Javen

Javen

Javen

Javen

ویروس کرونا ویروس: "منشا همه گیری: چرا ما چین را بیش از حد سنگین نمی کنیم؟"

اتفاق نظر این است که بیماری همه گیر پنومونی تاج جدید در چین ، در بازار یک کلانشهر بزرگ صنعتی به نام ووهان آغاز شد. تا اینکه سه تحقیق علمی این فرضیه را زیر سوال برد.
با محبوبیت آزمایش در سراسر جهان ، اطلاعات بیشتر و بیشتری برای تجزیه و تحلیل به اصطلاح "فیلوژنتیک" استفاده می شود ، که امکان تجزیه و تحلیل تکامل زمانی پنومونی کرونر جدید در جمعیت انسان را با تجزیه و تحلیل جهش هایی که به تدریج در پنومونی کرونر جدید ظاهر می شوند ، فراهم می کند. ژنوم امکان پذیر می شود این فرضیه که هر جهش جدید یک "شاخه" جدید و قابل شناسایی تشکیل می دهد ، مسئله بازسازی شجره نامه ویروس ها است.
این تجزیه و تحلیل های جدید نشان می دهد که این وضعیت ممکن است به همان سادگی که در ابتدا ظاهر شد ، نباشد و خیلی زود است که بار اخلاقی اپیدمی را بر دوش چین بگذاریم. (...)
اگرچه این اجماع برای نزدیک به سه ماه حفظ شده است ، اما در حال حاضر توسط چندین مطالعه فیلوژنتیک به چالش کشیده شده است. این مطالعات نشان می دهد که سویه ویروس که به ووهان گسترش یافته منبع اصلی ویروس نبوده است ، یا این تنها یکی از موارد احتمالی بوده است منابع

قدیمی ترین شاخه ویروس که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارد.
اولین مطالعه ای که در مورد ریشه این اپیدمی تردید ایجاد شده از گزارشی است که محققان IBM در "بولتن سازمان بهداشت جهانی" در 24 فوریه منتشر کردند. این هشدار می دهد که سه شاخه وجود دارد که قدیمی ترین آنها گروهی از بیماران است:
افرادی که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارند.
افرادی که زیاد سفر می کنند
ملیت ها
آنها به جهشی آلوده شده اند که سرعت آن آهسته تر از بقیه گسترش می یابد
در 5 مارس ، یک تحقیق دیگر در مورد چین و آمریکا که در Medrxiv منتشر شد به همین نتیجه رسید. در این ویروس ، سه سویه شناسایی شده است و دوباره نزدیکترین به BatCov-RatG 13 است. سویه سویه ای نیست که در ووهان ، اما یک سویه در اصل در ژاپن ، ایالات متحده ، استرالیا و استانهای چین دور از ووهان یافت می شود.

سویه های ویروس اروپایی و آمریکایی متفاوت از ووهان است
سرانجام ، در 8 آوریل ، محققان انگلیسی و آلمانی تجزیه و تحلیل فیلوژنتیک 160 ژنوم ویروسی را در مجله آمریکایی PNAS منتشر کردند. این ژنوم ها در سراسر زمین مشابه هستند ، اما تفاوت هایی برای تشخیص سه سویه اصلی A ، B و C وجود دارد.
از آنجا که بیشتر مواردی که در ابتدا در ووهان یافت شد ، به گروه B تعلق دارند ، جهش گروه B باید نزدیکترین نوع به سویه BatCov-RatG 13 باشد (اگر اولین عفونت انسان و حیوان در شهر رخ داده باشد). این مورد نیست. در حقیقت ، نزدیکترین نوع ویروس خفاش ، ویروسهای نوع A است که در جنوب چین (نزدیک هنگ کنگ) ، ژاپن و ایالات متحده یافت می شود. سرانجام ، گروه C شدیدترین ضربه را به اروپا وارد کرده است. به نظر می رسد که بعد از جهش در گروه B (...) ، گروه C فقط در مرحله سوم ظاهر می شود.
در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی چینی CGTN ، پیتر فورستر از دانشگاه کمبریج در مصاحبه ای مبنی بر رسمی بودن اولین نویسنده این تحقیق اظهار داشت: اگرچه در سطح ظاهری است ، اکنون گفته می شود که بیماری همه گیر از ووهان چین آغاز شده است. خیلی زود. (...) اما اگر ووهان کانون اصلی نباشد ، اکنون باید کجا به دنبال صفر بیمار باشیم؟ (...)

حادثه سال گذشته در آزمایشگاه ویروس ارتش ایالات متحده
اگرچه این فرضیه هنوز غیرممکن است ، اما به دلیل خطای انسانی یا نقص عملکرد مواد ، ذات الریه کرونر جدید از آزمایشگاه تحقیق آزاد نمی شود. در این صورت بیمار 0 می تواند چینی ، فرانسوی یا آمریکایی باشد.
در این راستا ، البته ، موسسه ویروس شناسی ووهان اخیراً آزمایشگاه P4 را با پشتیبانی فرانسه تجهیز کرده است. این اولین باری است که مردم به آن مشکوک می شوند. ترامپ بر استراتژی خود در انگ زدن به چین پافشاری کرد و حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که دولت او در حال حاضر در حال بررسی این راهی است که توطئه گران به خصوص آن را دوست دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد