Javen

Javen

Javen

Javen

پس از بیمار شدن 54 نفر از ساکنان ، جامعه بازنشستگان در حال بررسی "شیوع تنفس" هستند

شیوع ویروس کشنده در خانه سالمندان ویرجینیا

طبق اداره بهداشت و درمان شهرستان فیرفکس ، 11 روز پیش ، 54 نفر با علائمی از سرفه تا ذات الریه رنج می بردند. اکنون "بیماری های تنفسی" باعث 2 مرگ شده و بسیاری از آنها در بیمارستان بستری شده اند.

شوخ طبعی

پس از "ترکیدن تنفس" در ویرجینیا ، دو نفر کشته و 18 نفر در بیمارستان بستری شدند. طبق گفته مسئولان جامعه بازنشستگان.


وزارت بهداشت شهرستان فیرفاکس گفت که در جامعه بازنشستگان گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، 54 نفر در 11 روز گذشته "از علائم تنفسی فوقانی (سرفه) تا ذات الریه" علائم تنفسی را تجربه کرده اند.


گرین اسپرینگ در نامه ای به ساکنان روز چهارشنبه ، وابسته ABC News WJLA-TV در واشنگتن ، علائم را به عنوان "تب ، سرفه ، بدن درد ، خس خس سینه ، گرفتگی صدا و ضعف عمومی" توصیف کرد.


بنیامین شوارتز ، کمیسر وزارت بهداشت ایالات متحده ، روز پنجشنبه به ABC News گفت که شیوع این بیماری قبلاً در بخش پرستاری کمک به زندگی و مهارت در ABC رخ داده است. وی گفت: این اپیدمی با اولین مورد در 30 ژوئن آغاز شد.

شوارتز گفت که علت خاص این اپیدمی هنوز مشخص نشده است ، اما نمونه های بیشتری در حال آزمایش هستند.


شوارتز گفت: این چشمه سبز به 260 نفر از ساکنان خانه های پرستاری کمک می کند. وی گفت که دو بیمار کشته شده در این اپیدمی به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند ، اما آنها "افراد مسنی با مشکلات پزشکی پیچیده" بودند.


وی گفت: یکی از ویژگی های امکانات پرستاری ماهر و امکانات کمک به زندگی این است که وقتی افراد زیادی را در نزدیکی خود داشته باشید و آنها از نظر پزشکی زمینه پزشکی داشته باشند ، خطر شیوع بیشتر می شود. شیوع تنفسی تعجب آور نیست. یک تفاوت در این شیوع این است که در تابستان اتفاق افتاده است و معمولاً بیماری های تنفسی زیادی نداریم. "


کورتنی بنوف ، مدیر ارتباطات منطقه ای اریکسون لیوینگ ، صاحب خانه سالمندان ، گفت که هفت نفر از کسانی که در ابتدا در بیمارستان بستری شده اند به خانه سالمندان بازگشتند.


وزارت بهداشت گفت که اگرچه "در چند روز گذشته" هیچ بیمار بستری جدیدی وجود نداشته است ، اما ساکنان هنوز در طی این اپیدمی بیمار می شوند.


Green Spring در بیانیه ای گفت که "اولویت اول آن رفاه حال کسانی است که در دانشگاه زندگی می کنند و کار می کنند".


خانه بازنشستگان در بیانیه ای اعلام کرد: "جامعه برای انجام این تعهد اقدامات بسیار محتاطانه ای انجام داده و با وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس همکاری کرده است تا تمام اقدامات لازم را برای اجرای کامل م effectiveثر انجام دهد. استراتژی های پیشگیری و کنترل عفونت. ما همچنان هوشیار خواهیم بود و به روز رسانی های مکرر و شفاف را برای ساکنان ، کارمندان و اعضای خانواده ادامه خواهیم داد. "


وزارت بهداشت شهرستان فیرفکس گفت که در حال بررسی این حادثه است.


وزارت بهداشت اظهار داشت که مقامات اقدامات مناسبی را برای کاهش خطر عفونت و محافظت از امنیت ساکنان انجام داده اند ، از جمله بستن تاسیسات تازه پذیرفته شده ، لغو فعالیت های گروهی ، نگهداری بیماران در اتاق ها و افزایش نظافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد