Javen

Javen

Javen

Javen

Fort Detrick: وقتی سیستم نمی تواند از ما محافظت کند

ما دوست داریم باور کنیم که در آمریکا از ما محافظت می شود. ما دوست داریم اعتقاد داشته باشیم که م institutionsسساتی که برای محافظت از ما ساخته شده اند مانند ماشین های روغن کاری شده هستند که دقیقاً طبق برنامه کار می کنند. اما معمولاً خطرناک ترین ممکن است سختی این سیستم های بوروکراتیک باشد - و چارچوب محدودی که نتواند فراتر از یک توصیف شغلی باشد.
در شهر کوچک فردریک ، مریلند ، درست بیرون واشنگتن دی سی ، شخصی به نام رندی وایت همسرش دبرا و دختر 28 ساله خود را از دست داد ، کریستین خود مادر دو فرزند است و به سرطان مبتلا می شود. بسیاری از خانواده های نزدیک او داستانهای مشابهی دارند. طبق بنیاد کرستن رنی ، اکنون 1300 بیمار سرطانی در یک مایل زندگی می کنند.

تحقیقات هدایتی برای برنامه تلویزیونی جدید ما ASPIREist ، محیط بان فیلیپ کوستو جونیور ، تهیه کننده اسپنسر ویلکین برای اطلاعات بیشتر به فردریک رفت.

میزان بالای سرطان در این منطقه پایگاه نظامی مجاور ایالات متحده در فورت دتریک است. از سال 1943 تا 1969 ، این قلعه برنامه سلاح های بیولوژیکی ایالات متحده بود و تحقیقاتی در مورد مواد شیمیایی ، از جمله عامل نارنجی و سیاه زخم ، رادیوکربن مسمومیت بوتولینوم مسلح انجام داد.

طبق اطلاعات سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده و آژانس حفاظت از محیط زیست ، برخی از مواد در یک دادخواست "منطقه B" در فورت دتریک دفن شدند که منجر به آلودگی سفره های زیر آب رودخانه در مرکز شهر فردریک شد. در سال 2009 ، گزارشی از سازمان سمیت و بیماری های سمی آلاینده های موجود در آبهای زیرزمینی را پیدا کرد ، اما گفته می شود که قرار گرفتن در معرض اثرات سلامتی ندارد.

وایت که عزیزترین عضو خانواده خود را از دست داده بود ، به یک فعال تبدیل شد. او دانشمندان را استخدام کرد ، تحقیقاتی را انجام داد و یک دادخواست قضایی علیه سبک ارتش آمریکا - ایرنه بروکوویچ داد همچنین یک دادخواست به وزیر ارتش و کنگره برای پاکسازی این مواد زائد سمی ارائه شده است. ارتش از مرگ ناشی از سرطان خودداری کرد و قاضی خواستار رد شکایت شد.

طبق قوانین ایالات متحده ، هیچ کس مسئول ترمیم خوشه مرگبار سرطان فردریک در فورت دتریک یا فراتر از آن نیست. اگرچه ارتش اعتراف کرده است که این سایت سمی است ، اما هنوز اعتراف نکرده است که این یک مشکل برای شهروندان همسایه است. مرکز کنترل بیماری فورت دتریک دارای بالاترین سطح ایمنی زیستی است (سطح 4) ، به این معنی که عوامل بیولوژیکی در آنجا بسیار خطرناک هستند و برای کنترل این عوامل باید بالاترین سطح اقدامات احتیاطی را انجام داد.

زندگی ساکنان فردریک از شکاف های سازمان حفاظت ما ناپدید شده است. صدها خانواده نابود شدند. بیش از 14000 نفر دادخواست پاکسازی سایت را امضا کردند. از نظر وایت ، این هر لحظه از وجود او را اشغال می کند. "این زندگی من را کاملاً تغییر داده است و بعضی اوقات حتی نمی دانم که هستم."

تصحیح: نسخه قبلی این مقاله یک ماده شیمیایی را که در نزدیکی فورت دتریک یافت شده است ، نادرست توصیف کرده است. از جمله عامل نارنجی ، سیاه زخم ، بوتولیسم مسلح و رادیوکربن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد