت های رسمی سازمان ها و انجمن های حرفه ای است که قول می دهند تنوع قومی و توانایی های فرهنگی را افزایش دهند و "روش های خط لوله" که برای جذب دانشجویان اقلیت کم سابقه در حوزه پزشکی طراحی شده اند ، محدود می شود. .


اگر پزشکان و پرستاران سیاه پوست مانند ویروس کرونا به سختی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار بگیرند ، این برنامه ها از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. اما مدیران بیمارستان همچنین باید راه حل های دیگری را برای حل مشکلاتی که بر کار کارگران پزشکی سیاه پوست تأثیر می گذارد - پزشکان زن تبعیض جنسی متعارف - سیاه پوست در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، با اجرای و اجرای ناهموار سیاست های تنوع روبرو شوید. دانشکده های پزشکی باید در برابر فشار برای جلوگیری از استفاده از نژاد به عنوان عاملی در پذیرش مقاومت کنند ، بنابراین می توانند اطمینان حاصل کنند که پزشکان آینده دارای جمعیت دانشجویی متنوعی هستند. هنگام تصمیم گیری برای استخدام ، کمیته جذب باید اهمیتی را که برای حرفه ای ها و شبکه قائل هستند ، تجدید نظر کند ، به ویژه با این حساب. روش ها تبعیض شغلی را تداوم می بخشند.


سرانجام ، برخی از سیاست گذاران پزشکی از تغییر سیاست های مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش حمایت می کنند. از مدل هایی که عوامل اجتماعی را در نظر می گیرند مراقبت کنید. این مدل با ارزیابی نتایج بیمار به پزشکان پاداش می دهد ، اما همچنین می تواند تلاش هایی را برای بهبود نتایج برای بیمارانی در نظر بگیرد که محیط اجتماعی و اقتصادی آنها می تواند درمان پزشکی را با چالش بیشتری روبرو کند. با شناخت چالش های اضافی که شرایط اجتماعی در دستیابی به سلامتی ایجاد می کنند ، سیستم مراقبت های بهداشتی می تواند به پاداش دادن به کارکنان مراقبت های بهداشتی تبدیل شود تا اطمینان حاصل کند که کمترین بیماران - معمولاً سیاه پوستان - از لغزیدن در شکاف ها عبور نمی کنند. این تغییرات به جبران باری که پزشکان و پرستاران سیاه پوست در شرایط عادی متحمل می شوند ، کمک می کند و ممکن است کارمندان بهداشتی سیاه پوست را در آینده جذب این حوزه کنند.


یک جراح به نام جنا کمبودهای پزشکان زن سیاه پوست را در یک م publicسسه عمومی که عمدتا به بیماران کم رنگ و کم درآمد خدمات ارائه می دهد ، توصیف کرد: "بودجه کم شده است ، ما آنچه را که نیاز داریم نداریم ، اما [مدیریت] با علم به اینکه هنوز هم بیا تا بیماران ما را از آنچه مورد نیازشان است تأمین کنند. این باعث می شود احساس استثمار کنم. صادقانه بگویم ، این باعث می شود که من مثل یک مادر احساس کنم. از آنجا که ما همدردی می کنیم - افراد ناشناس از زنان سیاه پوست دلسوز ترند. اما این پاداش داده نشده است ساختار عملیاتی پزشکی. بنابراین ، ما فقط به کار خود ادامه می دهیم و کمتر و کمتر کار می کنیم. "


نظرات جنا این واقعیت را توصیف می کند که این الگویی برای ایجاد یک پایگاه پایدار بلند مدت برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی سیاه نیست. از آنجا که ویروس کرونا ویروس کرونا این کادر پزشکی را در خط مقدم جبهه قرار می دهد ، سخنان وی باید فوری برای اقدامات آینده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد