Javen

Javen

Javen

Javen

چرا این همه ساکن سیاه پوست لس آنجلس به ویروس کرونا مبتلا شده اند؟

هنگامی که وی در بیمارستانی در مرکز شهر لس آنجلس کار می کرد ، دکتر گرگوری تیلور مواردی را مشاهده کرد که نشان دهنده جامعه ای است که وی در آن بزرگ شده است: تعداد زیادی از بیماری های زمینه ای منجر به مرگ بیماران سیاه پوست شد.


تیلور ، یک پزشک ، این بیماری ها - دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های تنفسی - را "بخشی از ساختار جامعه" ساکنان سیاه پوست در جنوب لس آنجلس خواند.



تیلور در پارک لموت بزرگ شد و اکنون در بیمارستان کک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی کار می کند. "آنچه شما بارها و بارها می بینید ، افراد سیاه پوستی هستند که از سلامت خوبی برخوردار نیستند."



در حال حاضر ، این شرایط زمینه ای منجر به آسیب پذیری سیاه پوستان آمریکایی در برابر ذات الریه تاج جدید شده است ، که آنها را با بالاترین نرخ در تمام نژادها در شهرستان لس آنجلس از بین می برد.



طبق گفته وزارت بهداشت عمومی ، 12.5 درصد از 1418 نفری که در شهرستان لس آنجلس جان دادند ، سیاه پوستان بودند ، حتی اگر 8 درصد از جمعیت را تشکیل دهند. داشبورد.



نرخ کاملا متفاوت مرگ و میر

شیوع ویروس در شهرستان لس آنجلس نسبتاً برابر است: مهم نیست که جامعه ثروتمند ، سفیدپوست یا تحصیل کرده ای ، تقریباً در هر منطقه موارد ویروس کرونا را تأیید کرده اند. برخی از مناطقی که بالاترین میزان آلودگی را دارند ، بورلی هیلز ، هالیوود غربی و ملروز است که ساکنان سفیدپوست بیش از 75 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند.



اما به محض ورود ویروس کرونا ، اوضاع فرق می کند.



به عنوان مثال ، در رینگ وود ، یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهرستان لس آنجلس ، میزان ویروس 34 در 100 هزار نفر است ، در حالی که اکثریت گلندیل سفید در 14 مایلی 18 نفر در هر 100000 نفر است. به داده های داشبورد شهرستان.



بخشی از دلیل آن ممکن است بالا بودن میزان سلامتی ساکنان سیاه پوست در منطقه باشد. بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، دیابت و آسم پیامدهای جدی تری برای بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید خواهد داشت.



میزان دیابت در بین ساکنان منطقه جنوبی ، از جمله اینگلوود ، تقریباً دو برابر منطقه دره سن فرناندو از جمله گلندیل است. هنگامی که محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) از آنها خواستند که سلامت خود را ارزیابی کنند ، 25٪ از ساکنان اینگلوود پاسخ دادند که آیا این عادلانه است یا بد. این کمترین امتیاز شهرستان است ، در حالی که گلندیل فقط 15٪ است.



در سراسر کشور ، از هر پنج ساکن سیاه پوست در دوره ای از زندگی خود یک نفر مبتلا به آسم تشخیص داده شد ، که بالاترین میزان بروز در میان گروه های نژادی و قومی اصلی غیر از بومیان آمریکا است. نظرسنجی مصاحبه بهداشتی UCLA California. در میان جمعیت سفیدپوست این شهرستان ، این نسبت 14٪ و در میان جمعیت اسپانیایی تبار ، این نسبت 12٪ است. میزان فشار خون بالا (فشار خون بالا) در میان ساکنان سیاهپوست نیز بیشتر از ساکنان سفیدپوست است.



دلیل بالای مرگ و میر در میان آفریقایی آمریکایی ها مشخص نیست. اما متخصصان بهداشت می گویند که این احتمالاً ترکیبی از عوامل متعدد است ، نه فقط شرایط سلامتی پیشین آنها.



استیون والاس ، که در مدرسه بهداشت عمومی UCLA Fielding تحصیل می کند ، گفت که در مقایسه با سفیدپوستان ، ساکنان سیاه پوست در شهرستان لس آنجلس آنها به احتمال زیاد کارگران خط مقدم هستند ، در خانه های چندین نسل زندگی می کنند و بیشتر به دست آوردن آزمایش ویروس کرونا و مراقبت های پزشکی دشوار است.



حتی با فقر ، سلامت سیاه پوستان همیشه از گروه های دیگر بدتر بوده است. این وضعیت در طی همه گیری تغییر نکرده است.



والاس گفت: "فرقی نمی کند شما یک میلیونر بسکتبالیست باشید یا بچه ای که در گوشه خیابان بسکتبال بازی می کنید." "درآمد نمی تواند سفیدپوستان را بخرد."



عوامل خطرساز برای سیاه پوستان آمریکایی با تحصیل یا موفقیت به پایان نمی رسد.



جروم آمریکایی ، جروم آدامز ، 45 ساله ، در ماه آوریل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که "من نماینده میراث مردم فقیر و سیاه پوستی هستم که در ایالات متحده بزرگ شده اند.



آدامز گفت: من شخصاً فکر می کنم که فشار خون بالا و بیماری قلبی دارم ، به دلیل بیماری قلبی در بخش مراقبت های ویژه به مدت یک هفته ، در واقع آسم دارم و بیمار پیش دیابتی هستم.



مقامات اداره بهداشت عمومی شهرستان لس آنجلس از اظهارنظر در مورد اختلافات میان ساکنان سیاه پوست خودداری کردند.



در سراسر کشور ، میزان مرگ و میر سیاهان آمریکایی مبتلا به ذات الریه کرونر جدید 34.7 در هر 100000 نفر است. طبق آزمایشگاه تحقیقات رسانه های عمومی آمریکا (AmericanPublicMediaResearchLab) ، هنگامی که نژاد یا قومیت متوفی مشخص است. این بیش از دو برابر نرخ مرگ و میر آسیایی های آمریکایی و لاتین در ایالات متحده و بیش از 2.5 برابر مرگ و میر ساکنان سفیدپوست است.



در 38 ایالت و واشنگتن دی سی ، جایی که مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد و قومیت اعلام شد ، ساکنان سیاه پوست 13٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، اما 27٪ از تلفات را به خود اختصاص می دهند. در کانزاس و ویسکانسین ، ساکنان سیاهپوست هفت برابر بیشتر از ساکنان سفیدپوست ، در اثر پنومونی کرونر جدید می میرند ، که بالاترین میزان در این کشور است.



کورن پرایس ، مشاور شهر لس آنجلس گفت: "من فکر نمی کنم که ما به دستور" در خانه بمانیم "که می گوید:" همه سیاه پوستان ، این خانه را ترک نکنید. "او در انگلیس است. گلوود بزرگ شد و نماینده منطقه نهم شهر. "اگر شما یک کارگر خط مقدم هستید ، اگر سیاه پوست هستید ، به احتمال زیاد یک کارگر خط مقدم هستید. شما باید یک انتخاب کنید: آیا من امروز کار می کنم؟ یا مطمئن شوید که امروز ویروس نخواهم گرفت "



نمی توانید اجازه دهید در خانه بمانند

تیلور گفت: "با توجه به آمار جمعیتی ، به نظر می رسد مردان ، سیاه پوستان بیشتر در معرض خطر مرگ و میر هستند ، اما شما نمی توانید به آنها بگویید که در خانه بمانند." "ما هنوز برای زنده ماندن و محافظت از خود به درآمد نیاز داریم."



طبق برخی تخمین ها 40 تا 70 درصد از جمعیت جهان روزی به ویروس کرونا آلوده می شوند ، اما سرنوشت آنها از همان ابتدای انتشار ویروس در کد ژنتیکی و شکل گیری شیوه زندگی آنها نوشته شده است. مقامات بهداشتی و محققان می گویند این ویروس اختلاف نژادی طولانی مدت را در سیستم بهداشت و درمان ایالات متحده نشان داده است که از توضیحات ساده مانند فقر و عادات غذایی جلوگیری می کند.



والاس ، محقق در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) ، گفت: "در شهرستان لس آنجلس ، اولین افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند ثروتمندان بودند." او اشاره کرد که سری اولیه اخبار افراد مشهور در مورد کسانی که دارای جدید هستند ذات الریه کرونر ، که نکرده است. "ببینید ، همه آنها زنده مانده اند."



در مواجهه با اختلاف نتایج ، تیلور معتقد است که جامعه سیاه پوستی که در آن بزرگ شده است ، باید مسائل حفاظت را به دست خود بگیرد.



وی گفت: "آنچه ما نیاز داریم ، ما برای ارسال (تجهیزات حفاظت شخصی) به جامعه سیاه پوستان در جنوب لس آنجلس به راه آهن سطحی نیاز داریم. می توانیم به افراد سیاهپوست ثروتمند یا کسانی که علاقه مند به کمک ما هستند ، برسیم."



ایده این است که یک زنجیره تامین تجهیزات محافظت شخصی تأمین شود ، که توسط ساکنان ثروتمند سیاه پوستان در لس آنجلس تأمین می شود ، از منابع تولید خریداری شده و مستقیماً به جامعه سیاه پوستان ارسال می شود.



صرف نظر از واقع بین بودن یا نبودن زنجیره تأمین خصوصی ، پیشنهاد تیلور نشان دهنده ترس و ناامیدی سیاه پوستان در لس آنجلس است.



تیلور گفت: "این شهرستان نیست که ما را نجات می دهد ، دونالد (ترامپ) نخواهد بود." "ما هر روز در حال مرگ هستیم و هیچ کس در این زمینه اقدامی نمی کند."



توجه: این داستان برای اصلاح هجی نامه CurrenPrice مشاور به روز شده است.



این مقاله در مورد تقسیم و همکاری کالیفرنیا بین تحریریه اخبار و بررسی نابرابری درآمد کالیفرنیا و بقای اقتصادی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد