Javen

Javen

Javen

Javen

Covid-19 افراد سیاه پوست را نابرابر می کشد - تعجب نکنید

ویروس کرونا ویروس شکاف در آمار بهداشتی بین سفیدپوستان و سیاه پوستان در ایالات متحده را که برای دهه ها وجود داشته است ، بیشتر نشان داده است.آلا استنفورد پزشک است ، اما اکنون مطب وی یک پارکینگ ، گوشه ای از خیابان و پیاده رو خارج از کلیسای باپتیست فیلادلفیا است. دانشگاه استنفورد یک بخش متحرک از پزشکان را هدایت می کند که خدمات پزشکی را به صورت رایگان ارائه می دهند. COVID-19 جامعه ای در فیلادلفیا را که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است ، آزمایش کرد: جامعه سیاهپوستان کم برخوردار. در سراسر ایالات متحده ، سیاه پوستان آمریکایی دارای میزان بسیار بالایی از عفونت و مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هستند. در برخی مناطق ، آنها به اندازه آزمایش سفیدپوستان برای ویروس آزمایش نمی شوند.

دانشگاه استنفورد و تیم وی خود را "اتحاد پنومونی ریه عروق کرونر سیاه" با پزشکان سیاه می نامند. آنها متعهد به پاسخگویی به این بحران گسترده بحث شده هستند اما به آن ضعیف پرداخته شده است. آنها فقط به سواب بینی ، مواد آموزشی و تجهیزات محافظت شخصی مجهز هستند. آنها توانستند هزینه این مایحتاج را پرداخت کنند زیرا با موفقیت بیش از 100000 دلار در این هفته جمع کردند. GoFundMe. در طی همه گیری ، هزینه های پزشکی که برای نجات جان مردم استفاده می شود از بودجه دولت تأمین نمی شود ، بلکه از طریق هوی و هوس و کیف پول در اینترنت است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که در ایالات متحده ، تعداد موارد جدید پنومونی کرونر و مرگ ناشی از چندین گروه اقلیت نامتناسب است ، اما به ویژه جوامع سیاه پوست رنج می برند. در ... ویسکانسین فقط 6٪ از سیاه پوستان را تشکیل می دهد و سیاه پوستان حدود نیمی از مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند. در ... در شیکاگو ، سیاه پوستان 70٪ مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند ، اما فقط 30٪ از کل جمعیت. در ... در ریچموند ، ویرجینیا ، به جز یک نفر که در اثر ذات الریه کرونر جدید درگذشت ، همه مردم سیاه پوست هستند. لوئیس پنر ، استاد برجسته دانشگاه ایالتی وین ، گفت: "وقتی تفاوت در مرگ و میر را می بینم ، اولین چیزی که می خواهم به شما بگویم همان چیزی است که من گفتم." او تفاوت های نژادی در مراقبت های بهداشتی را مطالعه می کند. "من گفتم ،" مردم تعجب می کنند؟ "

هر کسی که پیروی می کند می داند که فاصله بین داده های بهداشتی بین سفید پوستان و سیاه پوستان در ایالات متحده برای دهه ها ، حتی قرن ها وجود داشته است. COVID-19 فقط آخرین نمود یک روند باستانی و زشت است. توضیح این موضوع ساده نژادپرستانه و بسیار پیچیده است. نابرابری ساختاری ، سیاهپوستان آمریکایی را بسیار فقیرتر از سفیدپوستان می کند و اختلافات اقتصادی ، به ویژه در هنگام شیوع بیماری ، اختلاف در سلامتی ایجاد می کند. سیاه پوستان (و سایر اقلیت های قومی) تمایل دارند در مناطق آلوده و پرجمعیت ، با جمعیت بیشتر در هر خانوار ، و جمعیت بیش از حد در محیط هایی که افراد نمی توانند به طور م effectivelyثر فاصله اجتماعی ، مانند زندان ها و بی خانمان ها را حفظ کنند ، زندگی کنند. آنها به طور نامتناسبی در مشاغلی مشغول به کار هستند که در حال حاضر ضروری به نظر می رسد ، اما بعید است که مرخصی استعلاجی با حقوق داشته باشند ، پس انداز کافی برای تعطیلات داشته باشند و یا در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی کافی داشته باشند تا بتوانند به راحتی ذخیره کنند.

بسیاری از این عوامل ، از زندگی در صحرای غذا به دلیل کمبود بیمه درمانی ، به این معنی است که جامعه سیاه پوستان نیز به دلیل بیماری های حاد و مزمن ، درصد بیشتری از آسیب ها را متحمل می شوند. پنر گفت: "چند ماه پیش ، همکاران من می دانستند که این مسئله مشکلی خواهد بود زیرا ما تازه شروع به شنیدن این موضوع کرده بودیم که بیماری های قبلی مانند چاقی ، دیابت ، بیماری مزمن ریوی و بیماری های قلبی عروقی همه مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید است. عوامل خطر."


نژادپرستی سیستمیک علاوه بر ایجاد یک بحران مداوم در سلامت در جامعه سیاه پوست ، از موانع درمان نیز است. شروین عصاری ، محقق نابرابری در سلامت در دانشگاه چارلز آر. درو ، گفت که اگرچه سفیدپوستان ترجیح می دهند اطلاعات بهداشتی را از ارائه دهندگان پزشکی و رسانه ها دریافت کنند ، اما سیاه پوستان اطلاعات مربوط به سلامتی است که از اعضای خانواده و کلیساها به دست آوردند رتبه بندی بالاتری را نشان می دهد. دلیل این وضعیت تحصیلات ضعیف نیست (اگرچه این یکی دیگر از عوامل نابرابری ساختاری است) ، بلکه به دلیل بی اعتمادی طولانی مدت و معقول است. پنر گفت: "ما دریافتیم که سوگیری نژادی در میان پزشکان بر تعامل آنها با بیماران سیاه پوست تأثیر می گذارد." وی افزود: حتی در تعاملات بسیار کوتاه و بسیار ساختاریافته بین پزشکان و بیماران ، بیماران سیاه پوست این موضوع را متوجه می شوند و به آن واکنش نشان می دهند.

بیماران سیاه پوست معمولاً مراقبت های بدتری از خود نشان می دهند و نتایج سلامتی آنها بدتر از بیماران سفید پوست با همان بیماری است ، بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر برخی از افراد توصیه های پزشکی بیشتر را دشوار می دانند. آساری گفت: "شما لزوماً الزامات سیستمی را که شما را تحت فشار قرار می دهد دنبال نمی کنید." "اگر این کار را انجام دهید ، در حال بازی سفید هستید و در اینجا لکه هایی وجود دارد." در واقع ، طبق گفته دانشگاه مینه سوتا پزشکی طبق گفته استوارت گراند ، جامعه شناس ، وقتی بیماران با پزشکانی مطابقت دارند که نژادشان مطابقت دارد ، اوضاع بهتر می شود. این مسئله این نیست که برخی از پزشکان شیطان صفت به عمد به بیماران سیاه پوست خدمت نمی کنند ، بلکه یک موضوع ظریف تر است: کشف معتبر بودن علائم بیمار ، جستجوی درمان فعال تر و تمایل بیمار برای اعتماد و پیروی از توصیه های پزشک. به همین دلیل تلاش برای جلب مراقبت پزشکان سیاه پوست از جوامع سیاه پوستی مانند دانشگاه آلا استنفورد بسیار ارزشمند است.

علل شکاف بهداشتی در گذشته و حال بسیار طبقه بندی شده و منسوخ شده اند که به راحتی قابل حل نیستند. به گفته پنر ، آنها از زمان بازسازی وجود داشته اند ، درست در زمانی که سلامت سیاه دیگر مسئله سود نیست. اساری گفت: "از بین بردن شکاف سلامت نیاز به یک راه حل چندسطحی تقریباً از همه آژانسهای ایالات متحده دارد." "در یک دوره کوتاه مدت ، مانند یک پاسخ چهار ماهه به پنومونی تاج جدید ، تقریباً غیرممکن است که بتوان از آن پیشگیری کرد یک شکاف بزرگ نژادی. "این بسیار ناراحت کننده است. "بسیاری از افراد ، از جمله مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، آنتونی فاوسی ، اظهار داشتند که هیچ کاری نمی توانیم در مورد این مشکل انجام دهیم. غیر قابل قبول است. وی گفت:" علاوه بر ارائه بهترین مراقبت برای همه بیماران ، ما همچنین نظرات مختلفی داریم با این وجود ، برخی از مقامات ، مانند فرماندار ایالت نیویورک ، اندرو کوومو (اندرو کوومو) قول دادند که آزمایش جوامع اقلیت هایی را که به شدت توسط ویروس آسیب دیده اند ، تقویت کنند ، و دانشگاه استنفورد تنها کسی نیست که به آزمایش COVID-19 و آموزش و پرورش نیاز دارد محلی. پنر گفت که بهبود وضعیت مالی این جوامع نیز کمک سریعی خواهد کرد. وی گفت: "شما به طور ناگهانی فرصت های آموزشی را بهبود نخواهید داد." "هیچ راه حل کوتاه مدت ساده تری نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی - اجتماعی وجود ندارد."

چه مدت ویروس کرونا در سطح زندگی می کند؟
به علاوه: این به معنای "صاف کردن منحنی" است و تمام آنچه در مورد ویروس کرونا می دانید لازم است.
توسط مگان هربست

البته راه حل بلند مدت رفع نابرابری ساختاری است که ممکن است مدتها طول بکشد تا افراد زنده امروز بتوانند مزایای آن را ببینند. خوشبختانه ، اگر به طور کامل موانع برابری سلامت را تضعیف نکند ، راه حل های موقت مبتنی بر فناوری می توانند به بهبود نتایج فردی کمک کنند. پنر گفت: "اگر کاری وجود دارد که می تواند بلافاصله انجام شود ، این است که هر بیمارستان باید یک ممیزی داخلی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که همه از کیفیت مراقبت مشابهی برخوردار هستند." "آنها داده ها را دارند ، از نژاد می پرسند ، آنها می پرسند در مورد درآمد. آیا اراده در این است؟ من نمی دانم. "گراند تصور کرد با استفاده از پزشکی از راه دور و کار با جامعه سیاه پوست برای ایجاد برنامه های کاربردی. گراند گفت: "پزشکان خیلی شلوغ هستند که نمی توانند به مدرسه برگردند تا یاد بگیرند چگونه بهتر کار کنند." "اگر ما می توانیم از طریق یک برنامه یا نوعی سابقه الکترونیکی مداخله کنیم ، می توانیم از مزخرفات خلاص شویم: غلبه بر ویزیت ها. چالش ها ، در دسترس بودن در آینده ، مداخلات فنی نه تنها به پزشکان اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کنند که همه بیماران از یک استاندارد مراقبت برخوردار هستند ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنند که آنها می توانند تحت روشی مطابق با نیازهای مالی و ترجیحات ارتباطی خود تحت درمان قرار گیرند. .

تمام منابع مصاحبه شده توسط Wireline موافقت می کنند که مهم نیست اکنون چه کاری انجام می شود ، اقلیت ها - به ویژه جوامع سیاه پوست و لاتین - به دلیل پنومونی کرونر جدید ، همچنان از بیماری و مرگ و میر بیشتری رنج می برند. این غیرقابل قبول است اما واقعیت دارد. گراند گفت: "ما باید نابرابری گذشته را به عنوان یک موضوع جالب در نظر بگیریم و اقدام کنیم." "کوید شکاف های عمده موجود در سیستم مراقبت های بهداشتی را برجسته و نسل هایی را که می شناسیم تشدید کرد. اما اکنون شاهد بازی آنها به طور مستقیم و روش عملی. "هنوز کارهای زیادی باید انجام شود و من واقعاً امیدوار هستم. "همه گیری پنومونی تاج جدید باعث شده است که افراد بیشتری از یکی از زشت ترین جنبه های نابرابری در ایالات متحده آگاه شوند ؛ امیدوارم که این امر باعث بهبود تغییرات به سمت بهتر شود. در غیر این صورت ، بحران بعدی بهداشت عمدتا توسط آسیب پذیرترین جوامع تجربه می شود در ایالات متحده. هیچ کس تعجب نخواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد