Javen

Javen

Javen

Javen

آزمایشگاه نظامی باکتریایی در سال 2019 توسط CDC بسته شد و در آن سال چندین مورد "جدی" نقض توافق نامه وجود داشت.

فردریک ، مریلند - در سال 2019 ، یک آزمایشگاه ارتش در فورت دتریک که مواد مربوط به بیماری های عفونی کشنده مانند ابولا و آبله را بررسی می کرد ، پس از بازرسی توسط CDC برای مدتی بسته شد و بسیاری از پروژه ها به طور موقت متوقف شدند.
خود آزمایشگاه گزارش داد که دستور خاموش شدن به دلیل مسائل زیربنایی تصفیه فاضلاب در حال انجام است و CDC به دلیل ملاحظات امنیت ملی از ارائه دلایل تعطیلی خودداری کرد.

متن به شرح زیر است: آزمایشگاه تحقیقات باکتریهای ارتش مریلند. کار در مورد درمان ابولا توسط cdc متوقف شد.

ABC 7 اسناد CDC را دریافت کرد که شرح خلافی است که آنها در طی یک دوره بازرسی در آن سال یافتند ، که برخی از آنها "جدی" خوانده شدند.

در اوایل همان سال ، انستیتوی تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که آزمایشی که در آزمایشگاه فورت دتریک انجام شد ، میمونهای رزوس آلوده به ویروس فعال ابولا را برای آزمایش درمانی که در حال توسعه بودند ، درگیر می کند.

چندین مورد نقض آزمایشگاهی که توسط CDC در سال 2019 ذکر شد ، شامل "پستانداران غیر انسانی" آلوده به "پاتوژن خاصی" است که هویت آن ناشناخته است ، همه اسناد دریافت شده اصلاح شده است ، زیرا افشای هویت و محل آماده سازی سلامت یا ایمنی عمومی را به خطر می اندازد ، آژانس گفت. این آزمایشگاه علاوه بر ویروس ابولا ، با داروهای کشنده دیگری مانند سیاه زخم و آبله نیز همکاری می کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری این بیماری را چنین تعریف می کند: "عوامل بیولوژیکی و سمومی که مشخص شده تهدیدی جدی برای سلامت و ایمنی عمومی ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات دامی و گیاهی است."

موارد زیر برخی از تخلفاتی است که CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick در آن سال مشاهده کرد:

نمای 1
شدت: شدت

CDC گزارش می دهد که شخص بارها و بارها و بدون حفاظت تنفسی لازم وارد یک اتاق شده است ، در حالی که دیگران در اتاق در حال انجام جراحی بر روی پستانداران غیر انسانی روی میز بدن هستند.

CDC نوشت: "این انحراف از رویه های فیزیکی منجر به قرار گرفتن دستگاه تنفسی شغلی در اثر استفاده از فرمولهای آئروسل شده است."

نمای 2
شدت: شدت

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه اطمینان حاصل نکرده است که آموزش کارکنان هنگام برخورد با سموم و انتخاب مواد آماده سازی به درستی تأیید شده است.

گزارش آنها می گوید: "این خرابی ها از طریق بررسی ویدئویی کار آزمایشگاه در آزمایشگاه های BSL 3 و ABSL 3 کشف شد." "[این ها] نشان می دهد که [آزمایشگاه] برای تأیید اینکه پرسنل بی تأثیر بودن آموزش را می دانند استفاده می شود . ، در نتیجه خطر مواجهه با شغل را افزایش می دهد. "

CDC همچنین اشاره کرد که کارکنان آزمایشگاهی که از محافظت تنفسی مناسب استفاده نمی کنند ، بارها "تا حدی" وارد اتاقی می شوند که پستانداران غیر انسانی آلوده "در قفس باز" حمل می شدند. آنها همچنین مشاهده کردند که یک آزمایشگاه در زباله های زیستی بدون دستکش دست به زباله می زند.

نمایش 3
شدت: متوسط

در مشاهده این تخلف ، CDC با جزئیات بیشتر حوادثی را که کارگران هنگام دست زدن به زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نکردند ، توضیح داد و بیان داشت که "ایمنی زیستی و روش های مهار باید برای مهار عوامل یا سموم انتخاب شده کافی باشد."

اقدام اصلاحی که آنها توصیه می کنند ، تأیید آموزش کارکنان مربوطه برای پوشیدن دستکش برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک است.

نمای 4
شدت: شدت

در این مشاهده ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها خاطرنشان کردند که انستیتوی پزشکی ارتش آمریکا "به طور سیستماتیک از اطمینان از اجرای ایمنی زیستی و اقدامات مهارکننده متناسب با خطرات مرتبط با برخی از عوامل و سموم جلوگیری کرد."

این تخلفات مشاهده شده خاص شامل "پرسنل فیزیکی [.] باز کردن" درب "هنگام از بین بردن" مقادیر زیادی از زباله های زیست خطرناک "از اتاقهای مجاور ، و" [افزایش] [اتاق] فرار هوای آلوده است و خطر "استنشاق وجود دارد "، و افرادی که در آنجا کار می کنند" معمولاً از محافظت تنفسی استفاده نمی کنند ".

نمای 5
شدت: متوسط

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه در جلوگیری از دسترسی غیرمجاز برای انتخاب موفق نبود. آنها نوشتند که تجهیزات محافظتی شخصی که در طی فرایند آلودگی زدایی به کار رفته بود ، با ماده خاصی آلوده شده و در یک کیسه زیست خطرناک ذخیره شده است. این نکات ایمنی CDC برای تأسیسات است. یک منطقه اصلاح شد.

آنها نوشتند: "با ذخیره سازی زباله های تنظیم شده در این منطقه ، نهاد دسترسی به کسانی که اجازه گرفته اند را محدود نمی کند."

نمای 6
شدت: متوسط

CDC گزارش داد که شخصی در آزمایشگاه فهرست دقیق یا به روز سموم را انجام نداده است.

نمای 7
شدت: کم

CDC گزارش می دهد که یک ساختمان در آزمایشگاه فورت دتریک "سطح مهر و موم شده ای برای سهولت تمیز کردن و ضد عفونی کردن" ندارد. این شامل ترک های اطراف جعبه مجرا ، شکاف در سقف و ترک درز بالای کابینت ایمنی بیولوژیکی است. .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد