Javen

Javen

Javen

Javen

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت که ویروس کرونا برای آفریقایی آمریکایی هایی که "با کشور روبرو هستند" "مخرب" است

شهردار واشنگتن- شیکاگو ، لوری لایت فوت روز یکشنبه گفت که ویروس کرونا ویروس سیاه یک جامعه "مخرب" است ، بخشی به دلیل شرایط سلامتی اساسی است که به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد.


لایت فوت گفت: "برای کشور" ، تعداد مرگ های آفریقایی تبار آمریکایی در اثر ویروس کرونا فقط در شیکاگو نیست ، بلکه ارتباط تنگاتنگی با تعداد مرگ و میر در شهرهای بزرگ کشور دارد.



لایت فوت گفت: "ما فکر می کنیم پاسخ درست است ، زیرا افراد رنگین پوست ، به ویژه سیاه پوستان ، چه دیابت باشد ، چه بیماری قلبی ، چه بیماری تنفسی فوقانی و چه چیزهایی که سیاه پوستان شیکاگو را آزار داده است ، که ما در مورد آنها صحبت کردیم مدت طولانی باعث ایجاد شکاف در امید به زندگی خواهد شد. "" این ویروس به روشی انتقام جویانه به بیماریهای اساسی حمله می کند. "



متن گفتگو: لوری پابرهنه شهردار شیکاگو در برنامه "مواجهه با کشور"

در شیکاگو ، 72٪ از افرادی که به دلیل ویروس کرونا مردند سیاه پوست بودند. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند.



لایتفورد گفت: "این برای جامعه ما ویرانگر است."



در پاسخ به بحران ویروس کرونا در سراسر کشور ، لایت فوت گفت که برای درک بهتر این بیماری کشنده ، لازم است که به این داده ها ، از جمله اطلاعات جمعیتی ، نگاهی بیندازید. وی گفت که در شیکاگو ، این شهر یک تیم پاسخ سریع برابری نژادی را متشکل از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، مقامات بهداشت عمومی و سایر سهامداران تشکیل داده است.



لایت فوت گفت: "ما کاملاً توجه محلی را متعهد می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وارد جوامعی با مرگ و میر بالا و میزان مثبت بالا می شویم." ما افراد را وارد سیستم پزشکی می کنیم و نوعی را که ممکن است وجود نداشته باشد برقرار می کنیم. "



وی گفت که این شهر همچنین متعهد است تا با انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا ، اطمینان حاصل کند که ساکنان اطلاعات بهتری دارند.



اگرچه بیماری همه گیر ویروس کرونا به طور موثری اقتصاد ایالات متحده را متوقف کرده است ، فرماندار به ساکنان دستور داد در خانه بمانند ، دولت فدرال از آمریکایی ها خواست تا کار در دفتر را رها کنند و در صورت امکان ، رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است که اقتصاد را در اسرع وقت مجدداً باز کند.



اوایل روز یکشنبه ، دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، گفت که تا ماه مه ، اقتصاد ایالات متحده می تواند بر اساس چندین عامل بازگردد. لایت فوت گفت اگر قرار است شیکاگو به حالت عادی برگردد ، ابتدا شروع مجدد به کنترل شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.



وی گفت: "ما نمی توانیم اقتصاد را باز کنیم مگر اینکه اطمینان حاصل کنیم که همه کنترل های مراقبت های بهداشتی انجام شده است." "این به معنی آزمایش گسترده ، ردیابی تماس است ، جایی که ما نه تنها باید صاف بودن منحنی ، بلکه خم شدن را نیز ببینیم."



در ایالات متحده ، بیش از 530،000 مورد ویروس کرونا تایید شده است ، از جمله بیش از 19،000 مورد در ایلینوی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد