Javen

Javen

Javen

Javen

اطلاعات بیشتر و بیشتر نشان می دهد که آمریکایی های سیاه پوست و اسپانیایی تبار بروت را برای پنومونی تاج جدید تحمل می کنند

در آوریل سال جاری ، مقامات بهداشتی نیواورلئان دریافتند که استراتژی آزمایش قبولی آنها برای ویروس کرونا کارایی ندارد. دلیل ش چیه؟ داده های سرشماری نشان می دهد که نقاط گرم ویروس عمدتا در جوامع کم درآمد آفریقایی-آمریکایی متمرکز شده است ، جایی که بسیاری از ساکنان فاقد اتومبیل هستند.
در پاسخ ، مقامات استراتژی خود را تغییر داده و وسایل نقلیه سیار آزمایشی را به برخی از این مناطق اعزام کردند. توماس لاوستر ، رئیس دانشکده بهداشت عمومی و طب گرمسیری در دانشگاه تولان ، و همکار رئیس گروه ویژه عدالت بهداشتی پنومونی کرونر لوئیزیانا.

لا ویست گفت: "داده ها تنها راهی است که ما می توانیم ویروس را مشاهده کنیم." "ما فقط شاخص هایی داریم. ما نمی توانیم با مشاهده یک شخص آلوده شویم. بنابراین آنچه که در حال حاضر داریم داده است."

تا چند هفته پیش ، داده های نژادی COVID-19 کمیاب بود. این هنوز ناقص است ، اما اکنون 48 ایالت به علاوه واشنگتن دی سی ، حداقل برخی از داده ها را گزارش می دهند ؛ در مجموع ، تقریباً نیمی از موارد و 90 درصد مرگ ها بر اساس نژاد یا قومیت شناخته شده است. اگرچه این شکاف هنوز وجود دارد ، اما این الگوی مشخص است: COVID-19 به طور نامتناسبی به رنگین پوستان برخورد می کند.

متخصصان بهداشت عمومی می گویند توجه به این تفاوت ها برای کمک به جوامع در برخورد موثر با ویروس بسیار حیاتی است ، بنابراین همه از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

وی گفت: من فکر می کنم همه ما وظیفه داریم متوجه شویم که سلامت همه ما به سلامتی هر یک از ما بستگی دارد. دکتر آلیشیا فرناندز ، وی استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو است. تحقیقات وی بر تفاوت در مراقبت های بهداشتی متمرکز است.

NPR داده های جمعیتی COVID-19 را تجزیه و تحلیل کرد. یک پروژه مشترک از مرکز تحقیقات و سیاست ضد نژادپرستی برای ردیاب های مسابقه ای COVID و پروژه پیگیری COVID. این تجزیه و تحلیل نسبت عفونت یا مرگ و میر برای هر نژاد یا نژاد و قومیت شناخته شده از گروه قومی را با نسبت جمعیت آن مقایسه می کند. آنچه نشان می دهد در اینجا است:

در سراسر کشور ، با توجه به نسبت جمعیت مبتلا به ذات الریه کرونر جدید ، تعداد آفریقایی-آمریکایی هایی که از ذات الریه کرونر جدید می میرند تقریباً دو برابر بیشتر از حد انتظار است. در چهار ایالت ، این نسبت سه برابر یا بیشتر است.
در 42 ایالت ، به علاوه واشنگتن دی سی ، اسپانیایی تبارها / لاتین نسبت به تعداد جمعیت آنها ، نسبت موارد تایید شده بیشتر است. در هشت ایالت ، این تعداد بیش از چهار برابر اصل است.
تعداد مرگ های سفید پوست ناشی از ذات الریه تاج جدید کمتر از نسبت جمعیت 37 ایالت و منطقه کلمبیا است.
شکاف اصلی در داده ها همچنان باقی است: 48٪ موارد و 9٪ مرگ ها هنوز مربوط به نژاد نیست. این ممکن است مانع پاسخ کل ایالات متحده به بحران ، هم اکنون و هم در آینده شود. دکتر Utibe Essien ، محقق برابری سلامت در دانشگاه پیتزبورگ ، تفاوت های نژادی و قومی را در COVID-19 مطالعه می کند.

وی گفت: "اگر ما نمی دانیم چه کسی بیمار است ، نمی دانیم چه کسی باید در طی 6 ماه ، 12 ماه و 18 ماه واکسینه شود. ما نمی دانیم که کجا باید از تجهیزات محافظت شخصی استفاده کنیم تا کارکنان پزشکی حفاظت شده."

تعداد کشته شدگان در میان آفریقایی آمریکایی ها

تجزیه و تحلیل NPR نشان داد که در 32 ایالت به علاوه واشنگتن دی سی ، میزان مرگ و میر آفریقایی تبارها نسبت به جمعیت آنها بیشتر است. در 21 ایالت ، این تعداد بسیار بیشتر است ، بیش از 50 درصد بیشتر از حد انتظار. به عنوان مثال ، در ویسکانسین ، حداقل 141 آفریقایی آمریکایی جان خود را از دست داده اند که 27٪ از تنها 6٪ مرگ سیاه پوستان در این ایالت است.

بارگذاری...

وی گفت: "من ده ها سال است که درگیر تحقیقات عدالت سلامت هستم. متأسفانه افراد این حوزه انتظار این را داشتند." دکتر مارسلا نونز اسمیت ، مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری های عدالت ، دانشکده پزشکی ییل.

وی گفت: "ما می دانیم که این تفاوت های نژادی در COVID-19 نتیجه واقعیت قبل از همه گیری است. این میراث تبعیض ساختاری است که فرصت افراد رنگین پوست برای دستیابی به سلامتی و ثروت را محدود می کند."

نونز اسمیت اشاره کرد ، آفریقایی آمریکایی ها دارای بیماری های زمینه ای بالاتری هستند ، از جمله دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های ریوی ، که مربوط به موارد شدیدتر COVID-19 است. آنها همچنین تمایل دارند فرصت کمتری برای به دست آوردن خدمات پزشکی با کیفیت بالا داشته باشند ، و نسبت کارهای اولیه در خط مقدم بسیار زیاد است ، که در خانه غیرممکن است ، و در نتیجه قرار گرفتن در معرض ویروس افزایش می یابد.

یافته های مقاله ای در سالنامه اپیدمیولوژی داده ای که اخیراً منتشر شده است ، بیشتر تأیید می کند که آفریقایی آمریکایی ها به شدت در این بیماری همه گیر آسیب دیده اند. محققان بنیاد تحقیقات ایدز amfar تحقیقاتی را در مورد سلامت سطح شهرستان انجام دادند و نسبت جمعیت سیاه پوستان در این شهرستانها را با سایر شهرستانها مقایسه کردند.

تجزیه و تحلیل آنها نشان می دهد که اگرچه تعداد نامتناسب سیاه پوستان فقط 30٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد ، آنها 56٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. حتی تعداد نامتناسبی از شهرستانهای سیاه دارای ثروت و بیمه درمانی بالاتر از حد متوسط
​​هستند و سهم آنها از مرگ برابر نیست.

وی گفت: "در اینجا یک مشکل ساختاری وجود دارد. این یک مشکل ژنتیکی برای همه افراد غیر سفید پوست در ایالات متحده نیست." گرگ میلت ، مدیر سیاست عمومی AMFAR و محقق اصلی مقاله.

اسپانیایی زبان ها به طور نامتناسبی آلوده شده اند.

اسپانیایی ها و اسپانیایی زبان ها آزمایش ویروس کرونا را با سرعتی بالاتر از نسبت جمعیت خود (42 ایالت و واشنگتن دی سی) در 44 حوزه قضایی (42 ایالت و واشنگتن دی سی) گزارش داده اند که داده های مربوط به قومیت اسپانیایی را گزارش می دهند. این نسبت در 30 ایالت دو برابر و در هشت ایالت بیش از چهار برابر است. به عنوان مثال ، در ویرجینیا ، بیش از 12000 مورد - 49٪ از تمام موارد قومی شناخته شده - از جوامع اسپانیایی و لاتین ناشی می شوند و 10٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

بارگذاری...

فرناندز به عنوان یک متخصص داخلی در بیمارستان عمومی سانفرانسیسکو زاکربرگ ، این اختلافات را با چشم خود مشاهده کرد. وی گفت که اگرچه قبل از همه گیری آنفلوانزا ، 35٪ از بیماران محلی در لاتین ها به سر می بردند ، اما اکنون بیش از 80٪ موارد COVID-19 بیمارستان را تشکیل می دهند.

وی گفت: "در مراحل اولیه ، وقتی متوجه افزایش تعداد بیماران بستری لاتین در بیمارستان خودمان شدیم ، احساس کردیم که هیچ کسی متوجه آن نشده است. مردم فقط خوشحال بودند که سانفرانسیسکو منحنی را فشار می دهد ، و این احساس وحشتناکی به ما می دهد. "به نظر می رسد مردم این زندگی ها را رها می کنند. مردم مدت بیشتری طول کشید تا بفهمند چه اتفاقی افتاده است."
فرناندز گفت که ، مانند آفریقایی آمریکایی ها ، اسپانیایی زبان ها درصد بالایی از مشاغل مهم را تشکیل می دهند که باعث می شود تماس آنها با ویروس بیشتر شود. صرف نظر از شغلشان ، نرخ بالای فقر و دستمزد پایین به معنای آن است که بسیاری از آمریکای های لاتین احساس می کنند برای یافتن کار باید خانه را ترک کنند. وی گفت که شرایط مسکن متراکم و چند نسلی گسترش ویروس را آسان تر می کند.

نسبت نامتناسب مرگ و میرها برای آمریکای لاتین به اندازه آمریکایی های آفریقایی تبار واضح نیست. فرناندز گفت این احتمال وجود دارد زیرا جمعیت لاتین در ایالات متحده به طور کلی جوان تر است - داده های مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که نزدیک به سه چهارم مردم هزاره یا کمتر هستند. اما در کالیفرنیا ، "اگر به گروه های سنی نگاه کنید ، لاتین ها به احتمال زیاد مانند آفریقایی آمریکایی ها می میرند".

سایر اقوام

اگرچه به دست آوردن اطلاعات مربوط به گروه های اقلیت کوچکتر به سختی امکان پذیر است ، اما در صورت وجود این یک شکاف آشکار است. در نیومکزیکو 60٪ موارد جوامع بومی آمریکا را تشکیل می دهند اما تنها 9٪ جمعیت را تشکیل می دهند. به همین ترتیب ، در آریزونا ، حداقل 136 بومی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند. در ایالتی که فقط 4٪ از مردم بومی آمریکا هستند ، این نسبت 21٪ حیرت انگیز است.

در چندین ایالت ، نسبت موارد در میان آمریکایی های آسیایی نامتناسب است. به عنوان مثال ، در داکوتای جنوبی ، آنها فقط 2٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، اما 12٪ موارد را تشکیل می دهند. اما در خارج از این مکان ها ، داده ها ممکن است ناپایدار باشند. در آیووا ، مین ، میشیگان ، اوکلاهما و ویسکانسین ، آمریکایی های آسیایی ، هاواییایی و جزایر اقیانوس آرام با هم شمرده می شوند ، بنابراین مقایسه با داده های سرشماری دشوار است

فرناندز خاطرنشان کرد که اگر گزارش دموگرافیک COVID-19 شامل زبان باشد ، مقامات بهداشت عمومی ممکن است تفاوت هایی را بین گروه های مختلف آسیایی مانند ویتنامی ها یا فیلیپینی های آمریکایی مشاهده کنند. وی گفت: "این به مسئولان بهداشت عمومی اجازه می دهد جوامع مختلف را واقعاً هدف قرار دهند." "ما به این اطلاعات نیاز داریم."

مجهولات را بفهمید

چند ماه پس از شیوع این اپیدمی ، به تصویر کشیدن یک تصویر ملی از اقلیت های قومی آسیب دیده هنوز یک پیشنهاد نگران کننده است ، زیرا در بسیاری از ایالت ها ، هنوز شکافهای زیادی در داده ها وجود دارد.

به عنوان مثال ، در ایالت نیویورک - تا همین اواخر ، مرکز شیوع در ایالات متحده - دارای اطلاعاتی در مورد نژاد و قومیت مرگ است ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد موارد وجود ندارد. در تگزاس ، که جمعیت اقلیت زیادی وجود دارد و شیوع گسترده ای در آن وجود دارد ، کمتر از 25٪ موارد و مرگ ها اطلاعات نژادی یا قومی مرتبط با آن دارند.

بارگذاری...

وی گفت: همچنین نگرانی هایی در مورد چگونگی جمع آوری داده ها در برخی از ایالت ها وجود دارد. کریستوفر پترلا مدیر مرکز تحقیقات و سیاست ضد نژادپرستی در دانشگاه آمریکایی است. به عنوان مثال ، وی گفت که ویرجینیای غربی - که ادعا می کند دارای داده های قومی در 100٪ موارد مثبت و 82٪ مرگ و میرها است - فقط سه نوع سفید ، سیاه و "دیگران" را گزارش کرده است.

علاوه بر این ، به نظر می رسد برخی از ایالت ها اسپانیایی زبان ها را در گروه سفیدها قرار می دهند. سامانتا آتیگا ، مدیر برنامه سیاست تفاوت در بنیاد خانواده سزار.

آرتیگا گفت: "تفاوت زیادی در روش گزارش داده ها وجود دارد که مقایسه داده ها از هر ایالت را دشوار می کند و درک کامل وضعیت در سراسر کشور دشوار است."

اما کارشناسان نگرانند که داده های موجود تفاوت های مشاهده شده در بین رنگین پوستان را دست کم بگیرند.

میلت گفت: "من فکر می کنم ، به هر حال ، تعداد کمتری داریم ، زیرا می دانیم که گروه های قومی اقلیت کمتر تحت آزمایش پنومونی کرونر قرار می گیرند." تحلیل خود NPR نشان داد که شش نفر در تگزاس وجود دارد. ، سایت های آزمون در چهار شهر به طور نامتناسبی در جوامع سفیدپوست توزیع شده است. شیائومی به تحقیقات اخیر در فیلادلفیا ، شیکاگو و شهر نیویورک اشاره کرد که سطح آزمایش در جوامع محروم افزایش یافته است و تأثیر پنومونی کرونر جدید بر این جوامع نیز نامتناسب است.
قانون گذاران نگرانی ها را در مورد نحوه گزارش داده های نژادی و قومی توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مطرح کردند ؛ این آژانس در ابتدای بحران ، یا حتی اکنون ، اطلاعات دموگرافیک را گزارش نکرده است. این یک بار در هفته به روز می شود اما یک تا دو هفته تأخیر وجود دارد. سناتور دموکرات پتی موری از واشنگتن و نماینده دموکرات فرانک پالون جونیور از نیوجرسی گزارش جمعیتی اخیر گزارش CDC به کنگره را "به طور جدی ناکافی" خواندند.

موری و پالون گفتند: "پاسخ ایالات متحده به COVID-19 به دلیل اطلاعات ناکافی در مورد تأثیر ویروس و پاسخ دولت فدرال به آن آزار یافته است." در نامه ای به تاریخ 22 مه ، برای الکس هازارد ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی نوشته شده است. آنها از دولت ترامپ خواستار ارائه اطلاعات دموگرافیک جامع تری شدند.

پاسخ سلامت جامعه هدفمند

اسین گفت که او نگرانی همکارانش را شنیده است مبنی بر اینکه با تمرکز بر نژاد و قومیت در این بیماری ، "بخشی از همدلی برای مدیریت و درمان از بین خواهد رفت."

وی گفت: "اگر مردم احساس کنند ، ... خوب ، این مشکل آنهاست و من نیستم ... بنابراین ، این ممکن است بر برداشت مردم از گشودگی نسبت به کشور تأثیر بگذارد."

وی گفت ، مگر اینکه اکنون از آزمایش و منابع دیگر در جوامعی که بیشترین نیاز را دارند استفاده شود ، این همه گیری برای همه ادامه خواهد یافت. نونز اسمیت

وی گفت: "این برای سلامتی و ایمنی همه مهم است."

نونز اسمیت گفت که داده های نژادی و قومی لازم است تا مقامات بتوانند پاسخ های متناسب با بهداشت عمومی را تهیه کنند.

وی گفت: "برای بسیاری از مردم ، فاصله جسمی یک امتیاز است." "اگر در یک محله شلوغ زندگی می کنید ، یا اگر با افراد زیادی زندگی می کنید ، ما باید در مورد این شرایط پیامی ارسال کنیم. اگر برای رفتن به محل کار خود هر روز نیاز به ترک خانه دارید ، برای یافتن a basic چگونه می توانید در اولین کار خود ایمن بمانید؟ "

قبلاً در لوئیزیانا یک واکنش بهداشت عمومی ساخته شده است. لاویستا گفت که گروه ویژه او اخیراً برخی از افراد مشهور مانند فدیا ، پیشگام هیپ هاپ در نیواورلئان به نام "Rebound" را به خدمت گرفته است. هدف این است که مبارزه با اطلاعات غلط و گسترش بهداشت عمومی اطلاعات مربوط به COVID-19 به آفریقایی آمریکایی ها.

با توجه به تأثیرات مختلف این اپیدمی بر روی افراد رنگین پوست ، به ویژه جوامع کم درآمد ، فرناندز و نونز اسمیت گفتند که اقدامات واکنش بهداشت عمومی باید شامل کمک به تأمین نیازهای اساسی مانند تهیه مواد غذایی برای افراد بیمار یا در معرض ویروس. ، حمایت از حقوق و حتی اسکان موقت.

نونز اسمیت گفت: "ما باید اطمینان حاصل کنیم که اگر به شخصی توصیه می کنیم که باید قرنطینه شود یا باید قرنطینه شود ، می تواند این کار را با خیال راحت و موثر انجام دهد."

نونز اسمیت گفت اگر منابع خود را برای گروه های اقلیتی که بیشتر به آنها نیاز دارند هزینه نکنید ، در این صورت احتمال اعتماد و خرید اطلاعات مربوط به بهداشت عمومی مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع بیماری کمتر است. نظرسنجی ها نشان داده است که آفریقایی-آمریکایی ها عموماً به رئیس جمهور ترامپ اعتماد ندارند. اکثر آنها معتقدند که تلاش های دولت ترامپ برای ترویج بازگشایی کشورها مبتنی بر این واقعیت است که مردم رنگین پوست مسئولیت این بحران بزرگ را به دوش می کشند. پس از شوک محبوبیت ظاهر شد.

فرناندز خاطرنشان کرد: در میان اسپانیایی تبارها ، بی اعتمادی همچنین می تواند مانع تلاش های موثر برای ردیابی تماس شود ، زیرا هویت های فاقد سند یا مخلوط ممکن است تمایلی به افشای افرادی که در تماس بوده اند نداشته باشند.

فرناندز گفت: "این زمان بدی است برای همه ما که در زمینه سلامت و عدالت کار می کنیم ، بخشی به این دلیل که قابل پیش بینی است ، و بخشی به این دلیل که اینجا ایستاده ایم و دستان خود را تکان می دهیم ،" صبر کنید ، ما باید کمک کنیم. "

کانی هانژانگکین ، آلیس گلدفرب و سلنا سیمونز-دافین در این گزارش همکاری داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد